Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @ nicci was niet lullig bedoeld. Ben het ook helemaal eens met je dat alle dieren de ruimte nodig hebben. Alleen is het hok wat ze nu hebben echt gigantisch maar voor de konijntjes een paradijs. Dat is het belangrijkste.
    En dierenleed kan ik ook echt om huilen.

2. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    senna schrikken zeg! maar hopen dat het goed blijft gaan en dat het niks te betekenen heeft! ik duim voor je..

de broeken zitten hier ook zeker strakker maar ik weiger gewoon al zwangerschapsbroeken te dragen...moet niet gekker worden ...

Morgen belt de vk mij voor een afspraak en een eerste echo...
    vandaag had ik echt het gevoel dat het fout zou gaan.. erge pijn in buik met steken...maar het is weer rustig.....

fijne avond!

3. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Huisdieren hebben wij niet maar ben wel opgegroeid met beesten. Heerlijk! M'n ouders hebben honden en katten die ik wel een beetje als mijn beschouw. Ik werk ook 32 uur in de week en vriend 40 dus zat er ook niet echt in... maar komt zeker een als ik minder kan werken.

Heb vandaag al hele dag een gespannen gevoel in m'n onderbuik. Niet echt krampen maar meer zeurend gevoel. Kan het moeilijk onderscheiden van darm probleempjes... zal dit al bandenpijn zijn?

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Niet zo opgevat hoor :-D

5. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Wij hebben 4 katten :) en we zijn opvanggezin voor het asiel, eerst heb ik een nestje moederloze kittens gehad, 3 stuks met de fles grootgebracht. En nu heb ik een mamapoes die bij mij bevallen is en maar liefst 5 kittens gekregen heeft! Zijn nu 3 weken en 2 dagen.. Erg schattig! En als die straks 8 weken zijn en naar nieuwe baasjes mogen en mamapoes ook, dan zijn we voorlopig geen gastgezin meer , want daar hebben we straks toch echt even geen tijd en ruimte meer voor.

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hey ladies!
    Ben er ook weer! Gezellig uit eten geweest met goeie vrienden.. Heerlijk gegeten en gezellig bijgekletst.. Daarna nog een drankje bij hun thuis gedaan en nu net thuis.. Ben voor de verandering weer helemaal kapot.. Pffff!

Broeken strakker heel herkenbaar, vooral 's avonds ;)
    Verder niet misselijk, alleen pijnlijke borsten en doodmoe, het gevoel van thuis niet weg willen zeker ook herkenbaar! Heerlijk met wat 'zwanger-tijdschriften' op de bank haha! Morgenvroeg ga ik mezelf dwingen 5 km hard te lopen en dan mag ik de rest van de dag relaxen op de bank haha!

Las hier trouwens net bij 1 van de dames over de persoonlijke Sinterklaas dvd op het nieuws te vertellen? Wat houdt dat precies in? Ben benieuwd, denk ook na over originele manieren om mensen in te lichten :) dus ook andere tips zijn welkom!

Ik ga lekker slapen, truste dames en kleintjes en tot morgen!

7. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij maken er nu niet zoveel 'gedoe' van om het te vertellen. Vorig jaar voordat ik een mk kreeg hebben we bij de boekhandel voor mn (schoon)ouders een boek gekocht waar op stond 'm'n kleinkind' ofzoiets. Daar heb je een hele reeks van ook over zwanger enz en daar kun je allerlei dingen over in bijhouden. Maar dat boek hebben we ze dus kado gedaan onder de noemer: zomaar even een kleinigheidje... Nou je had hun ogen moeten zien haha!

Ff wat anders. Zijn jullie ook nog steeds aan het 'broekloeren?' Bij alles wat ik voel denk ik shit bloed! Maar dat is dan toch niet zo maar je zit nog zo'n poos in een onzekere tijd he, heel irritant! Hoop dat de komende 6 weken snel voorbij zijn.

8. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    @fas30 heel herkenbaar! Af en toe word ik er gek van! Maar elwel weer een opluchting als ik dan niks zie bij het afvegen haha.

Ook heb vanacht voor het eerst tot 6 uur uitgeslapen. Alleen door wintertijd was het alsnog 5 uur haha...

9. Nicci1982

Ik ven al wat verder maar loer ook nog steeds hoor. Helpt ook niet me dat 1,5 week geleden ook wat bloedverlies had maar zo minimaal dat t amper noemenswaardig is. Maar je schrikt je wel rot natuurlijk. Ik loer voorlopig dus ook even. Over 1,5 week de 2e echo. Vind t super spannend.

Vannacht weer vroeg wakker omda ik moest plassen. Koningin echt niet slapen. Heel irritant vind ik t worden. Maar t hoor erbij. Weinig klachten dus mag zeker niet klagen.

