Gefeliciteerd fb🎁🎉 Stefanenlaura nog gewoon even volhouden dan! Liesjuh: hoe gaat het met jou? We zijn er bijna maar nog niet helemaal.. Dat zong mijn zusje de laatste paar dagen.. Hahaha Zijn jullie het ook zo zat al die mensen die steeds maar blijven vragen of de baby er al is?
Heelofhalf: ik zelf eb een Nederlandse moeder en Surinaamse vader en mijn vriend zijn ouders komen beide uit Suriname.. Dus kwart Nederlands drie kwart Surinaams.. Al vind ik het gek om het zo te zeggen.. Denisha groeit erg hard gisteren woog ze 3480 alweer 200gram boven haar geboorte gewicht..12 juli heft ze pas de gehoortest.. Ik twijfel ook of ik een weegschaal moet aanschaffen of huren.. Vind et wel leuk om die vooruitgang bij te houden.. Echter ben ik bang dat ik dan te obsessief word naar har gewicht...
Hier zijn er niet zoveel die het vragen. Ik vind het wel leuk dat men vader nu al een paar keer gebeld met de vraag hoe het met mij is. Die belt normaal alleen al hij iets moet vragen of iets nodig heeft. Wonen in de buurt dus zie ze regelmatig. En mijn stalker (vriendin maar ook collega) appt iedere dag even maar die heeft me de afgelopen 4 weken ook echt gemist op het werk. Daar kan ik het heel goed van hebben. We worden wel een beetje moe van men schoonmoeder die belt iedere dag om te vragen hoe het gaat. Ze schuift het nu af op ja maar ze bellen mij ook met de vraag en??. Vl heeft aangegeven dat ze niet iedere keer moet bellen. Dus probeert ze het nu anders belt ze Vl overdag met de vraag en nog aan het werk. Gisteren hebben we haar gebeld. Ze stond toen in de douche en schoonvader was met de thuistelefoon aan het bellen. Dus Vl mobiel gebeld maar pakte niemand af en toen meteen weer mobiel gebeld. Was ze onder de douche uit gesprint. Wij lol want zij dacht dat het zover was.
Hahaha stefanenlaura dat is wel een goeie ja... Ze bedoelen het allemaal heel goed natuurlijk maar zelf kan je er wel moe van worden.. Juist jij die zwanger is wil dat de baby er uit komt..
Bevallingslijst Juni 2013 Mama's 30 mei Nicci1982 - 30 jaar -1e kindje Rubi - 27 jaar - 1e kindje 4. Micha 2 - 32 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. Myres - 33 jaar - 1e kindje - ZH - BV Fiore - 35 jaar - 3e kindje - ZH - BV 7. Dunchan - 24 jaar -2e kindje- ZH - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje- ZH - hopelijk BV Chicca - 28 jaar - - 2e kindje - ZH BV 18. Maya88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 20. Liesjuh1977 - 36 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 21. Daycey - 30 jaar - 1e kindje 24. FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje - Thuis - BV -MvM Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje- ZH - FV - MvM 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje - ZH Nonma - 29 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje- ZH - BV 28. Zonnetje1980 - 33 jaar - 1ste kindje - Thuis HeelOfHalf - 23 jaar - 1ste kindje Zwanger 20 (5) Meisje, (10) Jongen, (5) Verrassing (1 meisje, 3 jongen) Geboren (17) 23 februari: 07.20u Dunchan, zoontje Xavi Jaylano, gewicht 810 gram, lengte 35 cm 10 mei: 04:30u Rubi, zoontje Dex, gewicht 3610 gram 22 mei: 21.15u Nicci1982, zoontje Matthijs, gewicht 2840 gram, lengte 49 cm 25 mei 18.10u chicca, zoontje Dani, gewicht 3100 gram 26 mei 5.39u myres, dochtertje Ilja, gewicht 3036 gram, lengte 50 cm 4 juni 10.00u Fiore, dochtertje Quinty Sofie 6 juni 20.53u Micha 2, zoontje Yoshua, gewicht 3875 gram, lengte 51 cm 8 juni 22.06u Kaytjuh, zoontje Gencay Mikail, gewicht 2630 gram, 50 cm 12 juni 20.25u Veetje83, zoontje Xem, gewicht 2630 gram, lengte 46 cm 15 juni 9.00u Daycey, zoontje Stef, gewicht 3190 gram, lengte 49 cm 16 juni 00.22u Pooh85, dochtertje Lieke, gewicht 2670 gram 20 juni 20.08u Nonma, zoontje Joep, gewicht 3465 gram, lengte 50 cm 20.42u Zonnetje1980, zoontje Bryan, gewicht 3540 gram, lengte 49 cm 21 juni 23.40u VanEke, zoontje Jelle, gewicht 4440 gram, lengte 52 cm 23 juni 8.53u HeelOfHalf, dochtertje Liv, gewicht 3930 gram, lengte 48 cm 25 juni 15:37u Maya88, dochtertje Denisha, gewicht 3280 gram 27 juni 12.27u FB1984, dochtertje Jaidey, gewicht 3890 gram, lengte 51 cm 2 juli 19.30u Beertje, zoontje Cas, gewicht 4340 gram 6 Meisjes, 12 Jongens Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings
maya: jesus wat een vrouw zeg met al die vragen, en die moet dan gestudeerd hebben voor dokassistente? beertje: gefeliciteerd meid lekker genieten nu van jullie kleintje.. stefan&laura: gefeliciteerd met je verjaardag maak er een leuke dag van! vt k/D: hihih Hier vindt kleine man het volgens mij ook wel lekker ik geef alleen maar Vit D dan, omdat er genoeg in de kv zit.. elke ochtend ligt die te sabbelen op ze aankleedkussen als ik het hem geef:-D...
oepsss verkeerde!!! hormonen nog denk ik hahah... nou FB van harte meid! Oh en hier nog wat leuks nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn dat je ziet dat je lichaam weer goed werkt ben gister weer OPOE geworden yeeee.... hahaha
Gefeliciteerd Fb, fijne dag vandaag. Ik ken het ook wel, de vraag en is er al een baby. Nee, anders had je het wel geweten. Ik word nu af en toe wel eens gek dat iedereen maar in de kinderwagen kijkt, ik ben hartstikke trots, maar ben dat soms wel eens een beetje zat. Alhoewel je leuke gesprekken hebt met wildvreemde. Hier zijn de vitamine druppels en de infacol ook geliefd, het is soms makkelijk om haar eerst de druppels te geven als ze hard aan het huilen is van de honger. Ze sabbelt dan lekker op de druppels en kan ik rustig de fles klaar maken.
Vitaminen zijn hier hels. Kind vind ze smerig dus ik heb getest en geef m groot gelijk. T smaakt als iets geel ouds en muf haha. Welk metk hebben jullie. Ik de gecombineerde d/k van dagravit. Cinababy valt wel in de smaak.
Ik wilde Davitamon maar die was uitverkocht hadden ze alleen nog in tablet vorm.. Dus heb ik kruidvat eigenmerk gekocht.. Wilde dit eerst niet maar volgens de vk is er geen verschil! Denisha is totaal geen huil baby maar in de nacht wil ze nog steeds niet echt slapen.. Ze is wel snel tevreden te maken.. Maar wil gewoon niet terug in haar wieg.. Overdag is het geen enkel probleem.. In de buik was ze ook altijd in de nacht actief... Merken jullie ook hetzelfde patroon als in de buik? Hoop dat alles goed gaat met de dames die nog moeten bevallen!! Dikke kus!