Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Hier totaal geen hardloper of fietser.
    ik probeerde 1x in de week te gaan fitnissen dit heb ik veranderd in 1x per week een uur bodypump. maar ben de afgelopen 2 weken niet geweest:).
    maar het liefste sta ik in de goal bij het zaalvoetballen maar dit ligt de komende maanden stil en kan ik over een aantal weken weer gaan kijken. pas als alles goed zit en de onzekerheid voorbij is.
    en we wandelen heel veel met de hond. is ook beweging:p.
    dit gaan we nnu lekker even doen

2. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Wat een leuk idee die Sint dvd!
    Wij hebben het dit weekend 'verteld' aan ouders en schoonouders. Ik had nog snel transferpapier gekocht bij de Hema, daar kan je dan op printen en dat dan weer op een shirtje strijken.
    Ik heb een foto van Noa bewerkt en daar een tekstballonnetje bij gezet met psst, ik weet het nog niet, maar ik word grote zus!
    Ook een beetje in de hoop dat ze niet Noa gingen overstelpen met het feit dat ze grote zus wordt, het duurt nog zo lang en we weten nog niet eens of alles goed is.
    Maar goed, mijn ouders vonden het echt geweldig, zeiden zelfs dat ze soms twijfelden of er nog wel een tweede kwam. Dat is natuurlijk wel leuk, dan was het in ieder geval een grote verrassing. Mijn schoonouders hadden het in eerste instantie niet door.
    Daarna zijn we naar vrienden van ons geweest, die een zoontje van vier hebben. We gingen daar gourmetten omdat hij vier geworden was. Maar hij wil altijd graag dat mensen alcohol drinken en aangezien we daar bleven slapen was er niet echt een reden om niet te drinken (behalve dan dat ik sowieso bijna nooit drink). Maar goed, hij accepteerde het dus niet zomaar en riep toen ineens: Nummer 2! Ja, dan kan ik dus niet zeggen dat het niet zo is... Maar goed, zij wisten ook van de miskraam de eerste keer en ze hebben beloofd hun mond te houden.

Nou, slecht geslapen vannacht, dus ik denk dat we op tijd naar bed gaan vanavond (ben sowieso heel moe de laatste weken).

O ja, ik zag dat iemand vroeg of anderen what to expect when you're expecting hadden gezien. Ikke! In het vliegtuig terug van vakantie. Ik had er geen geluid bij, want dochterlief wilde de koptelefoon voor haar kinderliedjes... Maar ik vond het wel een leuke film, vooral nu :)

3. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Pfffff zoooooo ziek geweest afgelopen week :( en dat in m'n vakantie... Nu weer aan de betere hand dus kan morgen weer fris beginnen ;)

Ik liep, voordat ik wist dat ik zwanger was ongeveer 3 keer in de week 4 kilometer. Vanaf een paar weken gaan zwemmen. Ook wil ik over n aantal weken (is pas vanaf week 20 geloof ik) zwangerschapsyoga gaan doen.

De kwaaltjes zijn een stuk minder geworden, wel enorme zere borsten, veel plassen en erge krampen in m'n onderbuik. Om die krampen maak ik me echt zorgen :( vrijdag naar de VK, kan niet wachten tot t zo ver is.

4. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    nou meiden ik ben niet zo heel sportief moet ik eerlijk bekennen. Maar ik werk in een supermarkt en heb de hele dag een staand beroep waarbij veel gelopen en getild word dus dat vind ik wel ff beweging zat. Wel heb ik regelmatige aqua jogging achtig iets gedaan maar mijn abbo is een paar weken geleden afgelopen en ik heb nog niks nieuws afgesloten. Wil het eigenlijk wel doen en zwangerschapszwemmen.

De bank en mijn huis zijn mijn beste vriendjes op het moment haha. Gewoon lekker rustig aan doen en niet teveel doen want alles lijkt 30x zoveel energie te kosten. En buiten dat alles veel energie kost heb ik het idee dat mijn buik de hele dag in een achtbaan zit. Nog geen enkele keer over hoeven geven gelukkig. Lijkt ook wel alsof ik de hele dag honger heb. Maar ben tot nu toe 2 kilo afgevallen. Wel heb ik gister mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht want mijn eigen broeken paste echt niet meer. "s ochtends zaten ze veels te krap en 's avonds deden ze gewoon pijn. Vond het wel heel eng en spannend want je weet maar nooit.
    Oh en ik las ergens iets over boeren hier ook mega last van haha.

6 november 3e echo gyn

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hey dames! Ben ik ook weer, hoop sportieve dames zie ik wel ;)

Vwb de Sinterklaas dvd vind ik het erg leuk! Alleen voor mij zou het voor mijn vader en zijn vriendin zijn en heb geen idee hor die boodschap eruit komt te zien.. Er is geen preview te zien van de zwangerschapsaankondiging.. Dus daar durf ik niet op te vertrouwen.. Maar kan nog wel ruim een week nadenken hoe we het wel gaan vertellen hahahaha!

Hele middag met vrienden op pad geweest en nu net thuis op de bank! Heerlijk, tv aan en kaarsjes aan en lekker relaxen..

6. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Zoo de verjaadagsvisite de deur uit gewerkt... pff dat was best vermoeiend zeg! Wel een geslaagd feestje geweest.

Wat een grappig idee die DVD! Moet je idd wel alles goed invoeren haha.