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    nicci 1982 automatische invulling? whahaha of noemt je man je zo :D

Hier ook af en toe broekloeren hoor, maar niet al de tijd...als ik niet misselijk ben dan vergeet ik het zwanger zijn af en toe zelfs en dat vind ik heerlijk... de eerste maanden vind ik helemaal niet fijn..veel te onzeker!

beertje fijn dat je iets langer hebt geslapen...hoop dat het zich in stijgende lijn door mag zetten.

Senna hoe gaat het met jou?

iedereen een fijne dag! Het is koud, maar het zonnetje schijnt heerlijk met een strak blauwe lucht!

11. Nicci1982

Grr haat autocorrectie maar vergeet het ook uit te zetten :-D

12. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Zijn er hier nog meer dames die hardlopen? Pfff net 5 km gelopen, heerlijk weertje en mooi jaargetijde maar conditioneel echt zwaar belabberd :( onderweg 2 keer paar passen moeten wandelen omdat ik het anders niet volhield.. Pfff dat mini-mensje in mijn buik vreet heel wat van mijn energie haha! Meer dames last van?

Toch wel trots dat ik geweest ben! Nu een heerlijk relaxte zondag, joggingbroek op de bank.. Boekjes lezen, internet en televisie ;) genieten! Iedereen een fijne zondag!

13. Nicci1982

Hardlopen alleen op de band in de sportschool wilde gaan trainen voor de zomer hier een Route te kunnen lopen van 8 km. Maar dat gaat m niet meer worden

Merk in de sportschool wel dat ik er meer moeite mee heb. Conditie lijkt in te zakken, heel suf. Maar wil tot de bevalling wel blijven sporten om nog wat beweging en conditie te houden. Denk dat je bij een bevalling daar wel profijt bij hebt

14. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hier nog een (amateur) hardloopster... was van het voorjaar heel fanatiek begonnen, ging 3X in de week ongeveer 4a5 km. Maar toen gingen we op vakantie en daarna begon het in te kakken... ik ben meer een fietser eigenlijk!

Net een cake gemaakt die heerlijk geurt in de oven. Straks nog een portie brownies en dan de rest van de happen voorbereiden.

15. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Nicci ja ze is een nakomertje ben zelf 25... Maar wel super leuk hoor..,

Bloedverlies:hoef niks te zijn hoor blijf positief hoop dat het snel weg gaat...

Hardlopen: ooit een keer een poging gedaan maar nee niks voor mij...
    Heb wel van die leuke sport spellen op de ps3 ;)... Ook behoorlijk wat beweging..

16. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @nicci1982 goed te horen dat ik niet de enige ben waarbij het achteruit gaat ;) 2 weken terug nog een wedstrijd van 11 km gelopen, nu kost de 5 km me dus als hartstikke veel moeite! Ik wil ook zeker blijven sporten.. Scheelt hopelijk ook in de kilo's en inderdaad tijdens de bevalling, hoop ik althans.. Ik doe ook nog 2 keer per week een uur bodypump, dat gaat nog prima en hou ik sowieso vol! Als hardlopen straks echt niet meer wil dan maar 2 keer per week een uur wandelen ofzo.. Wil proberen zo fit mogelijk te blijven als mijn lichaam en kleintje het toelaten natuurlijk! Want dat kleintje is wel het Het belangrijkst momenteel :)

@beertje87 fietsen is ook hartstikke goed! Volgens mij is iedere vorm van lichaamsbeweging erg goed voor jou en je kleintje ;) ohhh cake bakken goed plan! Heb alleen niks in huis :( misschien straks er wat voor halen ;)

17. Nicci1982

Hier ook een fietser! Heb een racefiets maar nu even op een laag pitje. Wil t na de winter weer oppakken als ik nog in fietsklefing pas :-D
    Zal alleen minder fanatiek worden.
    En mountainbiken in de bossen zal er voorlopig niet inzitten helaas. Dat doen we in de winter vaak maar nu wat te gevaarlijk

18. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Juni 2013 Mama's

1.
    Romy1980 - 32 jaar - 2e kindje - ZH - Hopelijk BV
    Micha 2 - 31 jaar -2e kindje - ZH - BV
    Nayr - 26 jaar - 1e kindje
    Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje
    Rubi - 27 jaar -1e kindje
    Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV
    Romy86 - ?? jaar - ?e kindje
    LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje
    Mistal - 34 jaar - 3e kindje

2.
    Catherina1985 - ?? jaar - ?e kindje

3.
    Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV

4.
    Myres - 33 jaar - 1e kindje

5.
    shay01 - 26 jaar - 2e kindje

6.
    Raket78 - 34 jaar - 1e kindje
    Menniee - ?? jaar - ?e kindje
    AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ?
    Caat33 - 33 jaar - 4e kindje

7.
    Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV
    Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV
    Glimworm - 32 jaar - 2e kindje
    Olivier27 - 27 jaar - 1e kindje

8.
    Bloemetje83 - 29 jaar - 2e kindje
    Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje

9.
    Jazz - ?? jaar - 1e kindje
    Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje

10.

11.
    Bruce2004 - ?? jaar - ?? kindje

12.
    Blondie - 35 jaar - 3e kindje - Thuis - BV
    SophieJosephine - 28 jaar - 1e kindje

13.

