Hallo meiden, allereerst alle 'nieuwe meiden' van harte gefeliciteerd! @Rubi: volgens mij is t standaard echo hoor alleen afhankelijk van hoelang je zwanger bent zal 't wel een inwendige echo worden. Iig veel succes morgen! @Romy1980: wat spannend dat jullie er twee hebben laten terugplaatsen. Wie weet dubbel geluk! Heel leuk. Hebben jullie ook dat jullie zo moe zijn? Kben vanaf dit weekend doodop, zo moe dat ik zelfs bijna 2 dgn niet heb meegelezen. Ben nu alweer klaar om naar bed te gaan Vandaag trouwens nog een CB digital gedaan en zoals verwacht stond er nu zwanger 3-4. Superblij Fijne avond allemaal
he meiden, Zoals het ernaar uitziet mag ik me ook in jullie clubje toe voegen. Heb de afgelopen drie dagen testen gedaan en daaruit blijkt echt dat ik zwanger ben! ik weet alleen nog niet precies wanneer ik uitgerekend bent omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is geweest maar ik vermoed dat ik half juni uitgerekend ben!
Hey dames, ik wil graag met jullie meeschrijven. Heb dinsdag ontdekt dat ik zwanger ben, de zwangerschap was niet gepland dus ik ben nog een beetje in shock en af en toe in de ontkenningsfase Ik kan jullie positieve energie goed gebruiken! Ik weet mn eerste dag van mn laatste menstruatie niet, dus t is een beetje een gok, maar ga ervanuit dat ik rond 2 juni uitgerekend ben gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap. groetjes cath.
Ola, ik ben ook doodop haha, maar is mooi balen, want werk ongeveer 80 uur per week Moet dus drastisch mijn schema aan gaan passen..ben dus flink aan het werk om alles weg te werken zodat ik altijd alle tijd heb... maar ja krijg je als je een eigen bedrijf hebt.. Hier de Ferti arts gebeld en moet ipv 3 oktober nu 10 oktober langskomen voor een echo...verloskundige ook gebeld, maar nam niet op. Dus een mail gestuurd en zal daar ook wel volgende week ofzo naartoe moeten. Ook moeders voor moeders gemaild en aangemeld... de rest nog niet gedaan....tijd zat!
Ik wil ook meedoen aan mvm maar ik durf niet zo heel goed. De vorige keer heb ik mij gelijk aangemeld en de dag van de intake begon mijn miskraam en moest ik alles weer af gaan bellen. Ik wacht nog tot volgende week, na de echo. Liefs
Dat heb ik ook gehad bij mijn allereerste zwangerschap, ik heb toen bij de tweede zwangerschap het ook niet gedaan, maar wilde het nu wel weer gaan doen...echter pak ik het wel anders aan...als ik niet meer wil is het dus ook echt klaar!
Ik doe dat waarschijnlijk ook. Wacht even volgende week af en als er een kloppend hartje is meld ik me waarschijnlijk ook aan. Zat er ook al aan te denken dat dit geen pretje zou zijn als t mis gaat. Ach niet dat dat het een garantie is dat het daarna niet misgaat maar toch een eerste hindernis voorbij.
Zo jij bent vroeg wakker...nee dat is inderdaad geen garantie maar wel meeer dan nu. Nee dat was ook niet leuk om te moeten doen dus daarom nu maar zo. Liefs
Haha begin om 7.00 uur dus vandaar. Ik werk4x9 dus vond het wel lekker dat ik dan nog bijtijds naar huis kan. Meeste collega's beginnen ook 9.00/9.30 uur. T is hier lekker flexibel. En inderdaad, dat was mijn beredenering ook. Lijkt me echt zwaar! Nog een weekje en dan weren we meer! Hoop dat die week snel gaat
@pcomama, jeetje 80 uur is inderdaad wel erg veel! wat voor soort bedrijf heb je? hier nog weinig last van kwaaltjes eigenlijk. Vandaag mn eerste werkdag weer, na mn vakantie, dus zal wel weer even wennen zijn deze week
Dag catharina, ik ben bewindvoerder/curator van allemaal jongeren... dus erg druk haha... maar goed het is fijn hoor..het scheelt mij veel dnek/piekerwerk en de tijd vliegt voorbij!
Welkom catharina, karlijntje en gizmobo en proficiat! Jaa echt spannende en onzekere tijd nu.. Ga morgen CB-test doen en hopelijk komt er 3+ te staan... Maak me toch wel zorgen als t niet is, je hoort zoveel slechte verhalen als t streepje ofzo niet donkerder wordt..
Heb vandaag mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog gehad. Inwendige echo gehad, waar jammer genoeg nog geen hartje op te horen was, maar volgens de gynaecoloog was de echo verder wel normaal voor het aantal weken dat ik zwanger ben. Hcg laten prikken en 17 oktober opnieuw een afspraak en echo! Echo 5,4 weken
Bij 5 weken is dat volgens mij heel normaal. Vanaf 6 weken zou je het hartje wel moeten kunnen zien, maar ook niet altijd. Fijn dat je over 2 weken weer mag. Ik moet nog een weekje wachten. Zit dan op 6+3 wkn. Zal er om spannen of er een hartje te vinden is.
Spannend allemaal hè! Ik zal zooo blij zijn als ik een kloppend hartje zie. Geeft toch wat meer zekerheid. Had vandaag al lichte hoop, maar realiseerde me wel dat die kans nog heel klein was... Maar goed, over twee weken zou ik ongeveer 7,5 week zijn en moet er zeker wel een kloppend hartje zijn! Weer even (engelen)geduld hebben dus! Hoop voor jou dat je volgende week het hartje hoort!
Ja inderdaad. Hoop ik ook! Vind het zo ontzettend spannend. Moet ook nog tot s avonds wachten... Hoop voor je dat de 2 weken om vliegen en er dan een mooi kloppend hartje te zien is.
Hallo dames Allemaal gefeliciteerd! Ik mag mij ook bij jullie aanmelden. Ik heb net positief getest Voor ons is het een flinke shock, want het was zeker niet de bedoeling. We hebben al 3 schatten van meiden en vonden het eigenlijk wel goed zo. We hebben al een hele geschiedenis achter de rug en met de laatste zwangerschap en dochter is het allemaal niet zo soepel verlopen, dus we moeten nog even bijkomen van de positieve test. Al zijn we er wel blij mee, trouwens. Fijne avond nog verder.
Begrijpelijk dat je geschrokken bent dan. Zou niet moeten denken 4 kids. Wauw wat druk! Al kom ik zelf ook uit zo'n groot gezinnen vond ik dat super leuk. Van harte en welkom.