Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Juni 2013 Mama's

Illegaal :p
    30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje

1.
    Micha 2 - 31 jaar -2e kindje - ZH - BV
    Nayr - 26 jaar - 1e kindje
    Rubi - 27 jaar -1e kindje
    Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV
    Romy86 - ?? jaar - ?e kindje
    LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje
    Mistal - 34 jaar - 3e kindje

2.
    Catherina1985 - ?? jaar - ?e kindje
    Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV

3.
    Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV

4.
    Myres - 33 jaar - 1e kindje

5.
    shay01 - 26 jaar - 2e kindje

6.
    Raket78 - 34 jaar - 1e kindje
    Menniee - ?? jaar - ?e kindje
    AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ?

7.
    Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV
    Olivier27 - 27 jaar - 1e kindje

8.
    Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje

9.
    Jazz - ?? jaar - 1e kindje
    Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje

10.

11.
    Bruce2004 - ?? jaar - ?? kindje

12.

13.
    VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV

14.
    Nath88, 24 jaar - 1e kindje

15.
    jes17781 - 31 jaar - 3de kindje

16.
    Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV
    Chicca - 28 jaar - 2e kindje
    marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje

17.
    Flyingwings - 24 jaar - 1e kindje
    Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM

18.

19.
    Lavendel82 - ?? jaar - 2e kindje
    Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje

20.

21.
    Daycey - ?? jaar - ?? kindje

22.

23.

24.
    Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje
    Fas30 - 31 jaar - 1e kindje

25.
    Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje
    Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje

26.
    Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje
    Mamafb - 28 jaar - 2e kindje
    Nonma - 29 jaar - 1e kindje, ZH, hopelijk BV
    Liza28 - 28 jaar - 1e kindje

27.

28.
    MamavanC - ?? jaar - ?e kindje
    Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje

29.
    pindakoek - ?? jaar - 1ste kindje

30.
    Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV

Zwanger 45
    (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (11)
    Nana86 - 5wk
    Narcisje80
    MamaDee
    MumL - 4 wk
    PCOmama - 5,5/6 wk
    MamaTall85 - 5 wk
    Senna82 - 6 wk
    Caat33 - 8 wk
    bloemetje83
    blondie
    Lappie - 9 wk

Afspraken
    Kaytjuh - 9 november echo
    Olivier27 - 9 november intake VK
    Nath88 - 12 november intake vk
    Liza28 - 13 november intake VK
    Larissa259 - 14 November 2e echo
    Lavendel82 - 14 november intake VK
    Rubi - 14 november controle gyn + echo
    VanEke - 14 november controle gyn + echo
    Stefanenlaura - 16 november intake + 1e echo
    Myres - 16 november 2de echo
    Nath88 - 19 november 1e echo
    Beertje1987 - 19 november intake VK
    Raket78 - 19 november 2e afspraak VK
    Veetje83 - 20 november controle VK
    Beertje1987 - 20 november 1e echo
    Karlijntjev - 20 november 4e echo en nekplooimeting
    Micha 2 - 21 November 12 weken echo
    pindakoek - 21 november 2de echo
    Raket78 - 23 november Eerste echo + combinatietest
    Kleinmonster - 27 november 2de echo (termijnecho)
    Karlijntjev - intake gesprek met vast gyn en echo
    Rubi - 28 november controle gyn + echo
    Liza28 - 29 november 2de echo (termijnecho)
    Nicci1982 - 4 december afspraak vk
    Pooh85 - 12-12-12 :D 2de echo (termijnecho)

Wil je ook op de lijst, geef je uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje dan IN KLEUR door!

2. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @ kleinmonster ik vind het nergens op slaan die reactie van je schoonouders. ik hoop voor je dat hun mening draait als je verder in de zwangerschap bent.

De schoonmoeder van mijn zus doet er nu nog moeilijk over en is alleen oma op verjaardagen omdat ze dan aandacht van andere mensen kan krijgen. Verder kijkt ze niet om naar het meisje wat nu inmiddels 1 jaar en 3 maanden is. Mijn zus kan ook niet goed met haar door 1 deur. ( dit kon ze al niet voor ze zwanger was)

hier hebben mijn schoonouders super leuk gereageerd. Mijn ouders hebben ons wel gefeliciteerd maar hebben al een kleinkind en dus is het niet meer zo speciaal als de eerste keer. voor mij was het genoeg maar vriendlief vond de reactie minimaal. mijn zus en zijn broer vonden het super leuk. Mijn broertje heeft er niet op gereageerd maar denk dat het nog niet helemaal doorgedrongen was.

