pindakoek: wat een superrrr goed nieuws.... zo zie je maar wat een wonder sit kindje is dat het toch is blijven zitten bij je... ben eght blij voor jullie, en nu genieten he!
Bedankt dames Nee geen verklaring voor het bloedverlies...maar ooohhh wat heb ik in spanning gezeten..dacht echt er is niks op te zien..en toen ineens een kindje..en ook nog met een kloppend hartje Over twee weken heb ik weer een echo en dan mag ik een verloskundige gaan uitzoeken, ivm ICSI traject.
pindakoek: wat super!!! ik zeefde gisteren nog heerlijk op mn wolk maar mn schoonouders hebben me er ff van af gedonderd. we hebben het ze gisteren verteld, gelukig na het eten ( met voorbedachterade). ik kan me niet herinneren dat zij of mn schoonbroerje en vriendin ons hebben gefeliciteerd. Alleen dat ze niet zaten te wachten op kleinkinderen en ze moest toch ook weer even naar voren brengen dat vl en ik in aug. nog heftige ruzie hebben gehad om kinderen. dat vl nu waarschijnlijk heel graag wil over werken en niet zo vaak meer thuis zo zijn < van een ander zou ik het kunnen hebben, maar van hun nu niet>. toch jammer als familie niet achter de zwangerschap staat, gelukkig zouden we dit jaar kerst en oud en nieuw al niet bij hun vieren. voorlopig hoef ik hun ook even niet te zien.
Kleinmonster wat een stomme reactie! Zou ik ook boos om zijn! Wie zegt er nou dat ze niet zitten te wachten op kleinkinderen?! Kan ik met mn hoofd niet bij... Hopelijk krijg je verder alleen maar leuke reacties!
het enige positieve wat ik eruit probeer te halen is dat niemand slecht kan reageren dat dit. maar ze weten dat dit mn grote wens is waarom hadden ze niet een beetje leuk kunnen reageren
Wat een stomme mensen zeg. Het is hun goed recht om geen zin te hebben in kleinkinderen maar je kan toch wel t fatsoen opbrengen om te feliciteren?! Mag hopen dat je partner er wel wat van gezegd heeft! Bij mij zou t huis te klein geweest zijn als ie t niet gedaan had! Dat is een ding wat zeker is. Maar weet ook dat hij dat nooit zou doen omdat ie 100% achter de keuze staat. En gelukkig zijn mijn ouders en schoonouders niet zo. Die zijn t tegenovergestelde. Gelukkig maar. Vind t echt heel erg voor je! Dikke knuffel!
hij heeft het niet gehoord maar we hadden het al een beetje zien aankomen en vlak daarna zijn we weg gegaan.
kleinmonster: wat een stomvervelende reactie:-O... snap wel dat je er ff klaar mee ben en zolang jullie er maar achter staan want jullie moeten je kindje opvoeden.
Vind t echt onvoorstelbaar. Als mijn ouders zoiets zouden durven zeggen dan hadden ze echt flink te verduren gekregen. En zou ook gelijk t einde zijn, ze hadden hun kleinkind nooit leren kennen in ieder geval. Met schoonouders ligt het wT moeilijker omdat je daar Elf misschien minder tegenin durft te gaan. Maar had t van mijn mannetje wel verwacht. Ik denk dat die zelfs nog heftiger zou reageren dan ik zou doen :-D Probeer t te negeren en naast je neer te leggen. Gewoon genieten van je beebje.
@Kleinmonster: jemig ook fijn om te horen zeg :S!! sterkte en hopelijk draaien ze bij als ze het kindje eenmaal zien. Hier weten schoonouders en ouders het al, konden het moeilijk geheim houden..na bijna 3 jaar proberen en een zwaar ICSI traject. Ze waren erg enthousiast en het nichtje van mijn vriend moest zelfs huilen...
Ja hier ook. Mijn schoonzus moest huilen toen ze de echo's zag van de week. Ze wist al wel een maand dat ik zwanger ben. En dat terwijl ze zelf al 4 jaar bezig is! Ik kan me voorstellen als je dan n
Ja hier ook. Mijn schoonzus moest huilen toen ze de echo's zag van de week. Ze wist al wel een maand dat ik zwanger ben. En dat terwijl ze zelf al 4 jaar bezig is! Ik kan me voorstellen als je dan niet oprecht gelukkig voor iemand kan zijn die snel zwanger is. Maar ze was juist door t dolle heen! Zo schattig.
