Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Dank jullie wel! Hopelijk hebben we nog veel cryo's...we hadden er namelijk 9 die tot embryo zijn uitgegroeid..maar moesten hun ontwikkeling nog even afwachten..dat hoor ik dus ook woensdag..

2. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Ohhh ik ben zo zenuwachtig weer morgenochtend de tweede echo vind het zo spannend!!!!!!! Gelukkig wel om half tien hoop zo dat het nog steeds goed is ben nu zo blij en gelukkig en wil echt niet terug vallen nar dat verdriet van vorig jaar. Hou jullie op de hoogte en dan ga ik ook wat meer schrijven als alleen mijn ego berichtje nu!

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Veel succes!

4. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag morgen ook, voor mijn eerste echo.
    Ik ben voor het eerst best zenuwachtig. Ik krijg nu goede tekenen van mijn lichaam, maar toch.
    Ik heb om 10 uur de afspraak en dan wordt ik door de malle molen gehaald. Als de brief klopt ben ik 2 uur lang in het ziekenhuis en zie ik veel verschillende gezichten.
    Ik hoop dat ik weer dezelfde gynaecoloog tref. Ik had de vorige keer ook naar haar gevraagd, omdat ik haar aan het eind van mijn zwangerschap van mijn dochter had. Bij de miskraam was ze zo ontzettend lief voor mij.
    Ik heb nu ook gevraagd of ik weer bij haar kon komen.

Ik moet even goed nadenken wat ik voor mijn dochtertje mee neem, gelukkig is mijn man er ook bij, dus dan zijn we met z'n 3-en.
    In ieder geval genoeg eten... dan is ze gauw tevreden:)

Wat veel berichten worden hier geplaatst, ik kan het niet helemaal bijhouden, waarschijnlijk komt dat nog wel. Ik lees het wel allemaal, maar vaak via mijn telefoon. Is lastig reageren.
    Daarbij heb ik het heel erg druk met mijn dochter, mijn huis en mijn werk. (ondanks dat ik nu vakantie heb)

Toch even reageren:
    Pindakoek: Ik hoop dat het alsnog meevalt. Wel heel erg spannend allemaal. Dus als ik het goed heb hoor je woensdag meer.
    Ik hoop dat je één van de vrouwen wordt die aan het begin bloedverlies heeft gehad en uiteindelijk een gezond kind ter wereld zet. Ik heb het al een paar keer gelezen. Dat je geen krampen hebt zie ik als positief. Bij mij begon de miskraam juist met krampen.
    Ik zal voor je duimen meid! Dikke knuffel!

Mistal: Spannend, ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt!

Alle nieuwe zwangeren: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! En welkom in het juni clubje!

We zitten gewoon al in eind juni, wat gaat dat snel zeg!

Trusten allemaal, en ik laat het morgen ergens wel even weten hoe de echo er uit ziet!

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Goedemorgen allemaal!

Zeker veel onderzoeken vandaag! Iedereen veel succes!!

Vanacht sloeg bij mij ook even de schrik om het hart.. moest naar de wc en bij het afvegen wat roze/bruine afscheiding... het eerste wat door me heen ging was "zie je wel, geluk duurt nooit lang bij mij" Ben van nature nogal pessimistisch ingesteld als het over mijn eigen leven gaat.. ik dus gelijk in paniek op internet gaan neuzen en kom dingen tegen als heel normaal, tot beginnende mk.. nu zit ik mezelf te sussen met het idee dat ik gister erg moeilijke ontlasting had en dat het misschien van het persen komt maar stiekem komt steeds dat bange gevoel weer boven.

Ik ben nu onderweg naar m'n werk maar eerlijk gezegd heb ik daar nu totaal geen zin in... en ik weet dat als het mis is kk er toch niks aan kan veranderen en ik net zo goed kan genieten van het feit dat ik zwanger ben, maar kost me veel moeite...

Nou sorry voor dit deprimerende verhaal maar moest het ff kwijt. M'n vriend zegt dat ik me niet zo druk moet maken en dat het allemaal wel goedkomt... voelt nu even niet zo..

6. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Pindakoek: veel succes! Mijn duimen draaien voor je! Hoop dat de beeb blijft plakken. T zou zo oneerlijk zijn als je na zo'n lange tijd eindelijk zwanger bent. Ik denk dat al onze duimen draaien voor jullie!!!

7. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Beertje: ik ken het gevoel. Heb t vorige week ook gehad. Naveen avond was het weg en niet meer teruggekomen. Probeer niette veel te stressen. Dat is niet goed voor de kleine. Maar weet hoe moeilijk dat is.
    Jij bent ook nog niet zo ver. Hoor vaak dat t nog van het innestelen kan zijn. Bij mij was t tegen de 8 weken, dus rond menstruatieperiode. Schijnt ook vaak voor te komen.
    Ookvoor jou ga ik hard duimen.

8. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Liza, met 7 weken de echo is al vroeg volgens mij. Fijn joh! Ik heb geen inwendige echo gehad, vorige keer met 10 wkn en dan kunnen ze het gewoon via de buikwand zien.

@Mistal, oh dat is spannend, hoop dat het bolletje weg is! Hoe laat moet je voor de echo?

@Veetje, thx voor het op de lijst zetten!

hahaha het is 5 november druk met de echo's! Leuk!

@Pindakoek, jeetje, wat erg dat het bloedverlies aan blijft houden. Maar ik hoop dat de baby zich goed vasthoudt!

@Karlijntje, hoe was de echo?