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Dat had ik ook verwacht. Mijn ouders hebben al 4 kleinkinderen. Maar wel degelijk enthousiast en misschien zelfs wel enthousiaster dan bij de anderen. Denk dat elk kleinkind minstens net zo speciaal is hoor. En vooral mijn vader is door t dolle. T is een super leuke opa en gek op die kleine babietjes :-D

4. mamafb

mamafb Lid

20 okt 2012
    8
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Jeeeeh vanmorgen ook de 1e echo gehad bij gyn (inwendig)
    Hartje zien en horen kloppen, geweldig!!

Ik had zelf 7.1 wkn uitgerekend
    Echo 7.4 wkn. Maar we laten t nog even staan op 7.1

:) happy!!!

5. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

6. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @ mamafb super dat je echo goed was gegaan.
    wanneer krijg je een nieuwe echo?

@ nicci, mijn ouders reageerde bij mijn zus ook niet super uitbundig. ik had dus ook niet super veel verwacht. Mijn moeder vraagt nu wel steeds aan me hoe het met me is en tegen de tijd dat de kleine er is zal mijn vader ook helemaal weg smelten bij het kleintje. Hij geniet nu ook meer van de kleine van mijn zus dan dat hij ooit van ons heeft gedaan, zoals mijn moeder zegt.
    Hij is een echte vriendelijke reus. Mijn vader komt heel eng over :p maar als de kinderen hem kennen vinden ze hem super leuk.

7. Nicci1982

Ik had ook zo'n reactie verwacht van mijn ouders. Zijn normaal ook nooit uitbundig dus ze overvielen me er wel mee. Mijn vader had zelfs tranen in zijn ogen. En mijn schoonouders waren ook laaiend enthousiast :-D
    Vond t super bijzonder!

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat gek dat sommigen zo negatief reageren, vooral die reactie van jouw schoonfamilie klein monster, bizar, ik zou ze ook niet meer hoeven te zien.

Hier juist weer super enthousiaste reacties, had dit eigenlijk wat minder verwacht omdat het de 2e is, en al best snel. Maar niets bleek minder waar.

Misselijke dag hier vandaag, bah!

9. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje Pindakoek! Wat een verrassing!! Echt super leuk!!

Bij mij reageerde een goede vriendin en mijn zusje niet zo enthousiast als ik verwacht had maar vooral bij mijn zusje is de enthousiasme bijgedraaid toen ze het had ;laten bezinken haha.
    Verder reageerde iedereen eigenlijk super enthousiast!

Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat sommige mensen zo egoïstisch kunnen reageren. Maar ja, misschien maar goed ook dat ik dat niet begrijp. Betekend dus dat ik zo gelukkig niet in mekaar steek.

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Tjee klein monster wat vervelend die reactie!!

Wij hebben nog niks verteld, staat voor as zaterdag op de planning maar ik verwacht aan beide kanten ele enthousiaste reacties! Voor beiden eerste kleinkind! Maar ben benieuwd! Hoop voor de mensen met negatieve reacties dat het daarbij blijft en dat ze nu enkel nog leuke dingen horen..

11. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja bij mijn schoonfamilie kwam het wel heel onverwachts maar ze waren wel heel blij en enthousiast met het nieuws. Mijn eigen ouders waren al wel op de hoogte van onze kinder wens maar waren heel erg verrast en super blij. Was ook heel benieuwd naar de reactie van schoonfamilie omdat ik nog in opleiding ben en ik dacht dat zij zouden denkan dat het te vroeg zou zijn. Gelukkig werd het tegendeel bewezen :)

12. mamaLin1985

7 nov 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pindakoek wat super! En nu genieten!

@ klein monster Wat een monsterlijke reactie van je schoonfamilie, kan me voorstellen dat je voorlopig ff klaar bent met ze.

Wij hebben het ook aan onze ouders, zus/broer en oma (88!) verteld, gelukkig allemaal positieve reacties. M'n ma en de vriendin van m'n vader boden me meteen hulp aan in de laatste weken als m'n werk me teveel wordt willen ze wel komen helpen (ik heb een kinderopvang aan huis, werk 55 uur in de week) echt super lief! M'n schoonouders werken niet en willen straks wel 1 dag in de week oppassen als dat nodig is.

13. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    nou groot nieuws:

zet ik het eten op tafel gaat de bel. 3keer raden. mn schoonouders, met een heel verhaal dus ik probeer me te richten op het eten.
    Ze kwamen hun excusses aanbieden voor hun gedragen, ze vonden het zo erg voor me zoals ze gereageerd hadden en ik moest nu wel denken dat ze niet blij voor ons waren.
    Dus ik geef aan dat ik me zwaar kloten heb gevoeld gisteren en heel slecht geslapen heb door hun gedragen en inderdaad de indruk kreeg dat voor hun het kindje niet welkom is.
    Nou in tegendeel ze is eigenlijk dolgelukkig.

na dat vl en ik ruzie hebben gehad in aug. hebben we hun weinig gesproken, maar hadden gezegt het even rust te geven( we stonden bijna op het punt onze relatie van 7 jaar te beindigen).echter 3/4 weken na dat gesprek raakte ik al zwanger, voor ons geen punt want we hadden het er al overgehad maar zij hadden dat niet mee gekregen. dus voor hun kwam het als een schok.
    Ze zegt wel dat ze niet zo had moeten/mogen reageren en dat ze beseft dat het mij heel veel pijn gedaan moet hebben.

ze had een leuk boekje voor mn vriend en voor mij ook en een zwangerschapsdagboek
    hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is :D

14. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Super Kleinmoster!!

15. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden ook niet meer zoveel enthousiaste reactie's verwacht aangezien het nr 4 is. De meeste zijn verrast hadden het niet meer verwacht ! Wisten wel dat het ooit een wens was maar aangezien de gezondheid van mijn man een tijdje tegen heeft gezeten en we een eigen zaak hebben (wat op het moment niet echt geweldig gaat), verwachten ze het niet meer. Maar juist daardoor beseffen wat is nou werkelijk belangrijk in het leven ... Natuurlijk het is onzeker maar als dit 2 jaar geleden hadden gedaan had niet er over nagedacht, onze instelling is dan ook altijd alles komt goed ! We gaan straks extra genieten van dit kindje juist omdat we weten hoe betrekkelijk alles eigenlijk maar is en dat je moet genieten van elke dag ...
    Maar door deze achtergrond reageerde mijn schoonouders wel een beetje bezorgd maar vandaag zei mijn schoonmoeder weer dat ze er ook wel weer heel blij mee is (81 jaar en gaat gewoon nog leuke dingen met de kids doen ze probeert er zoveel mogelijk van te genieten ) en dat ze nu lekker weer baby kleertjes kan kopen !
    1 vriendin reageerde wel negatief , maar voor de rest alleen maar enthousiaste reactie's ondanks dat het nummer 4 is !

16. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @ Pindakoek: Waaaaauw! Supergoed nieuws zeg! Wat zul je blij zijn! Hoe voel je je? Beetje emotioneel door de mangel gehaald zeker?

@Kleinmonster: Wat fijn dat je schoonouders inzagen dat ze een fout hadden gemaakt en wat grootmoedig (en terecht) dat ze het kwamen toegeven! Iemand die zich niet te groot voelt om zijn fouten in te zien, verdient altijd een tweede kans, vind ik! :)

@ Negatieve reacties: Wat naar en raar! Ik denk dan: je hebt toch indertijd (meestal bewust) gekozen voor een kind? Wat is er dan mooier dan dat dat kind (zo gaat het meestal) een fijne relatie aangaat en vervolgens zelf een kind krijgt? Ik wil niet vervelend doen, maar ik snap het gewoon echt niet dat iemand daar negatief over kan zijn :(

@Mezelf: 10 weken! De week van de gedroogde pruim, en de week waarin onze embryo een heuse foetus wordt! :D

18. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Raket, heerlijk 10 weekjes alweer! Kan niet wachten tot ik zover ben. Ik maandag 8 weken en dat klinkt ook al weer iets meer haha. Ben je tenminste uit die hele vroege weken vind ik.
    Trusten allemaal!

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kleinmonster: wat fijn dat het goed is gekomen tussen jullie en je schoonouders! Enne een zwangerschap dagboek is leuk, moet er ook even eentje scoren ergens :)
    @Raket: ja zoveel emoties...wist niet meer of ik nu blij moest zijn of juist verdrietig...verloor echt net zoveel bloed als bij een ongi...maar je ziet het toch zwanger!! Ben echt super blij! Voel me ook echt zwanger, pijnlijke borsten pfff en erg moe zijn is het ergste nu. Misselijk gelukkig niet echt zo vaak en ook niet vaak plassen.

20. Nicci1982

@kleinmonster; wat fijn. Ik zou ze t niet zo makkelijk kunnen vergeven denk ik. T moment is voor altijd verpest. Daar ben ik te eigenwijs voor. Maar beter dan niets natuurlijk. Ze doen iig een poging om t goed te maken.

Deel Deze Pagina