Vandaag weinig last gehad van kwaaltjes... zelfs m'n borsten zijn minder gevoelige dan anders. Maak ik me gelijk weer zorgen hé... moet het maar proberen naast me neer te leggen...

Ik ga zo lekker met de benen omhoog, de afwas komt morgen wel...

Fijne avond dames!!!

7. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier ook gesloopt. Verjaardag van mijn schatje in Scheveningen gevierd. Dus veel gelopen en daarna nog even bij de bioscoop geweest. Nu gelukkig weer thuis op de bank. Bankhangen/slapen blijft mijn favoriete bezigheid op t moment.
    Afgelopen nacht ook weer veel tijden gezien omdat ik steeds moet plassen, dorstig ben en vervolgens niet meer in slaap kom. Of dromen waardoor je ook niet lekker uitgerust wakker wordt.

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @sporten, hier liep ik voor de geboorte van mn dochtertje 10km hard per keer. Daarnaast deed ik nog aan cardio/fitness.
    Maar na de bevalling ben ik nooit meer begonnen. Eerlijk gezegd krijg ik het gewoon niet meer in mn schema gepast. Ik werk vaak tot half 8 's avonds en als ik dan eenmaal klaar ben met eten/dochter naar bed etc. heb ik echt geen puf meer.

Nu had ik wel 3 weken na de bevalling mn strakste skinny weer aan, en blijft mn figuur gewoon prima, dus dat is natuurlijk niet echt een motivatie. Maar toch zit het me niet lekker dat ik tegenwoordig helemaal niks doe.

Vandaag hier echt een rotdag vanwege de enorme misselijkheid, voel me echt al de hele dag beroerd en meerdere keren overgegeven, bah!

9. bloemetje83

Hebben we net ouders en schoonouders ingelicht heb ik bij het douchen donkerrood slijm op mijn washandje... Ik weet dat het niks hoeft te betekenen, maar ik word echt gek van die onzekerheid. Pas over twee weken heb ik een echo. Ik voel ook spontaan mijn buik weer (krampjes) en durf écht niet meer naar de wc. Bah, wat heb ik toch een hekel aan die eerste 12 weken...

10. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bloemetje83, jeetje dat is schrikken, hoop dat het gewoon niks betekend. Wanneer heb je erste echo of iets?

@Catharina, hier is het sporten na de bevalling wel onregelmatiger geworden. Maar merk dat ik het gewoon nodig heb om mijn energie op peil te houden. Pff na 3 weken al weer in je skinny, jaloers!!

Zo te horen is iedereen echt moe, ben stiekem blij dat ik niet de enige ben.

@Beertje, fijn dat het een geslaagd feestje was!

@Nicci, naar welke film zijn jullie geweest?

@Sophie, balen dat je zo ziek bent geweest, hoop dat je snel opknapt.

Hier gisteren dus een rondje opa's en oma's gedaan om het te vertellen, was erg leuk!!

11. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @bloemetje83 tjee dat is schrikken! Hopelijk is het niks ergs.. Anders verloskundige even bellen? Wanneer heb je je echo?

Wij wachten met vertellen tegen de opa's en oma's tot na de echo maandag.. Zelfs dan vind ik het al vrij vroeg maar kan het ook niet meer voor me houden! Nog 1 weekje geduld dus.. Vandaag over een week is de echo, super spannend!!

12. bloemetje83

Pas over twee weken een echo.
    En nu is het ook al helderrood bloed en mijn man heeft zijn mobiel niet bij, dus ik kan hem niet bereiken. Heel frustrerend. Ben bang dat het echt niet goed is, alweer...

13. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @bloemetje83; nee toch, ik schrik er van! Ik zou gelijk de vk bellen hoor. Meestal mag je dan dezelfde dag nog wel even langs komen. Anders zit je jezelf alleen maar op te vreten!
    Zo te lezen heb je ook al eerder een mk gehad?

14. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Bloemetje ik zou ook even de vk bellen! Misschien kun jr al eerder voor een echo komen. Ik duim voor je!!

Xx

15. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh, bloemetje toch, misschien toch even de verloskundige bellen? Wat vervelend dat je je man niet kan bereiken, kan je niet naar zijn werk bellen?

16. bloemetje83

Ik had al naar zijn werk gebeld, maar hij nam niet op. Heb toen maar een mail gestuurd, hij heeft net terug gebeld en komt nu naar huis.
    Het bloedt nog steeds...
    Ja, ik heb al eerder een miskraam gehad. Voordat we Noa kregen hoorden we bij de echo met 9 1/2 week dat het vruchtje al twee weken niet meer leefde. Ik was nu wat optimistischer, omdat we Noa nu hebben, het kan dus wel. Maar dat maakt het verdriet nu niet minder groot. Ik weet wel dat het nog goed kan gaan, maar ik heb er even weinig vertrouwen in.

17. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Jeetje meis, heel veel sterkte komende dagen. Hopelijk valt het allemaal mee... fijn dat je man naar je toe komt. Hoef je in ieder geval niet alleen te zijn!!

18. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Bloemetje83, Oh nee.... heel veel sterkte, en ik hoop zo dat het toch goed gaat.
    Toch wel fijn dat je mannetje nu naar je toe komt.

19. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @bloemetje, jeetje ik zou ook even naar de vk bellen hoor, kunnen ze even kijken.

20. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bloemetje, fijn dat je man naar huis is gekomen. Is niks om in onzekerheid alleen te zitten. Heb je de verlos nog gebeld?

Deel Deze Pagina