Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Lavendel82, Welkom en gefeliciteerd!

Ja zo'n test bij MVM is inderdaad weer ff een bevestiging tot aan de echo, want want duurt dat wachten lang zeg hihi.

Mijn buik wordt naarmate de dag vordert ook steeds dikker.
    Komt inderdaad door de darmen zeggen ze, maar ja wel leuk zo'n buikie.

2. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    karlijntje: ja halloween vieren ze bij me ma in het dorp groots;).. optochten met de kleintje en mijne mams als opperheks hihih... maar ga nog ff kijken wat mijn rol zal zijn kleding heb ik wel al..

pindakoek: meis erg sneu dat ik dit lezen mag ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hopen da de andere cry's blijven plakken...

wbt de inwendige echo: je heb wel veel beter beeld, en bij mijn eerste zwangerschap had ik een uitwendige echo met 6 wk en 5 dg en daar was gelijk de kleine spruit te zien en een knipperlichtje, en toen zette de echoscopiste het geluid aan een prachtegeluid....hellaas eindigde die zwangerschap met pijn in ons hart met 20 weken...
    Maar we zijn positief en in volle moed mijn afspraak is verzet na 9 nov de echo dan ben ik ook zo 6.5 week a 7 weken..

nieuwe meiden: welkommm hier en gefelisiteerd met de zwangerschap dat het allemaal plakertjes mag zijn...

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik mag 6 november voor de echo en 14 voor intake

doen jullie allemaal mee met MVM? of zijn er ook die niet meedoen?

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Jullie hebben dan vroeg je echo! Ik krijg hem pas met 10 weken:'( duurt lang!!!!
    Lekker weer die bevestiging hé van mvm.

X

5. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Beertje1987: Ik heb mijn 1e echo ook "pas" met 8 weken.
    Maar wachten duurt altijd te lang.
    Ja die bevestiging van MVM is echt fijn!
    Nu heb ik voor het eerst iemand anders horen zeggen: Gefeliciteerd! je bent zwanger!
    En ik moet zeggen dat dat toch al heel alnders is dan dat je zelf met dat testje in je handen staat haha

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ik heb mijn echo ook 5 november al.. Heb ik te danken aan mijn lange cyclus, ze maken de afspraak namelijk op basis van laatste menstruatie en niet op vermoedelijke eisprong.. Dat was dan ook het enige voordeel van een cyclus van 40 dagen ;) ik ben op de dag van de echo 6 weken en 5 dagen zwanger, krijg wel een inwendige echo.. Ben erg benieuwd! Vind het super spannend, maar eerst nog 1,5 week geduld ;)

7. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Ik doe wel mee aan MvM. Gisterenmiddag voor t eerst de kratten ontvangen, stank valt me mee. Maar die flessen zitten wel snel vol zeg ;) heb nu vakantie en ben zo ongeveer de hele dag thuis... Zal vanaf volgende week wel weer anders zijn :)
    De knaltest was wel gaaf om te in, toch n bevestiging dt ik echt zwanger ben.

2 nov voor het eerst naar de VK voor n intake. Mijn echo wrs pas rond week 10, dan is hopelijk alles goed te zien :)

8. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hoe weet je dat t inwendig wordt had t bij mij ook verwacht maar was blij verrast toen ze zei dat ze het eerst uitwendig gingen proberen. De vk vond het onzin om dat eerst te doen terwijl t vanaf buiten ook gewoon te zien kan zijn. Meeste vrouwen vinden uitwendig toch prettiger dus vandaar dat ze het altijd eerst zo deed. Achteraf gezien vond ik t ook heel logisch eigenlijk.

9. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ze zeiden het aan de telefoon dat de eerste echo inwendig zou zijn.. Misschien omdat ik vertelde dat mijn cyclussen nogal varieerden.. Maar dat weet ik niet zeker.. Dat is dus de reden dat ik het weet ;)

10. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    image.jpg

Zo het is gelukt hier een foto te krijgen!
    Dit is mijn mvm test!

11. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Zal er vast ook mee te maken hebben dat t sneller is ofzo. Als t dan niet uitwendig lukt moet t alsnog inwendig.
    Ben blij dat mijn vk er anders over denkt :-D
    Als t had gemoeten had ik t niet erg gevonden maar dat. Niet nodig was vond ik mooi meegenomen in ieder geval.
    T belangrijkste is je kleintje zien natuurlijk.

12. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    mooie test ! ik hoop vanavond ook zoéén te krijgen..heb er al 2 thuis liggen :D

Kaytjuh wat vreselijk voor je gecondoleerd. poeh wat lijkt me dat heftig zeg als je al zo'n eind op weg bent!

13. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @nicci1982 tja weet het ook niet.. Hoorde al dat een inwendige echo reuze meevalt en daarbij is het voor mij inderdaad het aller belangrijkst dat ik een hartje hoor ;) maar voorlopig moet ik eerst nog heel wat nachtjes geduld hebben haha!

14. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liza28: Ik kwam zelf uit op 1 juni, want naar mijn idee had ik 8 september de eisprong gevoeld. Maar ik hield rekening met 31 mei t/m 3 juni, dus dan valt 4 juni opeens zo uit de toon.
    Mijn cyclus kan ik niet precies aangeven, na de miskraam werd ik eerst na 21 dagen en daarna na 26 dagen ongesteld. (Daarvoor is het bijna altijd 28 dagen geweest en nog nooit langer)
    Maar goed, met 12 weken de echo en ik heb net te horen gekregen dat ze dan ook goed kunnen zien hoe lang ik zwanger ben.
    Fas30: Bedankt voor inderdaad een ander inzicht. Dat kan natuurlijk ook heel goed! Nooit aan gedacht

Mvm:
    Ik doe om 2 redenen niet mee. Mijn man kan en wil er niet achter staan. Ik ben al heel veel moe door mijn ziekte en hij vindt het allemaal extra werk. (Daar ben ik het niet helemaal mee eens) Daarbij komt ook dat wij in een wijk wonen waar verschillende mensen wonen die alles heel erg in de gaten houden. Die zouden dus zo doorhebben dat ik zwanger ben en ik wil het graag nog even voor mijzelf houden.
    Het is zelfs zo erg, dat we gisteren een stukje omliepen naar de metro, zodat een buurvrouw niet door zou hebben dat mijn man niet op zijn werk was. Heel irritant, het is fijn als je op vakantie bent dat je huis in de gaten gehouden wordt, maar soms is het echt heel vervelend.
    Inwendige echo: Ik heb er altijd als een berg tegenopgezien, maar als je ontspannen bent merk je het eigenlijk nauwelijks. Probeer je niet te focussen op dat ding maar op het scherm waar je je kindje op te zien krijgt.

Ik heb vandaag echt een baaldag. Volgens mij met het verkeerde been uit bed gestapt. Ik wilde vanochtend alleen maar in mijn bed blijven liggen, maar dat kan niet als je een kindje hebt ;), zeker niet als die klaarwakker is.
    Volgens mij heb ik gewoon slecht geslapen.
    Komt goed!

15. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ik doe mee aan mvm omdat er veel andere vrouwen zijn waar het niet zo makkelijk voor gaat. Wij hebben gelukt dat het in ronde 2 al raak is. Waarom dan niet de moeite doen voor iemand die dezelfde wens heeft. Als je lichaam het toe laat.

ik krijg over 3 weken en 2 dagen een echo (duurt nog zolang:(). Bij mij is ook vertelt dat ik een inwendige echo krijg. Mij maakt het niet zo heel veel uit. ik weet sinds een jaar hoe ik het daar moet onspannen ook bij pijn.

16. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @stefanenlaura volgend mij zijn wij precies even ver! Wat leuk!

17. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    klopt zoals het er nu voor staat wel :p

18. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik volgens mij ook stefanenlaura en liza28! Spannend!

Ik vandaag het echo centrum bellen om 14.00 uur... kun je alleen afspraken maken van half 9 tot half 12! Balen... morgen ochtend maar ff bellen.

MvM komt helaas niet halen in mijn gemeente en wegbrengen is nu ook geen optie. Best jammer, had m'n hormoontjes erg graag voor geleend!

19. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @beertje1987 ja super leuk! Ook precies even lang ;)

Ik twijfel nog een beetje over MvM, wil eerst mijn echo afwachten.. Als alles er goed uitziet wil ik wel graag een afspraak met ze maken.. Nog 12 nachtjes slapen ;)

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hier wilde ze de echo in 8e week omdat ik niet precies weet hoe mijn cyclus is/was.

MVM: ik wil wel graag meewerken voor het goede doel. Maar de vorige keer vond ik het verschrikkelijk moeilijk, ik ging over mijn nek. Op dit moment ben ik zo vreselijk beroerd, en zie ik het om die redenen niet zitten. Mocht het over 2 weken beter gaan kan ik mij altijd nog aanmelden.

Deel Deze Pagina