@ lappie, heel veel sterkte. Hopelijk komt de miskraam snel op gang en mag je snel opnieuw zwanger zijn van een plakbaby. @ raket vervelend van je kiespijn hopelijk is de pijn snel weg. Hier gaat de kleine 2 dagen in de week naar mijn schoonouders en 2 dagen in de week naar mijn ouders. Mijn ouders passen nu ook 2 dagen in de week op de kleine van mijn zus. Waarschijnlijk hebben ze dan op woensdag 2 kleintjes in huis. zal gezellig worden 2 kindjes en 2 hondjes die de hele dag samen aan het spelen zijn. Wij wonen in uje (uden).
@lappie heel veel sterkte meis! Lijkt me een enorme klap om er op deze manier achter te komen dat het niet goed zit. Wakkert bij mij ook wel de paniek weer aan... ga er maar van uit dat het goed zit de 20ste en dat ik tot de 90% van de gelukkige hoor met een plakbeeb.... @misselijk, gelukkig in de loop van de vroege ochtend trekt het grotendeels weg. Heb vanmorgen expres een glas jus gedronken zodat ik wat heb om over te geven.. want met een lege maag lukt dat slecht... verder vandaag echt rommelende darmen... beetje gênant haha. Ik kom uit de buurt van amsterdam en werk dan ook in de altijd gezellige hoofdstad. Fijne avond! Ik ga zo lekker ribbedansen.. ben kapot.. Hopelijk vanacht beter slapen dan afgelopen nacht.
Goedemorgen, Sterkte lappie! Ik was ook wat bang voor de uitslag van de echo. Mijn borsten leken minder pijn te doen en leek ook wat minder moe. Ik was bang dat het niet goed was, maar niets was minder waar.Wij hebben gister een goede echo gehad. Uitwendig lukte niet, dus even plassen en een inwendige echo gekregen. Ons kleintje is nu al eigenwijs, want kon slecht gemeten worden omdat het stond. Liggend kunnen ze beter meten. In twee weken tijd van 7 mm gegroeid naar 22,3mm. 16 november de volgende afspraak.
@lappie veel sterkte! Wat een rotnieuws.. Ik begin nu ook wel echt zenuwachtig te worden.. Blehhh maar gelukkig ben ik maandag dan eindelijk aan de beurt vind het heel spannend maar kijk er ook naar uit, want nu heb ik alleen een posi test in handen en verder niks.. Het is nog zo onwerkelijk en ontastbaar..
@ lappie wat een vervelend nieuws. Neem de tijd om het voor jullie zelf een plekje te geven en ik hoop daarna snel voor weer veel geluk voor jullie! dikke digi knuf. @myres mooie echo hoor!! en nu al een eigenwijsje als dat geen meisje word @ wonen en werken. ik woon in het mooie Boxtel en werk in de omgeving van Den Bosch. Woon pas 3 jaar in Boxtel omdat mijn vriend daar vandaan komt en er niet weg wou. Daarvoor altijd vlak bij Den Bosch gewooond. @ opvang. Wij weten het allemaal nog niet precies. Wel weet ik dat mijn schoonvader het helemaal niet erg zou vinden om wat op te passen. Dat horen we zo ongeveer iedere week. Wij hebben zoiets van we wachten ff tot die 12 weken voorbij zijn voor we van alles gaan regelen en doen. Vorig jaar voor mijn miskraam waren we er al wel snel en veel over aan het denken maar daardoor dit keer wel wat afwachtender. @kwaaltjes het lijkt allemaal wel minder te worden wat natuurlijk ook wel weer tot angst lijdt dus ik hoop dat het snel dinsdag is en we de derde echo hebben. Dan weten we weer waar we staan. Maar het schijnt wel vaker voor te komen dat rond deze tijd de kwaaltjes wat minder worden dusjah ben benieuwd dinsdag!
