Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Het is vandaag officieel mijn nod. ;)
    (Ik weet al vanaf zondagavond dat ik zwanger ben maar toch)
    Vanochtend de ultieme test gedaan! :D
    Ik wilde gewoon onderstaand woord zien:

2. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    @lappie: wat geweldig is dat he, dat je het zo duidelijk kan aflezen op die test! nogmaals gefeliciteerd!

3. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    @Lappie....wauw wat een mooie zeg! Nogmaals gefeliciteerd!!!

@ nieuwe meiden: Welkom.

Angst voor een miskraam of iets anders heb ik ook zeker wel, omdat ik dat in Juni heb gehad maar ik moet wel zeggen dat het met de dag minder wordt.
    Ik voel me al zo zwanger nu...hebben jullie dat ook? Ik had het met mijn dochter niet zo snel hoor..

Hoe staat het met de klachtjes bij de dames? Ik ben nog steeds een beetje misselijk steeds....gelukkig niet zo erg dat ik moet spugen maar ook niet echt een lekker gevoel.

Fijne dag meiden!!

4. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb regelmatig een weeïg gevoel en soms een vlaag van misselijkheid, maar verder heb ik eigenlijk nergens echt last van nog. Behalve trouwens pukkeltjes in mijn gezicht, wat ik echt nog nooooit gehad heb! En volgens mijn vriend zijn mijn borsten een stuk groter al.

Ik weet niet of ik me echt zwanger voel, voordat ik testte had ik al een paar dagen het gevoel van: het is raak. Maar dat gevoel heb ik nu niet echt meer. Misschien omdat het gevoel nu al een beetje 'gewoon' voelt. Vanmorgen nog wel even opnieuw een test gedaan om te kijken of mijn hcg niet aan t afnemen is... Maar de test streep was een stuk donkerder dan de controlestreep (kruidvat 2v5) terwijl het een paar dagen terug nog andersom was, dus daardoor voel ik me ook wel weer wat geruster!

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    zwangerschaps'klachten':
    Beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik. Heel vaag ietsje misselijk. Wat vermoeider dan anders.
    Verder voel ik mij prima.

Ik was net boodschappen doen en moest mij inhouden om niet alvast een klein babyrompertje te kopen........ toch nog maar niet gedaan....
    hoe is dat bij jullie? Kijken jullie al naar allerlei babyspullen?
    Ik heb al een kamertje en een kinderwagen op het oog. :p

6. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha lief hè, al dat mini-spul! Kijk er stiekem al wel een beetje naar, maar voorlopig nog maar niks kopen. Heb wel, nadat ik het tegen mijn ouders verteld heb, mini-uggs gekregen van mijn moeder, een roze en een blauwe paar, omdat we natuurlijk nog niet weten wat het wordt :D

Hebben jullie eigenlijk (stiekem) een voorkeur? Ik niet echt, ben met beide blij, maar ik heb al wel gezien dat er voor meisjes gewoon veel leukere kleertjes te vinden zijn en er ook meer keuze is. Mijn vriend is ook met beide blij, maar heeft een lichte voorkeur voor een jongen. :)

7. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @lappie: mooi he? Zo'n test! Fijne bevestiging!

@romy; wat fijn dat je zo'n zwanger gevoel heb. Ik kan nog niet echt duiden of ik dat ook heb, gezien dit mn eerste is.. Ik heb enkel wat onderbuikkrampjes en soms wat steekjes in mn borsten. Ze beginnen ook wat gevoelig te worden.. Verder ook geen last.

Heb VK nog gebeld en gevraagd waarom ik pas met 10 weken echo heb. Ze zei dat ze meestal tussen 7-11 weken een eerste echo doen en dat je met 10 weken meer ziet. Maar omdat ik zo graag wat bevestiging wilde hebben we het een week eerder gezet, met 9 weken. :) hihi nog maar 4 weken wachten..

@rubi; Heb ook geen voorkeur, vriend wil graag meisje, ik hoop als eerste dat hij/zij gezond is. Hebben jullie al een gevoel wat het is?

8. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi meiden!

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :D

Zelf heb ik gister positief getest en ik vind het nog steeds zoooo onwerkelijk! Kan t nog steeds niet geloven, heb echt 5 testen gedaan hihi. Ik voel me ook absoluut niet zwanger :( Daarom vind ik het moeilijk om te geloven. Morgenochtend doe ik een cb digitaal met indicator. Hopelijk staat er netjes zwanger 1-2!

Ik heb het berekend vanaf mn eisprong en ben dan uitgerekend op 9-06-2012

Hopelijk heeft iedereen een fijne zwangerschap.

9. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    @Jazz: welkom en proficiat met je zwangerschap!

@Nayr,goed gedaan, is weer een weekje minder wachten ;)

Ik heb niet echt een voorkeur. Beide is heel leuk. Maar omdat wij al 'n zoon hebben,ben ik extra benieuwd naar hoe t is om n dochter te hebben.
    Maar uiteraard is gezond zijn het belangrijkste!

Ik kijk ook al naar minispul hoor, heb al n kinderwagen en wieg gezien die ik supergraag wil hebben :p
    Maar ik hou mezelf in bedwang haha

10. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nayr: ikzelf heb heel sterk het gevoel dat het een meisje wordt, maar ik heb altijd al het gevoel gehad dat mijn eerste kindje een meisje zou worden. Ook voordat we bezig waren met zwanger raken. Ben benieuwd of ik het juist heb!

