Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hebben jullie trouwens ook enorme last van dingen vergeten? Ik vergeet alles. .. Boodschappen doen zonder lijstje is not done en zelfs san vergeet ik nog dingen op te schrijven ...

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    boodschappen kan ik wel zonder lijstje, de standaard boodschappen zitten ingebakken maar alles wat extra meegenomen moet worden vergeet ik ook als het wel op het lijstje staat:p maar ik ben van mezelf vergeetachtig :p hoop dat het niet erger word tijdens mijn zwangerschap. dit zou een drama worden.
    dus is geen nieuwe kwaal en probeer alles in mijn telefoon te zetten met een alarm.

3. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb gelukkig nog geen last van extra vergeetachtigheid.
    Ik had dit al wel van te voren doordat ik met een wiplash kamp maar daar ben ik inmiddels al zo aan gewend dat ik alles meteen opschrijf.
    Het schijnt zo te zijn dat je door het eten van vette vis (haring,makreel) zwangerschaps dementie kan verminderen.
    Ik weet niet of het waar is maar dat lees ik wel overal.

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    wen dr maar aan.. al vanaf de eerste en het is ook nooit meer helemaal als vanouds geworden ;) En nu in de zwangerschap ook weer wat erger ja ...

5. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    vette vis is goed voor de hersenontwikkeling van je baby.. daarom is het goed dit elke week te eten...

vis en broccoli en nog wat dingen zijn ook goed voor je eigen hersenen...

6. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Vergeetachtigheid en ik gaan al jaren hand in hand door het leven haha. Komt omdat ik een enorme chaoot ben.. dus dat zal er nu niet beter op worden.

Ik was vannacht wederom om vier uur klaar wakker. Om gek van te worden! Dit gaat al anderhalve week zo. Ik hoorde de kerkklok 4, 5 en half 6 slaan. Toen eindelijk weer in dromenland en pats de wekker om half 7... aargh :-|

Leek vanmorgen ook wel wat misselijk maar dat kan ook door slaap gebrek komen natuurlijk...

Goeie dag vandaag! En catherina hoe is het bij de echo gegaan???

7. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    Ik sla vrij regelmatig een menstruatie over. Dus vandaar dat ik geen idee heb van e duur van d zwangerschap.

Vergeetachtig pfff is bij mij nooit meer weg gegaan na mijn eerst zwangerschap haha.

Weten jullie ouders het al en hoe hebben die gereageerd?

8. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Mijn ouders hebben we het zondag verteld. Ze waren helemaal in de gloria. Was heel bijzonder om te zien. Wordt voor hun ook het aller eerste klein kind... ben zelfs de eerste in de hele familie en ben niet eens de oudste...

9. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Goedemorgen! En proficiat nieuwe dames :)

Hier gelukkig nog geen misselijkheid te bekennen.. Wel een beetje moe en ben dan ook blij als het vanmiddag 17 uur is en ik aan mijn weekend kan beginnen ;) vanavond lekker niks dus ik bereid me voor op een avondje banken en lekker op tijd mijn bed in! Maaaaaaar eerst nog even werken ;) voor de werkers: fijne werkdag en voor de vrije dames: geniet van jullie vrijdag! X

10. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hormoontjes zijn lekker aan het werk... pff ik ben verschrikkelijk opstandig en ben volgens mij helemaal niet lief voor mijn collega's. Zit me aan alles en iedereen te ergeren.. herkenbaar?

11. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Bij mijn eerste zw wel last van vergeetachtigheid, nu (nog) niet.

Mijn nachtrust wordt ook regelmatig onderbroken doordat ik moet plassen. Gelukkig slaap ik daarna wel weer gauw.

12. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    @ alle nieuwe, welkom

@ Sabrieneke, pfff ook ik heb nog geen nacht doorgeslapen, elke nacht tussen 2 en 3 moet ik plassen, daarna slaap ik heel licht en droom ik echt bizar

Ik las net nog iets over vette vis, ik slik elke dag visolie van vsm en de Puur mama tabletten van hen.

Verder echt de hele dag door misselijk, maar ik heb nog geen één keer overgegeven, al is het wel vaak kantje boord. Ook loop ik de hele dag te boeren. Ik las nog iets over een humeur, volgens mij valt dat nog wel mee :)

Oja en ook ik plas elke dag braaf op t potje voor MvM, geweldig toch om dat te kunnen doen voor iedereen die deze pillen nodig heeft. Om me heen behoorlijk wat gehoord bij vriendinnen / familie en kennissen. Fijn om op deze manier te kunnen helpen. Al heb ik aan 1 pot ook niet genoeg als ik de hele dag thuis ben. hahaha.

Gelukkig is het bijna weekend, kunnen we weer uitrusten :)

13. Luja

Luja Niet meer actief

Vergeetachtigheid is hier ook heeel bekend....
    Waar is m'n telefoon / portemonnee
    Wat zou ik nou vandaag gaan doen
    Wat moest ik ookalweer kopen...pfff....