14.
    Nath88, 24 jaar - 1e kindje

15.
    jes17781 - 31 jaar - 3de kindje

16.
    Veetje83 - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV
    Chicca - 28 jaar - 2e kindje
    VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV
    marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje

17.
    Flyingwings - 24 jaar - 1e kindje
    Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM

18.

19.
    Lavendel82 - ?? jaar - 2e kindje

20.

21.
    Daycey - ?? jaar - ?? kindje

22.
    Fas30 - 31 jaar - 1e kindje

23.
    Senna82 - 30 jaar - 1e kindje

24.
    Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje

25.
    Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje
    Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje

26.
    Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje
    Mamafb - 28 jaar - 2e kindje
    Nonma - ?? jaar - ?e kindje
    Liza28 - 28 jaar - 1e kindje

27.

28.
    MamavanC - ?? jaar - ?e kindje

29.

30.
    Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV

(?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Nana86 - 5wk
    Narcisje80
    MamaDee
    MumL - 4 wk
    PCOmama - 5,5/6 wk
    MamaTall85 - 5 wk
    Pindakoek - 4,5 wk

Afspraken
    Catherina1985 - 25 oktober eerste echo
    AnnaC78 - 29 oktober intake VK
    Nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak VK
    Nummertje4 - 30 oktober eerste echo
    Bruce2004 - 30 oktober intake VK + echo
    Larissa259 - 30 oktober intake VK +echo
    Bluemoon - 30 oktober intake gyn + eerste echo
    Delayla - 30 oktober 1e echo
    VanEke - 31 oktober intake VK + echo
    Marjolein84 - 31 oktober 1e echo ZH
    Luca2504 - 31 oktober tweede afspraak gyn en echo
    Rubi - 31 oktober 3e echo gyn + termijnbepaling
    Glimworm - 1 november intake + eerste echo
    Lappie - 1 november eerste afspraak VK en echo
    Veetje83 - 1 november eerste afspraak VK en echo
    SophieJosephine - 2 november intake VK
    Liza28 - 5 november eerste echo
    Fas30 - 5 november eerste echo
    Pooh85 - 5 november eerste afspraak VK en echo
    Kleinmonster - 5 november intake VK
    Lavendel82 - 6 november 1e echo
    Nicci1982 - 6 november 2de echo
    Olivier27 - 9 november intake VK
    Nath88 - 12 november intake vk
    Bloemetje83 - 12 november 1e echo
    Liza28 - 13 november intake VK
    Lavendel82 - 14 november intake VK
    Rubi - 14 november controle gyn + echo
    Stefanenlaura - 16 november intake + 1e echo
    Senna82 - 16 november 1e echo
    Nath88 - 19 november 1e echo
    Beertje1987 - 19 november intake VK
    Raket78 - 19 november 2e afspraak VK
    Veetje83 - 20 november controle VK
    Beertje1987 - 20 november 1e echo
    Bloemetje83 - 21 november controle VK
    Kleinmonster - 22 november eerste echo
    Rubi - 28 november controle gyn + echo

Wil je ook op de lijst, geef je uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje dan IN KLEUR door!

19. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sportieve dames allemaal hier! Probeer zelf ook altijd 2a3x in de week te gaan. Zumba, fitness en hardlopen. Moet alleen bekennen dat ik afgelopen week niet geweest ben, op mijn vaste sportavonden kon ik niet en had er verder gewoon geen energie voor.

Ik zie dat er komende week best een aantal hun intake en/of eerste echo hebben, spannend hoor!

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

Als je de dvd wilt bestellen kun je hem zelf samenstellen.
    - aantal personen (meer personen is ietsje duurder)
    - Naam, man vrouw, jongen, meisje + leeftijd
    - dan mag je 2 onderwerpen per naam kiezen. je krijgt een heel rijtje met een aantal catagorieen te zien en daar staan dan per catagorie een lijst met opties voor.

bijvoorbeeld: lievelingseten > bloemkool
    of bezigheden > spelen met trein.

zo is er dus ook een catagorie met gebeurtenis waar broertje of zusje op komst tussen staat. En bij volwassenen staat er bij gebeurtenis > ik ben zwanger ;)

De dvd duurt ongeveer 18 minuten, er wordt echt een soort sinterklaasfilm van gemaakt waarin de sint de onderwerpen die jij hebt aangevinkt aan bod komen.

Let wel! Bij het vertellen aan anderen dat je zwanger bent of dat er een broertje/zusje komt moet je wel of je eigen naam invullen of de naam van je kindje
    Anders vertelt sinterklaas aan de persoon (bv schoonvader) dat hij zwanger is of een broertje krijgt, lijkt me een beetje misplaatst :D
    je kan er bv. ook voor kiezen om hem uit te laten roepen als stoerste opa, dat lijkt me ook erg verrassend haha

hier is de link:
    https://www.videovansint.nl/bestellen/

Deel Deze Pagina