@Micha, succes met de echo!

@Beertje, SNap dat je heel erg gescrhokken bent! Roze/ bruine afscheiding is volgens mij vrij normaal. Had dat bij mijn eerste zwangerschap ook (samen met krampen) en mijn dochter is er nu ook gewoon! Alles is gewoon beter doorbloed, dus er kan sneller een bloedvaatje springen. Sterkte!

Hier heb ik vandaag lekker een dagje vrij. Straks naar de tandarts, bleh. En verder gewoon de normale dingen, boodschappen en poetsen enzo.
    Jullie nog plannen?

9. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Lieve dames, ik kan van de lijst af, ik heb een VMK gehad!

Jammer, maar het was een verrassing, en we hebben er vrede mee!

Ik ga voorlopig even aan een spiraaltje of de pil.

Succes en geniet van jullie wonders.

10. mistal

mistal Niet meer actief

Hallo,

Vanmorgen VK, wederom dus een echo, zie bijlage. De vlek is minder zichtbaar en niet groter geworden. (op foto uitvergroot) VK denkt toch aan een hematoom(stolsel). Over 2 weken een combinatietest en dan weer controle. Baby is in 6 dagen , 10 dagen gegroeid. Ben nu 9 weken en een dag! :)

Ben een stuk geruster, maar ben helemaal gerust als het weg is.

Bijgevoegde bestanden:

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Mamatal: veel sterkte met het verlies!!
    @Mistal: super zo'n echo :)

@All: nou net weer met mn stomme hoofd getest..streepje is duidelijker geworden..wachten op morgen om te zien hoe hoog mijn hcg echt is en wat het zh erover zegt..

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

mamatal balen zeg! veel sterkte.

Pinda: dat ziet er goed uit hoor! Bij mijn vorige zwangerschap waren de teststreepjes nog donkerder dan de controlestreep :D en bij deze zwangerschap blijven ze nog net iets lichter dan de controlestreep.
    maarja een streep is een streep toch?
    ik heb trouwens ook nog steeds af en toe onverklaarbare krampjes, het zegt niet zoveel dus.

veel succes voor de echodames!

13. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    catherina/bibo: ja wat de infectie betreft is idd erg vervelend dat gejeuk en brandeig gevoel, maar me kuur is klaar het waren vagnale zetpillen en een creme voor eron heen en ik merk gelukkig dat het heeft geholpen de afscheiding is ook veeel minder en weer witjes beetje vies praatje...

liza: ja ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook een inwendige echo gehad daar was ik 6 weken en 5 dagen en guess what het hartje klopte sterk.. zo mooi gevoel, tis niet eng een binnenwaardse echo voelt alleen raar...

pindakoek: hij is wel duidelijk en er zit zient ook nog hcg in je lichaam, maar als je twijfelt neem anders een cb test met indicator?... geef je gelijk mee duidelijkheid...

mistal: wat een super echo... wbt bloedverlies ken ik ook iemand die dat heeft gehad in het eerste trimester ook een hematoon in de baarmoeder, heeft enkele dagen gebloed en is weg getrokken zij mocht alleen niks meer doen plat liggen...

beertje: dat rozig/bruinig komt idd vaker voor maak je niet al te druk wanneer heb je de echo?

mamatal: meis balen zeg snap je da nu wel aan de anticonceptie gaat, veel sterkte...

Hier gelukkig laatste werk dag pff 4 gewerkt al ben gesloopt....
    gelukkig dit weekend lekker vrij wordt een gezellig weekend, met verjaardagen en halloween...Wordt het bij jullie ook nog gevierd?

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    CB digital met conceptie indicator heb ik al gedaan en daar staat zwanger 1-2...dat was vrijdag en toen was het streepje op de kv lichter. Hopelijk morgen meer duidelijkheid en anders doen ze maar een echo!

15. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    owwww... da wist ik niet.. nou hopen op goed nieuws dan maar uit zh.. en dat ze voor je grust stelling een echo kunnen doen..

16. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Ik wil ook heel graag op de lijst!

12 Juni - 28 jaar - 1e kindje

17. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik heb 19 november eerste afspraak en moet nog even bellen voor een echo.. ik heb er nu geen last meer van. Enkel als ik met een wc papiertje beetje naar binnen ga. Ik kan ook niet echt met zekerheid zeggen welke kleur het is... roze, heel lichtbruin of gelig. Apart....wel veel last van obstipatie... misschien is dat het...

18. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    nou beter dat het afneemt, ik herken het ook hoor heb in begin toen ik eigenlijk ongesteld moest worden na een weekje zeg maar ook iets bruins gehad op me wc papier, maar hellaas nam de infectie over en werdt het gellig en dat was ook niet fijn...
    zou en zelf gewn vanuit gaan dat het goed zit vrouwen hebben er vaker last van en niet te veel stressen en gewn lekker naar de echo gaan als je hem gemaakt heb, 19 nov heb je dan je intake?, bij de vk of gyn?

19. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja ik ben ook wel wat rustiger nu... mede dankzij de verhalen hier... intake is bij de vk. Rond de 10e week termijn echo... duurt nog eeuwen voor mijn gevoel...

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Dames ik ga jullie verlaten. Heb net mijn mk gehad...ging naar de wc en zag een groot stolsel wat rekbaar was..denk dat dit soort placenta was :( Als ik de foto's op google zie lijkt het er een beetje op. mijn buik doet nu ook geen pijn meer opeens...het gaat jullie goed, fijne zwangerschap!!

Deel Deze Pagina