Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet voor over twee weken weer een afspraak maken. Maar mag nu gewoon in mn eigen woonplaats en niet meer in het zh.

2. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Ik heb bij de gyn in me vorige zwangerschap een echo gehad met 6 wk en 5 dg en zij drukte op een toets toen hoorde we een hartje:).. Maar met echapp was dat met een doptone is het later dat klopt..

Meid mooie echo en goed dat het nu er goed uit ziet geef moed voor de komende echo's voor de meiden...

3. Ellen0403

Ellen0403 Nieuw lid

5 nov 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo moeders (in spe)! Gefeliciteerd allemaal! Al is het idd nog een beetje vroeg daarvoor. Ben dr zelf namelijk heel voorzichtig mee. Heb een aantal jaren geleden ook bij de eerste x vk te horen gekregen dat het hartje niet meer kloptte... was toen 8 weken zwanger... Nu mag ik me bij jullie clubje toevoegen want wij verwachten rond 19 juni 2013 ons eerste kindje als alles goed gaat!!! Zit alleen niet op die roze wolk waar veel vrouwen het over hebben... Ben verschrikkelijk misselijk de hele dag door!! Kan dr nog nie echt van genieten.. Donderdag eerste echo bij de vk... Erg spannend allemaal! Misschien als ik het kloppende hartje zie dat ik me wel beter voel.... Voel me ook wel beroerd denk ik omdat ik me zon zorgen maak.... Ben al zon stresskipje... Pffff....

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hey dames! Hier ook weer even een berichtje van mij!

Wat fijn al dat goeie echo nieuws! Hadden we wel even nodig he?! Ben nu helemaal ongeduldig voor mijne over 2 weken. Duurt lang!!!

Nath88 vervelend van die pijn, gelukkig is het 'maar' bandenpijn en kun je lekker gaan genieten!

Kaytjeh ik hoop dat je je gauw beter voel en je niet meer naar het zh hoeft!

Pff zo mijn mega werk week zit er ook weer op.. 40uur verplegen op elke nacht maar een paar uur slaap is niet echt een aanrader.. morgen gelukkig een dagje vrij :) misselijkheid is in vol ornaat opgekomen. Zo raar! 'S ochtend echt boven de pot en dan de rest van de dag nog vaag misselijk maar ook enorme honger... apart!

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Oh en ellen! Welkom bij de club en van harte gefeliciteerd!!

6. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @Liza28 fijn dat de kleine na wat zoeken gevonden is.

@Fas30 mooie echo fijn dat alles goed is.

@Ellen0403 welkom ook al zit je niet op een roze wolk. Wanneer heb je je eerste echo?

Als ik zo al dat nieuws van die echo's voorbij zie komen wil ik het liefst morgen al naar de vk maar ik moet nog wachten tot volgende week vrijdag. hopelijk gaat die tijd snel voorbij.

Gaat er iemand van hier komende zaterdag naar de http://bollebuikenbabybeurs.nl/ in wijchen?
    Wij gaan met vrienden. Zij verwachten in januari hun eerste kleine.

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @stefanenlaura je moet zeker even wachten maar het is het waard! En waarschijnlijk heb je al een veel duidelijker beeld tegen die tijd.. Das ook fijner! Ik mocht nu vroeg vanwege laatste menstruatie maar heb er weinig aan want door de vroege periode kon er nog geen termijn vast worden gesteld.. Een kloppend hartje zien en, en zien dat verder alles goed is is uiteraard wel heel fijn om te horen :) nog even doorzetten, voor je het weet ben je aan de beurt! Leuk die beurs, veel plezier alvast!

8. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    beertje: dank je wel...
    ellen: ook Welkom hier... ja snap je helemaal die roze wolk is altijd moeilijk zeker de eerste drie maanden, al zeggen die maanden daarop ook niet veel dan is het natuurlijk de vraag wat krijg je te horen met de 20 weken echo...
    een zwangerschap blijft gewoon geheel spannend...
    maar daarnaast probeer idd beetje te genieten... al doen idd a.s moeders het pas na de eerste echo dat ze het hartje van hun kleine hebben gezien/gehoord...

Die beurss: leukk maar wijchen is ver van rdam niet?
    ben zelf erg voorzichtig met spullen bekijken en kopen zit zelf ook nog nie eght op die wolk...

9. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Net bij de verloskundige geweest ze geeft aan dat ik 6 weken en 5 dagen ben, dus de kans erg klein is dat we morgen als een hartje kunnen zien maar als ik wil kan ik komen, maar ze zegt dat ik misschien meer onzeker wordt als er morgen geen hartje is.. Aaaaa wat nu te doen?