En dat jullie die hele pot van MvM vol krijgen zeg! Ik krijg ze maximaal halfvol, maar wij zijn ook vaak niet thuis.

Vandaag alweer 8 weken, nog 4 tot de spannende 12 weken grens...

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik zit inderdaad op mn wolk hoor :D

Ik was gisteravond zo moe toen ik thuis kwam dat ik gelijk naar bed gegaan ben.

De echo was goed, mooi kloppend hartje, ik schijn nu 8 weken en 5 dagen te zijn, ook wel fijn om te weten.

Ze zag wel een 2e holte op de echo, dat kon betekenen dat er oorspronkelijk 2 kleintjes waren of dat er een bloeding geweest is in de baarmoeder maar dat schijnt geen kwaad te kunnen, maar ik kan wel wat bloedverlies hebben de komende weken

@veetje voor de lijst: 27 jaar en 2e kindje

Alle misselijke dames, sterkte, ik weet er helaas alles van, hier ook weer erg misselijk, gelukkig bijna weekend inderdaad, al moet ik morgen helaas ook nog werken....

15. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Catharina, hoe was de echo? Oh ik lees het al, fijn dat je een goede echo hebt en nu ook de duur precies weet. Heb je een fotootje?

@Lavendel, is je dochter voor het eerst naar het KDV? Spannend he! Moeilijk om haar zo verdrietig achter te laten.

@Delayla, welkom en gefeliciteerd. Lastig dat je niet weet hoe lang je zwanger bent!

Hier de verloskundige ook nog niet gebeld, denk dat ik dat dinsdag ofzo even doe. Eerste afspraak is toch pas vanaf 8 wkn, dus heeft geen haast om te bellen.

@Blondie, vervelend dat zwanger zijn je niet ligt, dan duren 9 maanden idd erg lang...

Vergeetachtig was ik altijd al, tijdens de zwangerschap is het erger geworden en ook nooit meer helemaal bijgetrokken. Hebben toch wel veel vrouwens dus last van als ik het hier zo lees.

@Beertje, jeetje wat vervelend dat je zo slecht slaapt, hoop dat je vanacht even lekker bij kan tanken. Oh wel bijzonder zeg, het eerste kleinkind.

Wij gaan het van het weekend aan de ouders vertellen, heb er echt zin in!! Nu eerst nog even werken tot 18.30 en dan weekend!

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36

ja voor het eerst, volgende week nog 2 keer wennen en daarna elke week. Tis volgens mij wel aardig goed gegaan, ze zal het vast naar haar zin krijgen daar.

@ Vergeetachtigheid, houd maar op. Ik kwam gister te laat bij het kdv omdat ik mijn schoenen nergens kon vinden. En nadenken kan ik ook niet goed, want had net zo goed andere schoenen aan kunnen doen maar daar had ik weer niet aangedacht :cool:

@ vertellen, hier weet niemand het nog. Denk dat we even de echo afwachten.

17. Baja

Baja Nieuw lid

24 okt 2012
    2
    0
    0
    Mijn dochter, man, en het kleine wondertje in mijn
    Overijssel
    Hallo meiden,

Ik ben ook uitgerekend in Juni maar wanneer precies weet ik nog niet dit hoor ik 15 november.
    Er is inmiddels bij clubs een site aangemaakt voor moeders in Juni.
    Ik heb ook al een dochter van bijna 2.

18. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    ben benieuwd naar je foto catherine:-DDD...
    Iedereen een leuk weekend alvast.. vanavond griezelen met halloween......

19. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik vind het echt knap dat sommigen hun mond kunnen houden.. in begin afgesproken dat we zouden wachten tot na de eerste echo, maar inmiddels ook 2 goede vrienden al verteld. Volgens mij is het van m'n gezicht af re lezen want iedereen vraagt of er iets is en hoe het gaat... best bijzonder. Ook heel apart: vriendin had gedroomd dat ik zwanger was op moment dat ik net gestopt was met de pil.. nu smste ze me gister dat ze weer die droom had gehad. En nu is het ook echt zo!!

20. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wij hebben nog niks gezegd.. Wachten tot na de eerste echo met ouders, broers en beste vrienden, overige vrienden en familie tussen 8 en 10 weken denk ik en de overige kennissen vanaf pas rond de veilige 12 ;) maar ach, wanneer doe je het goed of fout hè.. Volgens mij moet je doen wat voor jullie goed voelt toch?

Hier net gegeten en nu op de bank geploft! Joggingbroek aan en ik kom er vanavond niet meer vanaf ;) zo wat kaarsjes aansteken en heerlijk tv kijken! Ben blij dat we een rustig weekendje hebben...

Alle dames en mini-wezentjes een fijne avond en weekend!! X

Deel Deze Pagina