Pff avond eten was bij mij ook geen succes vanavond. Vlees werd ik onpasselijk van en heb maar de helft van de rest gegeten.
hier hoorden we gister van de vk dat ze sinds kort 2 echo's standaard doen. De eerste rond 7a8 weken, om te kijken of er iets is en of het hartje klopt. En een paar weken later om de termijn goed te kunnen berekenen. ik vind het niet erg, over paar weekjes weer echo! heb mijn pyjama alweer aan, en zit alweer op de bank. Heerlijk!
hoi mama's to be, mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben nu 6+4 wkn volgens eigen berekening en het lijkt me erg leuk om ervaringen te delen! Vind het erg leuk om verhalen te horen van mama's die even ver zijn! 21 november mogen we naar de vk voor de eerste echo, daar kijk ik echt naar uit. groetjes Lin
Mamalin, natuurlijk mag je mee kletsen! Welkom Hier vandaag voor het eerst echte misselijkheid tijdens het avondeten.. Gelukkig lustte manlief nog wat extra nu in jogging broek op de bank met wat pijntjes: buik, rug en moe.. Kortom: vroeg mijn bed in vanavond
Vanavond met het eten hebben we het mn ouders verteld, die waren helemaal blij! Echt leuk! Morgen zijn mn schoonouders aan de beurt en daarna vertellen we het pas aan de rest rond 11 weken ongeveer.
klopt! je kan er voor kiezen om de nekplooimeting te doen, de echo daarvoor krijg je in het zkh. of als je die niet wil, krijg je een "gewone" echo bij je vk, zo is het mij iig verteld. @Romy (TS) krijgt idd een tweeling en is denk ik naar meitopic verhuisd. Bij een twee of meerling laten ze je niet doorlopen tot de 40 weken
Meiden, wat leuk al die nieuwe echo's erbij...Gefeliciteerd! Mamalin, welkom, gezellig dat je komt meekletsen. Wij hebben al wel wat gebabyshopt. We hebben namelijk al op internet zitten neuzen en een heel mooi babykamertje gezien. Toen mijn schoonouders informeerden of we al iets moois tegen waren gekomen liet vriendlief het kamertje op i-net zien en zeiden mijn schoonouders dat we het op hun kosten krijgen!! Echt super lief!! Dus wij naar de Babydump om het in het echt te bekijken... blijkt dat je daar alles kan reserveren, pas betaald bij levering en alles kostenloos kan annuleren mocht er onverhoopt iets misgaan. Zelfs als de spullen al thuis staan komen ze het gratis weer halen en krijg je je hele aankoopbedrag terug!! Toen durfden we het wel aan!! We laten het toch pas in maart komen.
Dames ik kom me hier melden Dacht dat ik een mk had gehad, vandaag eindelijk de bevestiging gekregen dat we nog steeds zwanger zijn en een kloppend hartje gezien...ben zo blij!!
Waaaaaattt???? Pindakoek wat mooooi! Gefeliciteerd!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus! Oh wat zul jij blij zijn zeg... Geniet er nu maar extra van!
Pindakoek wat een geweldig nieuws, jullie zijn het bewijs: wonderen bestaan! Wat was de verklaring voor het bloedverlies?
Inderdaad zo gaat t hier ook. Behalve dat wij een echocentrum bij de vk hebben. Hoeven nergens anders heen dus. Ook niet voor de 20 weken of pretecho's. En tweelingzwangerschappen laten ze ook gewoon doorlopen als t goed gaat hoor. Er wordt pas ingegrepen wanneer t echt nodig is. Kennis geeft tot ruim 38 weken doorgelopen maar toen helaas zwangerschapsvergiftiging. Anders had ze t waarschijnlijk fluitend uitgedragen. Ging super goed namelijk. Maar vaak komen ze wel eerder of worden ze eerder gehaald. ts was geloof ik uitgerekend op de 1e en later ook iets vooruitgezet en in combi met een meerling praktisch om te verhuizen. Ik blijf lekker illegaal hier ook al sta ik nu op 30 mei. Weet zelf zeker dat t 1 moet zijn gezien temperaturen. Maar ook geen zin om te verhuizen van topic. T is hier best gezellig.
Waaat!!!! Wat een supernieuws pindakoek. Wauw wat geweldig. Waarop hebben ze dan gebaseerd dat het een mk kon zijn. Kindje lag achter op schema toch icm bloedverlies? Ach wat maakt t uit! Lekker genieten nu, ben super blij voor je.
Pinda wat een ontzettend goed nieuws! Geweldig! Gefeliciteerd meis! Dat je vedermaar een hele mooie goede zwangerschap mag hebben. Dikke knuf
Pindakoek, wat een geweldig nieuws je geduld is echt beloond !! wat zal je verrast zijn geweest aangezien je echt van mk uit was gegaan !! nu lekker op die wolk gaan zitten en genieten !!