@myres mooi echo @opvang, oppas van de ouders/schoonouders dus dat is goed geregeld. Vandaag was mn dochter jarig, ze vond het helemaal geweldig. Gelijk de gelegenheid gebruikt om het zwangerschaps nieuws te vertellen aan iedereen. Echt super enthousiaste reacties gehad. Ik had erop gerekend dat het misschien wat minder zou zijn bij de 2e, maar dat was helemaal niet zo, erg leuk!
Nou vandaag door omstandigheden in het zh gelegen vanwege uitdroging omdat ik sinds gisteravond alleen maar aan het spoegen was hebbe ze me een infuus gegeven met zoutoplossing en alle co's gedaan... dat zag er veder netjes uit en heb ik een echo cadeau gehad was benieuwt of ze iets konden zien en ja hoor het fladderde lekker heen en weer een hartjeee... Toen was me dag weer goed ben nu op 6 weken 1 a 2 dg... Vrijdag as weer een echo.. Maar voor nu advies van de gyn uitrusten en aansterken..
@kaytjuh Vervelend dat je in zh hebt gelegen vandaag. hopelijk ben je snel weer hersteld. Wel fijn dat de kleine in orde is. @ catharina1985 nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje. @ myres mooie echo @ Liza28, Fas30, Pooh85 veel plezier morgen bij jullie eerste echo hopelijk is alles goed. @ Kleinmonster succes morgen bij de intake en voor dinsdag alvast veel plezier. Hier vandaag en gister bij vrienden geholpen die de sleutel van hun nieuwe huisje kregen.Donderdag kregen ze de sleutel. nou had hij met de verkoper geregeld dat hij dinsdag op de muur in de woonkamer op de muur mocht schrijven. Lieve ..... wil je met mij trouwen? zo lief. We wisten al dat ze eind volgend jaar zouden gaan trouwen maar ze was nog niet officieel gevraagd. Eerst wordt de tuin in orde gemaakt zodat de honden ook mee kunnen en binnen wordt een jaren plan en wordt nu alleen gepoets en de muren geschilderd. We hebben heerlijk in de tuin gewerkt oftewel ik heb wat blaadjes en takjes op staan harken en wat geschoefeld. hun al het zware werk doen. Struiken er uit trekken, takken afzagen en knippen.
@Kaytjuh, jee dat is schrikken, hoe voel je je nu? @catharina1985, nog gefeliciteer met je dochter! Leuke verjaardag gehad? @Stef en laura, lekker om zo buiten bezig te zijn, vooral als het zonnetje zo schijnt! Iedereen succes morgen met de echo's
dames even meelezen.. helaas voor Lappie was ik helaas niet de laatste hier met pril slecht nieuws..sterkte meid.. andere meiden succes met jullie zwangerschappen.. Echt niet bang zijn als je geen kwaaltjes hebt voelt het betekent helemaal niets.. Ik ben juist strontmisselijk (nu nog) en heb dikke positieve testen maar toch is het vruchtje gestorven... Dus maak jezelf niet bang. Ga genieten! Helaas hier dus nog geen miskraam. Morgen belt de vk mij en dan een afspraak met de gyn...ben er na een week wachten ook klaar mee..wil weer verder kunnen.. lekker slapen allemaal!
Blondie wat vervelend dat het nog niet op gang gekomen is! Kan me voorstellen dat je het dan ook af wilt sluiten. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en blijven!
Goedemorgen ladies! Vandaag dan eindelijk d-day voor mij! Ben echt wel gespannen merk ik.. Hoop zo enorm dat alles goed is... Pffff niet te beschrijven, 11.45 ben ik pas aan de beurt.. Zo eerst maar eens boodschappen doen haha, moet de tijd een beetje doden tot het zover is! Jullie horen uiteraard hoe het is gegaan! Fijne dag voor iedereen, voor de overige echo-makers vandaag, ik duim ook heel hard voor jullie op goed nieuws! X
Hoi meiden, Vandaag mag ik dan ook eindelijk voor de echo, al duurt wachten tot 15 uur wel errug lang....haha. Voor alle andere dames die vandaag een echo hebben, succes en laten we hopen dat we allemaal een mooie foto kunnen showen op het forum