Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik heb nog bijzonder weinig last van misselijkheid gelukkig... wel enorm last van maagzuur zodra ik ontbeten heb.. duurt dan lekker de hele dag! En ik slaap heel slecht. Al een week lang midden in de nacht klaar wakker en dan overdag niet te genieten... vandaag in de auto zelfs een wegtrekker schrok ik van! Herkennen junkie dat ook?

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ik ben ook niet super veel misselijk. dit ligt aan de broek die ik aan heb. als deze te strak zit dan wordt ik heel misselijk. maagzuur heb ik helemaal geen last van.

Ik slaap minder diep, mijn vriend staat smorgens heel vroeg op ivm zijn werk. Normaal merkte ik het wel maar werd ik wakker van een geluid en sliep gelijk weer in. Nu ben ik wakker zodra hij wakker is en slaap pas in als hij naar beneden gaat en daarna slaap ik zo diep dat ik super brak wakker word. Overdag ben ik dan wel moe en tijdens het werk gaap ik heeeeel veeel en dan zeggen de kids juf ben je moe. :D Vorige week wel een aantal nachten bijna niet geslapen. Gelukkig had ik vakantie en kon ik het rustig aan doen.

Verder inmiddels veel naar de wc. Vandaag rare kleur van afscheiding kan niet zeggen bruin/roze maar ook niet wit/geel. een mengelmoesje.

en mijn borsten doen alleen zeer als ik ze aanraak.

Vind het heerlijk om hier alles neer te zetten.
    een plekje om te vertellen wat ik allemaal wil delen.

@ liza je hebt een pb

3. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja het is echt heerlijk om hier even je hart te luchten! Dat van die afscheiding schijnt dus heel normaal te zijn. Heb even research gedaan op internet en hier bij forum aan de vk gevraagd. Normaal zou je er geen aandacht aan besteden maar nu wordt alles onder de loep genomen..

Mijn borsten doen ook alleen pijn als ik er aan zit, en dat doe ik regelmatig gewoon om ff te checken (neurootje) haha. Ook heb ik last van obstipatie dus yakult en activia en kiwi's ingeslagen.. apart hoe je lichaam in zo'n korte tijd veranderd vind je niet?

4. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ja er veranderd idd veel en snel.
    heb ik ook :D alles ligt nu onder de loep en gecontroleerd. Dat zal na de eerste echo vast wel afnemen.

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hier ook geen misselijkheid gelukkig.. Enige is de vermoeidheid.. Pijnlijke borsten ook alleen als ik ze aanraak.. Ik slaap gelukkig goed, wel iets lichter en 's morgens vroeger wakker maar das minder erg dan midden in de nacht ;)

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hier helaas dus wel misselijk, en de laatste twee weken lig ik s avonds om21 u in bed. Ben kapot. Borsten doen ook regelmatig zeer. Laatste dagen ook regelmatig buikpijn. En obstipatie...laten we het daar maar niet over hebben:(
    Maar goed je weet waar je het voor doet, onze meid slaapt 's middags gelukkig nog. Maar ik lig dan ook even. Anders trek ik het niet.
    Gaat vast snel weer over.

7. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ik heb wel vaak een druk op mijn onderbuik
    en vanavond af en toe wat steekjes in mijn liezen.

8. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja die steekjes in m'n liezen herken ik. Soms wat spanning in m'n buik als ik plots op sta. In het begin had ik ook steekjes in m'n buik maar dat is al weer ff over. Plassen doe ik nu ook vaker en heb meer afscheiding(wat nu gelukkig weer mooi helder is). Klinkt stom maar zou wel graag ee keer kots misselijk willen zijn. Voorm'n gevoel hoort dat er toch ee beetje bij ofzo. Ook al zegt dat niet alles...

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    #649 Blondie, 24 okt 2012
    Laatst bewerkt: 24 okt 2012
    MvM is langsgeweest en had een mooie test !!

vond het wel een beetje spannend want ik had al vanaf 3 of 4 oktober niet gestest.
    Maar genoeg misselijkmakende symptomen etc dat ik wel wist dat er genoeg aan de hand was...maar toch fijn zo'n test....

heel tof ik had al 2 zilverkleurige echolijstjes van de vorige keer dus ik vroeg of ze die nog hadden..nee die waren er al een poosje uit...Had mijn informatrice het zo geregeld dat ik er toch nog 1 kreeg van een andere informatrice die wat oude kadootjes achterhield voor als er om gevraagd werd. Echt super! en ik heb de ketting gekozen en nog een leuke sleutelhanger

Bijgevoegde bestanden:

10. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @blondi ik zie de foto niet.

wel fijn dat je een mooie test had.

11. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    nu wel en het is idd een mooie test.

12. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Wow dat is zeker een mooie! Bijna nog donkerder dan de controle streep!

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    nu wel laura? (berichtje boven jou berichtje?) ik zat wat te klooien met url codes etc maar dat hoeft helemaal niet kwam ik achter ;)

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    @beertje nou eigenlijk is ie donkerder..
    had ik niet verwacht aangezien ik wel lichte testen had bij mijn NOD. Maar goed ik ben onderhand ook "al" 7 weken zwanger dus dan mag het denk ik ook wel :)

Bijgevoegde bestanden:

15. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Wel fijn die bevestiging!!. Ben benieuwd of ie bij mij ook goed donker is nu... zou haast weer een test kopen haha

16. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook gelukkig nergens last van alleen nog steeds hele zere borsten. Af en toe een beetjes krampjes maar nog geen misselijkheid. (Gauw afkloppen) en ik slaap normaal aan 1 ruk door en hoef er echt bijna nooit uit om te plassen maar nu dus echt al een week dat ik standaard.rond 4 uur wakker word.
    Ik merk dat nu ik hier een beetje alles van me af kan schrijven dat ik het niet zo moeilijk vind om mn mond nog ff te houden tegen de mensen om ons heen. Alleen mijn twee beste vriendinnen weten ervan dus kan er met hun ook wel lekker over kletsen. Ben wel heel blij als er weer een paar dagen voorbij zijn, ik kan nu al bijna zeggen dat ik 'al' 6 weken zwanger ben! ;) hoop dat de komende paar weken lekker snel gaan.

17. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow Blondie wat een knaltest!
    Fijn zo'n bevestiging!!

18. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Bleugh hier is sinds een paar dagen de misselijkheid ook toegeslagen. Bij etensgeuren of gedachtes aan eten in 1 keer flink misselijk. Erg vervelend maargoed.... Verder zere borsten en ook flinke last van moeheid, en dan savonds zeer moeilijk n slaap kunnen komen..

19. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw blondie, wat een mooie knaltest!! Leuk dat ze toch dat fotolijstje hadden geregeld.

Alle misselijke dames, sterkte en hoop dat het snel afzwakt.
    Hier nog niet veel kwaaltjes, maar het is nij mij natuurlijk nog superpril.

Ik ga weer snel aan het werk. Fijne dag allemaal!

20. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Spannend!! Net het echo centrum gebeld en mag 20 november om 8.00 uur komen! Kan niet wachten....

Deel Deze Pagina