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Lastig hoor... pffff...Dat zei mijn vk bij mij vanochtend ook toen ze begon, althans ze zei: ik hoop dat we al iets zien want het is nog wel heeeeeel klein rond deze tijd.. Ik heb het uiteindelijk wel gezien, als ik niks had gezien was ik zeker onzekerder geworden.. Achteraf had ik de echo liever volgende week gehad zodat alles net wat duidelijker was geweest.. Maaaaaar ik heb makkelijk praten, ik heb m nu al gehad en en een kloppend hartje gezien.. Succes met je beslissing!

11. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Tegen mij is door de Vk op dit forum gezegd dat er vanaf 6 weken een hartje te zien MOET zijn. Alleen als blijkt dat dat je minder ver bent dan niet. Maar die inschatting kan jij het beste zien. Ik wist wanneer mijn eisprong was door temperaturen en met 6 weken en 3 dagen duidelijk een hartje te zien. Met een uitwendige echo zelfs! Dus ik zou t gewoon doen. Maar er rekening mee houden dar je misschien minder ver bent en dus misschien niets ziet. Ik bond t in ieder geval heel fijn dat ik zo vroeg was. Scheelde veel onzekerheid!

12. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Als er nog geen hartje te zien is, kan dat tal van oorzaken hebben en dan laten ze je waarschijnlijk gewoon volgende week of die week erna nog een keer terugkomen! Ik ben morgen ook 6+5 en ik heb morgenochtend mijn echo. ik heb zelfs verhalen gelezen over dames die met 6 weken nog een leeg vruchtzakje hadden en twee weken later een prachtige foetus, dus het kan alle kanten op. Ik zou de echo gewoon doen, als er nog niks te zien is, dan was het gewoon nog iets te vroeg en dan kun je snel nog een keer terugkomen!

13. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    meis je moet doen wat je hart je ingeeft:)
    maar meestal zien ze wel wat maar tis nog heeeel klein en denk dat het binnenwaards dan te zien is dat hele kleine frummeltje:D
    via de buik durf ik niet te zeggen.
    Tis dat ik niet weet hoe ik een foto kan plaatsen want anders had ik je laten zien hoe het eruit ziet met 6.5 wk bij me vorige zwangerschap zag ik de kleine met dat termijn goed in beeld en horend en ziend hartje...
    al was dat wel bij de gyn, want twee dagen ervoor was ik bij de vk geweest en die zagen alleen een stip, maar zijde al miss leg het aan ons apparaat want de echoapp in zh zijn me geavanceerder dan wat me vk had.
    S6 met de echo als je toch gaat:D

14. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    #974 Kaytjuh, 6 nov 2012
    Laatst bewerkt: 6 nov 2012
    zal later nog is proberen..

15. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    ohh is gelukt zie ik hahahah...

16. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou meiden, een beetje een late reactie maar ook ik heb gisteren het hartje gezien en gehoord.
    Wel via een inwendige echo maar dat maakt niet uit, ben helemaal gelukkig!

Ik zou alleen volgens de VK een week minder ver zijn maar dat kon ze nog niet met zekerheid zeggen.

12-12-12 de volgende echo (termijnecho)
    Dan ben ik 12 weken (wel grappig, alles met 12)
    Dus ik laat mijn ticker maar gewoon staan tot dan en kan m dan altijd nog aanpassen.

Andere meiden met een echo: kei fijn al die hartjes!

17. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    @ 6 weken zwanger, ik heb een echo bij de VK gehad met 6 weken en een paar dagen en heb toen wel een hartje gehoord. Dat was trouwens uitwendig.

18. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pooh mooi zeg! Allemaal kloppende hartjes! ;)

19. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Even mijn echo van 6+3 van buitenaf. Dus iets minder duidelijk maar zeker een duidelijk vruchtzakje met beeb ( al lijkt t nog een vlek :-D )
    Hoop dat ie m plaatst.
    Vanavond de termijnecho. Duimen dat alles goed is en t al een mooie grote beeb is geworden.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,1 KB
      Weergaven:
      6
  20. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hey ladies! Mooi nieuws alle goede echo's! Langzaamaan dringt mijn nieuws van de goede echo gister ook door! Termijnecho stond eigenlijk op 3 december, heb even gebeld want 1 december hebben we een familie etentje staan met familie van de andere kant van het land.. Wilden dan graag onze zwangerschap aankondigen maar durf dat niet voor de volgende echo.. VK begreep het gelukkig helemaal en deed totaal niet moeilijk! Echo nu op 29 november! Net voor het etentje, super fijn!!!

Deel Deze Pagina