Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Succes. Bij mij was hij met 3 cm en toen vliezen breken er met 4 uur. Schoot direct in 1 grote wee. Heftig maar wel lekker snel! Zet m op!

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Super, heel veel succes. Hopelijk komen de weeen snel en heb je snel je mannetje in je armen.

3. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Beertje!

4. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Spannend beertje!! Sterkte en succes!!

5. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Succes Beertje!! Bij mij de dag na de ballon ook 3 cm ontsluiting, vliezen gebroken in de ochtend en de avond was ie er...dus hopen dat het bij u nu ook goed doorzet!! :)

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Suc6 beertje!
    Hopelijk heb je de kleine al in je armen....

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    hier: vandaag voor t eerst buiten gaan wandelen met zn 4tjes, heerlijk!!

Erg korte nachten ivm darmkrampjes. En zoontje die tussen 5 en 6 uur wakker en uitgeslapen is, pfoeee

Net infacol gehaald, en via internet sab simplex besteld
    (Vind ik beter, maar duurt 3/6 werkdagen)

Beide kids liggen nu lekker te slapen, ik languit op de bank
    Morgen jarig

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hahaha, FB dat heb ik hier ook...Jelle komt 's nachts maar 1 keer en dan wordt onze dochter meestal niet wakker maar erna laatste dagen om 6.30, dan wordt ze natuurlijk wel wakker en dan wil ze niet meer terugliggen...dus weer vroege dagen aangezien haar ritme laatst rond 8uur lag om wakker te worden!!

9. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Succes beertje!

Kleine man hier ook last van krampjes. Maar heb er niks voor. Dekraamverpl. Vertelde dat een vk onderzoek had gedaan naar infacol en dat het helemaal niet werkt. Een placebo is. Gelukkig werkt warmte hier nog goed. Het is zo zielig.
    Zijn er nog andere middeltjes die wel werken?

10. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Fb fijn dat jullie met dit mooie weer jullie eerste wandeling hebben mogen maken.
    Dames vervelend dat jullie nachten nog korter worden gemaakt door de oudste.

Hier nog steeds alles rustig. Ben benieuwd wat vrijdag zal brengen bij de gynaecoloog en wanneer ze gaan inleiden.

Ben benieuwd hoe het met beertje is.
    Liesjuh bij jou al iets aan het rommelen?

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hoe gaat het bij de dames die nog zwanger zijn?

Hier ook korte nachten, bij ons komt zoontje 2x per nacht voor voeding.
    Zitten nu nog op 8 flessen per dag, waarvan in de nacht meestal rond 1-2uur en rond 5uur een voeding zit.
    Hoop binnenkort dat er wat langer tussen kan zitten. Zit nu max 3 uur tussen elke voeding. En soms 4 uur, maar dat is uitzondering

12. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hoe is het met beertje??

Krampjes: hier (nog) geen last van, Joep is erg rustig en slaapt goed, zijn laatste fles is om 12 uur en dan komt hij om half 5 weer en dan om 9 uur weer, ben ik best tevreden over eigenlijk... Ik geef half kv half gekolfde bv omdat ik gewoonweg niet genoeg melk produceer:( ik kolf me suf maar meer dan 40/50cc per keer haal ik er niet uit... Ik wilde het heel graag en heb enorm mijn best ervoor gedaan, maar soms lukt het dus gewoon niet... Ik blijf nu zeker nog een paar weken kv en bv combineren, omdat alle bv die hij binnenkrijgt meegenomen is, maar ik heb me er bij neergelegd dat ik Ws nooit helemaal op bv over kan:( best een teleurstelling... Overigens aanleggen ben ik mee gestopt want dat was voor ons allebei frustrerend...

13. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Ben benieuwt hoe het met beertje is?

Chicca: ik heb cinababy thuis is ook voor darmkrampjes en homeopathisch vsm, en het werkt bij gencay egt super!

14. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken inflacon voor de darmkrampjes. Ik heb de indruk dat de krampjes veel minder zijn.
    Wij hebben ook nog steeds gebroken nachten. De voedingen zijn meestal tussen 2 en 3 en tussen 5 en 6. Bij die van 5 uur vind ze het vaak moeilijk om weer verder te slapen.
    Van de week heeft ze voor het eerst in de nacht 5,5 uur geslapen. Dat was heerlijk. Overdag slaapt ze wel vaker wat langer, maar in de nacht is het meestal na 3 uur weer tijd voor een voeding.
    Vandaag is Ilja de hele tijd wakker geweest tussen een voeding in. Zo lang is ze nog niet eerder wakker geweest.
    Het is heerlijk om te zien hoe ze de wereld aan het ontdekken is

15. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    #4395 Veetje83, 2 jul 2013
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
    Gefeliciteerd Beertje, met de geboorte van Cas!!

16. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hoi allemaal!

Vanavond om half 8 zijn wij trotse ouders geworden van Cas. Het was een heel heftige bevalling die net niet uitgelopen is op een keizersnede maar er moest wel een pomp aan te pas komen en ben ingeknipt. Het was een beste kerel va 4340 gram! Maar wat is ie mooi! We zijn verliefd! Het was alle drama dubbel en dwars waard.

17. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beertje gefeliciteerd!
    Herkenbaar verhaal. Bij mij ook ingeknipt, vacuümpomp en net geen keizersnede.
    En nu lekker genieten!!!!

18. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Wow beertje! Super gefeliciteerd! Nu lekker genieten! Hopelijk heb je niet te veel lat van je knip!

Bij mij gaat alles super goed! Voor het eerst naar buiten geweest en ze is al ruim over haar geboortegewicht ze woog vanochtend 3480..

Bij mij gaat de borstvoeding gelukkig wel erg goed.. Behoorlijke stuwing maar dat is makkelijk weg te masseren!

Twijfelde aan een blaasontsteking dus moest m'n urine weg brengen bel ik voor de. Uitslag. Zegt de assistent hij moet nog op kweek omdat ze twijfelde.. Later werd ik gebeld door mijn huisarts was net te laat dus ik bel terug en kreeg me een partij gekke vragen..

Ze vroeg of ik afscheiding heb. Dus ik zei ik ben afgelopen week bevallen ik heb bloedverlies ik kan niet zien wat afscheiding is ik verlies van alles.. Zegt ze waarom bloed je? Ik nogmaals ik heb een baby gekregen zegt ze ow maar geen extra witte afscheiding.. Pfff zo had ze nog meer van die stomme vragen...

Ik hoop dat de andere dames ook snel bevallen of al bevallen zijn..

Ik lees mee ook al reageer ik niet so snel

19. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd mens Maya. Maar heb je nou een blaasontsteking of is ze daar nog steeds niet zeker van.
    Ik moet trouwens vaker opschrijven over de tijden die Ilja slaapt in de nacht. Ze heeft zojuist weer 5,5 uur geslapen. En werd zelfs rustig wakker. Soms kan ze heel hard huilen van de honger. Nu was ze erg relax.
    Hoe is het met de liesjuh en stefanenlaura, houden jullie het nog vol? Ben benieuwd wie van jullie als eerste gaat bevallen, misschien bevallen jullie wel op dezelfde dag.

20. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Beertje gefeliciteerd met jullie grote mannetje. Nu kan ook voor jullie het genieten beginnen.

Maya wat vervelend al die stomme vragen. Hopelijk is de kweek dadelijk gewoon schoon.

Myres fijn dat ilja weer een goede nacht heeft gehad.

Hier nog steeds alles rustig. Merk wel dat mijn nachten korter worden. Nou slaap ik nog wel genoeg maar uitslapen zit er echt niet meer in. Verder gisteren iets te veel gedaan waardoor ik last van mijn bekken had. Vandaag maar weer een rustig dagje ervan maken.

Deel Deze Pagina