Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

Net de vk gebeld. Ik heb al anderhalve week last van flinke buikpijnen, variërend van steken tot krampen. Huisarts zei vorige week dat het erbij hoort. Vannacht weer wakker gelegen van de pijn. Plus dat ik flink duizelig ben steeds , wat volgens de huisarts kwam door het slechte slapen. Nou heb ik t weekend redelijk goed geslapen en t blijft aanhouden.
    Ik word zometeen teruggebeld door de verloskundige....

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @pooh85 alvast veel succes en plezier! Ik mag ook vandaag maar ben over 2 uurtjes al aan de beurt!

@nath88 wat vervelend! Heb er zelf geen last van maar hoor hier wel veel dat buikpijn een symptoom is en vaak niets ergs is.. Maar hopelijk kan de VK je uitsluitsel geven.. En wellicht iets tegen de pijn want slapeloosheid is ook niet fijn, veel succes!

Hier zijn de boodschappen binnen! Nu zo nog wat administratieve zaken regelen en hopelijk schiet de tijd dan een beetje op naar 11.45 ;)

3. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Liza28: jij ook heel veel plezier en suc6 zometeen!
    Zal voor ons een hele geruststelling zijn als we straks een kloppend hartje horen!
    Ach we gaan er gewoon vanuit dat het voor iedereen verder goed gaat!
    We hebben hier namelijk wel genoeg slecht nieuws gehad op het forum...

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @pooh85 dat vind ik ook! Het wordt tijd voor enkel nog maar mooi nieuws! Hopelijk kunnen wij daar vandaag aan bijdragen!

5. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Pooh en Liza, geniet van de echo vandaag !! Wij zijn erg benieuwd met z'n allen ! :D

6. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Oh wat spannend voor iedereen die vandaag voor de echo mag!! ik denk aan jullie hoor!

wij mogen woensdagochtend! kan niet wachten!!! hoewel ik er wel echt een goed gevoel over heb eigenlijk... mijn paniekmomenten over weinig symptomen ebben langzaam weg, ik begin te denken dat ik gewoon bij de lucky few hoor die nergens echt last van hebben! :)

Nou veel succes allemaal vandaag, ben heel benieuwd naar de echofoto's!

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Echo gehad en er moest goed gezocht worden! Maaaaar uiteindelijk een mini mensje met heel klein knipperlichtje gezien termijn kon moeilijk worden vastgesteld maar ze dacht 6,5 week! 3 december met 10,5 week dus de termijnecho! Maar tot die tijd super gelukkig met wat we al gezien hebben!!

8. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Bibo: voel me nog steeds belabberd kotsmisselijk braken nog hou niks binnen van eten dan alleen bouillon..morgen heb ik een belafspr met de gyn hoe het met me gaat hoop wel dat het braken gaat stoppen wat dit is niks k wil weer veder met mijn ouwe dingen...

Meiden van de echo heel veel su6 en hopen op mooie plaatjes...:)...

Nath: vervelend meid die buikpijn miss mag je wel voor een echo langs komen:)...

Verlies van vlinder: tis verschrikkelijk dag idd de symptonen aanhouden en je pos testen heb als het vruchtje niet meer leeft... Snap dat je veder wilt gaan..en dan duurt wachten zooo lang.. Hoop voor jou dat e snel weer zwanger mag zijn en dat het een dikke plakkert blijft!

Vandaag hier bank en bed hangen en uitzieken...vervelende gespreken gehad met werk die je toch niet begrijpen met een moeilijke situatie waar je in zit en dan zeggen ze wel het te begrijpen maar ik krijg sterk het gevoel van niet..heel vervelend dit terwijl ze allemaal weten hoe het is afgelopen met me eerste kindje... Alsof er op me hoofd staat ellende hier melden"

Nou weer lkkr echo berichhie
    Wat gaam jullie doen vandaag?

9. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Liza : wat leukkkk jij ja bij mij moesten ze ook goed zoeken maar aan de zijkant kleefde er wag kleins en je zag het fladeren hihi hartje heerlijk gevoel he.. Heb me het ook gehoord?

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Nee helaas niet gehoord.. Het was echt allemaal heel klein.. De verloskundige was al lang blij dat ze iets vond en dat ze een knipperlichtje vond met deze termijn hahaha!

11. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Gek dat ze verbaasd was iets te vinden. Met 6 weken zou er een hartje moeten kloppen tenzij je er naast zit met je berekening natuurlijk. Maar dan ven je ook geen 6 weken. Bij mij was t niet eens zoeken. Waar ze het echoapparaat op mijn buik zette zat ook de kleine :-D
    Hoop op goed nieuws voor iedereen!
    Morgenavond mag ik weer voor de termijnecho. Heel spannend...

12. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Vk heeft teruggebeld , idd bandenpijn en groeipijn. Als het erg blijft mag ik een paracetamol innemen. Wat duizeligheid betreft omdat er nu veel bloed naar de baarmoeder wordt getrokken. Veel drinken, vaker kleine beetjes eten ivm bloedsuikerspiegel. En genoeg rusten :)
    Ik ben iig weer gerustgesteld !

13. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Bij iedereen is het anders he,en elk vk praktijk heeft een ander echoapp.. Loop zelf bij de gyn en in zh hebben ze uitgebreide app maar bin mij moest ze ook ff kijken hoor omda kleine aan wand was vast geplakt..en dan ben ik pas 6weken en 2dg nu...
    Belangrijkste is dag ze het hebben gezien het hartje bij de volgende echo dan horen toch?
    Vrijdag mag ik weer terug zal het dan ook wel horen:)...

14. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Nath superrr weer veder genieten en idd rusten!

15. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik lees juist overal dat pas vanaf 10 weken het hartje te horen zal zijn met de doptone... dan lijkt mij 6/7 weken nog wat vroeg of niet? volgens mij is het hartje nog niet groot en krachtig genoeg om voor ons hoorbaar te zijn...

16. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    @nonma, bij mijn echo met 7+3 konden we wel een hartje horen.. Dit was wel door een inwendige echo.. misschien verschil in apparaten...

17. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    @ nath, ik gebruik Dextro Energy als ik duizelig wordt

18. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben terug en we hebben een hele mooie echo! Hartje knipperde ook mooi dus alles was goed! Een hele opluchting zeg, pffff! Zal proberen de echo te plaatsen zo. Trouwens ben ik 2 dagen minder ver, vandaag precies 7 weken. 24 juni uitgerekend.

19. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
  20. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Wat fijn al die goede berichten! Dat geeft de burger moed! Mooie echo hoor Fas! wanneer heb je de volgende echo?

Deel Deze Pagina