Wat een belachelijke reactie @kleinmonster! Ik zit dit echt met open mond te lezen. Wie zijn zij om zich te bemoeien met jullie kinderwens. pff.. en idd, als het bij mij had gebeurd had ik denk ik voorlopig even geen contact meer gehad en had ik mijn partner ook op het hart gedrukt dat dit geen normale reactie is en dat dit heel kwetstend over kan komen. Ook al denk je zoiets, hou het asjeblieft voor je! ik ben blij dat mijn dag er weer op zit. Half dagje vandaag, komt eigenlijk wel goed uit. Ik werk 32 uur pw en doe daarnaast nog een HBO opleiding dus vandaag een dagje naar school. Moest wel even contacten met de WC pot wat andere klasgenoten opmerkten en vroegen of ik wel lekker was... vind het nog wel lastig om dan een goede smoes te verzinnen. Heb nu maar gezegd dat ik iets verkeerds gegeten had.. Nu lekker op de bank met een kop thee en even bij tanken..
@Kleinmonster: Pffff dat slaat echt helemaal nergens op inderdaad!! Wij hadden van de schoonfam ook niet echt de reactie die we gehoopt hadden. Vriendlief en ik hebben geen contact meer met zijn broer en vrouw (tevens ook de ex van mijn vriend en echt een extreem manipulatief kreng). Nu vond schoonmoeder het nodig om op de dag dat wij het tegen zijn hele familie gingen vertellen, erover te beginnen dat we het nu toch wel eens goed moesten gaan maken (terwijl het niet aan ons ligt, maar aan de vrouw van zijn broer). Dus uiteindelijk werd mijn vriend boos op zijn moeder, de rest ongemakkelijke stilte... Schoonmoeder vervolgens 'jankend' naar buiten voor de aandacht... Egoistisch, onbeschoft en asociaal vond ik dat. Zijn we een paar dagen later ook nog wel langs gegaan om haar te laten weten dat we dat absoluut niet konden waarderen. Maar ze vindt toch dat ze in haar recht staat, dus eigenlijk was het zonde van de tijd... Gelukkig konden we daarna naar mijn familie en die reageerde allemaal super leuk en enthousiast.
Ik wil me hier graag afmelden omdat ik merk dat ik er bijna niets mee doe. Hierdoor leren jullie mij niet kennen en sta ik voor 'niets' op de lijst. Ik wil jullie allemaal een fijne zwangerschap wensen!
Mjah is niet de enige rare reactie van die kant. Maar blijf het vervelend vinden.. Mijn tante gaat redelijk goed eigenlijk, ze krijgt volgende week een pacemaker die een schok kan geven als het hart ermee stopt. Soort van reanimeren kan die dus. Wel een veilig gevoel. Omdat mijn neef er een paar weken geleden zo snel bij was, heeft ze verder geen schade aan de hersenen enzo opgelopen en weet ze alles nog enzo. Dus dat is wel heel fijn. Lief dat het je vraagt
Mijn ouders gaven ook niet een leuke reactie, in tegendeel, m'n moeder was erg kwaad. Ik heb rugklachten en zij maakt zich daar enorme zorgen om. Gelukkig is de boosheid weer gezakt en kan ik weer lekker met haar lachen. De rest van de directe familie heel enthousiast !
Verbaas me dat er veel met negatieve reacties zijn zeg. Kan me er echt niets bij voorstellen. Gelukkig maar. Wat kunnen mensen egocentrisch zijn. Hier ook rugklachten maar echt niet dan mijn moeder zoiets zou zeggen. Zou ook gelijk boos zijn. Heeft ze immers niets mee te maken.
@ pindakoek Dat is super nieuws dat het kleintje toch is blijven plakken. Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal goed. ik ga je meteen op de lijst zetten ik houd even 29 juni aan. en zet ook je nieuwe afspraak er op. Laat even weten als dit niet goed is. @SophieJosephine jammer dat je ons gaat verlaten maar jij ook nog een hele mooie zwangerschap toegewenst. ik zal je van de lijst.