@Jazz: welkom! En wat was de uitslag van de cb test? :) ik heb ook niet een heel erg zwanger gevoel hoor, wil denk ik niet zoveel zeggen!

11. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Dacht wat is t rustig in t topic. Kom ik er achter dat mijn abo eruit was haha. Net even een beetje bijgelezen. Voor de nieuwe zwangeren gefeliciteerd.
    Zal dus vanaf nu weer wat actiever meekletsen. Echt heel suf, maar merk sinds ik zwanger ben dat ik wel meer suffe dingen doe. Ben niet zo heel scherp :-D
    Vanmorgen weer eens een restje gedaan en hij knalde er vanaf. Blijft leuk om te zien. Volgende week nig een Cb en dan Hopenlijk 3+ te zien. En dan de laatste gewone test wil ik voor ik naar de vk ga doen dus 9 okt. Als die ook nog knalt fa ik misschien wat rustiger de echo in.

12. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @nicci: snap dat je nog blijft testen, is ook leuk om te zien!

Wil miss ook volgende week nog een CB doen. Doen jullie ook mee met moeders voor moeders? Ik heb me al per mail aangemeld, volgens mij kan t pas vanaf 6weken.

Vanochtend vertelde een goede vriendin van mij dat ze ook zwanger is! 12 weken al, vrij onverwachts! Ik op mn lip bijten natuurlijk, maar was wel erg enthousiast. Kan niet wachten om t ook tegen iedereen te vertellen.

13. Nicci1982

Weet nog niet. Denk wel dat ik mee wil doen maar wil ook eerst mijn echo afwachten. Lijkt me moeilijk on het af te moeten bellen als het niet goed blijkt te zijn. Mijn echo is bij 6+3 al dus kan dat ook prima afwachten. Kan ik nog lang genoeg mee plassen. Hoop dan ook een kloppend hartje te zien maar dat zal er om gaan spannen. Twijfel wel of ik t op laat halen. Dan is het ook zichtbaar voor de buren en dat wil ik eigenlijk niet zo snel al. Maar je kan het ook zelf wegbrengen.

En tja die testen waren nog over. Dus waarom niet! Maar nu kunnen ze volgens mij niet positiever worden. Ze knallen er vanaf :-D

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ja, ik heb mij ook al opgegeven voor moeders voor moeders.

15. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Snap ik nicci, heb pas met 9 weken echo, en heb een goede vriendin die in mmm zit waar ik zeer betrokken mee ben.. Ja vind t lastig als ze aan de deur komen ja, of zijn ze daar heel discreet in?

Hebben jullie al een gratis zwangerschapsbox besteld? Lijkt me best leuk, maar ja...miss is t wel vroeg..

16. Nicci1982

Moet je daarvoor niet al een bepaalde tijd zwanger zijn?
    Ik wacht daar voorlopig nog even mee. Hoef al die spullen niet te zien als t toch nog misgaat.

17. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Hoi meiden,

Ik ben Raket, 34 jaar oud en ik woon sinds begin 2011 in Canada met mijn Canadese man, met wie ik in de lente van 2011 ben getrouwd.:)

Heb vannacht/vanochtend, in ronde 1, positief getest en met wat rekenwerk kom ik op 6 juni uit. De eerste test was een dipstick. Ik wilde net mijn handen wassen en de test weggooien, want ik dacht dat ie negatief was. En toen verscheen er een schaduw. En toen werd die schaduw een streep! Manlief geloofde het niet zo, dus wij naar de nacht-drogisterij om een CB digital.
    De Clear blue gaf zowaar 2-3 weken aan en manlief gelooft het inmiddels ook. :)

Ik zie dat er zich aardig wat mensen gemeld hebben. Twee zijn er via Icsi zwanger geworden, wat bijzonder! Ik moet me wel nog een beetje inlezen verder... Misschien is het een idee om een lijstje te maken?

Sommigen van jullie zeggen dat jullie je niet zwanger voelen. Maarre: Hoe voelt dat dan, zwanger? :(
    Ik voel me ook eigenlijk heel normaal. Maar de tests liegen er niet om!:)

Zijn jullie ook zo gematigd enthousiast? Ik ben wel heel blij hoor, en ik besef dat we veel geluk hebben dat het meteen raak was. Maar het is nog moeilijk te beseffen en een beetje eng zelfs. En dan is er nog een kans dat er iets mis gaat de komende weken...

En toch, geweldig dat we zo ver zijn gekomen! :D

18. romy86

romy86 Lid

28 sep 2012
    9
    0
    0
    van alles
    beuningen
    @romy1980 als alles goed blijft gaan dan ben ook ik rond 1juni uitgerekend

@raket78 gefeliciteerd!! en ik vind het ook heel spannend maar geniet gewoon elke dag.

19. Nicci1982

Van harte raket! Welkom hier.
    T blijft een beetje onwerkelijk en spannend. Weet het nu 1,5 week en nu begint het echter te worden. Vind het spannend naar geniet er wel van.
    Wat betreft zwanger voelen; dat heb ik wel. Niet echt klachten maar voel me wel zwanger. Klein Bertje buikpijn af en toe, veel plassen en moe. Soms iets pijnlijke bortsten en vlaag van misselijkheid.

20. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Halo meiden..

Ik geef me pas na de echo op voor mvm.
    Aangezien ik zelf in de mmm heb gezeten vindt ik het ook niet meer dan normaal om mee te doen.

Lijstje maken is een goed idee....wie kan dat :)

Alle nieuwe zwangeren....welkom!

Deel Deze Pagina