Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Nou dat is toch wel een verrassing klein monster, dat zal een stuk lekkerder voelen zo, helemaal goed!

2. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik heb ook een zw dagboek bij de babydump gehaald :) al vind ik het nog een beetje moeilijk om in te schrijven, je moet bij elke week de datum invullen en straks wordt ik nog terug gezet of vooruit en dan kloppen de data niet meer.
    Dus ik vul hier en daar alvast wat kleine dingetjes in maar ik wacht even tot de echo :D

3. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    hallo meiden

Mij echo gehad hij is superrr ben op 7 wk en 3 dg gezet, over drie weken terug komen dan de termijn echo en een intake verpleegkundige over me zwangerschap en me cerclage die ik ga krijgen... voor nu helemaal happy hartje ging tekeer;-D...
    Laat me ticker nog even staan tot na de termijn echo dan kan ik het def veranderen, alleen hebben ze me nu wel op 31/7 gezet als uitgerekende datum.....hmmm
    we wachten het even af...

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    31/7? Dat kan haast niet als je 7 weken en 3 dagen bent toch?

Van harte met je mooie echo in ieder geval!

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hallo meiden, ik heb gelezen maar ik weet nu al niet meer wat ik heb gelezen. Ben ontzettend moe, en sinds gister ook snotverkouden.
    Heb inmiddels mijn pyjama aan en heb weer een avondje bankhangen gepland.

In onze omgeving weet niemand het niet. Misschien dat we het morgen mijn ouders gaan vertellen.

Een fijn weekend allemaal!!

6. mamaLin1985

7 nov 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kleinmonster wat fijn dat ze hun excuses hebben gemaakt. Als je net bent als ik zal je er nog even tijd voor nodig hebben om het te verwerken, maar het begin is er igg.

@lavendel ik doe met je mee met het bankhangen!

laatste kindje is om half 8 naar huis gegaan, dus heb nu eindelijk weekend!!! Morgenavond lekker uit met m'n zus, tapas eten! En weer bijkletsen en adviezen vragen ('t is tenslotte mijn eerste zwangerschap en zij heeft een kleine van 1,5) Ik kijk er naar uit.

Allemaal alvast een fijn weekend!

7. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @kleinmonster fijn dat je schoonouders excuses hebben gemaakt.

@kaytjuh, fijn dat de echo goed is gegaan. Welke datum is je nieuwe echo? dan zet ik deze in de lijst.

Hier vandaag tot half 11 uitgeslapen. Ik had het echt even nodig. Vandaag weer veel moeite met mijn avond eten. Misselijkheid komt ook echt weer met vlagen voorbij, gelukkig houd ik alles nog netjes binnen.

8. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    het was voor mij een opluchting maar ben het inderdaad nog niet vergeten en het zal moeten slijten.

ik heb 2 zwangerschapsdagboeken, 1 per week en 1 per maand dus als blijkt dat je er een paar dagen naast zit maakt het bij de 1 niet uit.

ik zit lekker met mn joggingbroek op de bank en ga ook niets meer doen.

ik heb ook zn moeite met avondeten, alleen bij het maken begin ik te walgen en na 4 happen ben ik er klaar mee.
    Vriend blij meer vlees voor hem.

9. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ben ik even blij eerste trimester schiet al op en nergens last van gehad. Af en toe misselijk/ overgeven maar altijd omdat ik te weinig of niet snel genoeg gegeten heb. Maar 2 x gehad dat ik misselijk werd van etenslucht. En dammetje eten zelf geen probleem. Viel me er juist beter door. Heb echt mazzel tot nu toe

10. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nicci: We zijn precies even ver zie ik haha. Ik heb ook erg weinig last van kwaaltjes. Ben zelfs niet echt misselijk, geen gevoelige borsten etc. Het enige waar ik wel echt veel last van heb is moeheid. Ik doe de afgelopen weken 's middags vaak even een dutje (hoe erg!)

Oh en ik draag btw ook al positie broeken, want mijn eigen broeken zaten al niet lekker meer. Dus vandeweek bij de H&M even een paar leuke positie skinny jeans gehaald :)

11. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    lizzy: oeps nee dat zou een olifantendracht zijn hahah, 30/6 moet het zijn;)

stefan en laura: 30 nov termijnecho en intake...

mamalin: jammie alvast genietse bij het etentje

kwaaltjes: ik heb er wel eght veel last van, sinds een week, hele dagen misselijk en braken vooral in de ochtend en avond laat wordt er niet goed van, ook al 4 kilo kwijt:(... maar probeer te elke keer te eten en te drinken gelukkig blijf ik wel trek hebben;)..
    veder erg moe en slecht slapen, soms denk ik wat een hellll dit.. eerste zw nergens last van gehad en nu denk ik na deze nooit meer, al heeft dat ook te maken met geestelijk stukje, wbt verlies van me kindje, gelukkig staat het zh team klaar voor mij en krijg ik goeie begeleiding hierin...
    Meiden een fijn weekend alvast ik kruip lekker naast manlief
    xxx

12. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    wbt positiekleding gewoon doen! zit verschrikkelijk lekker;)... ook al ben je 11 wk ik draag het ook al, met me kleine flubberbuikkie zitten me skinny jeans ook niet meer lekker hihih...

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @kaytjuh: hoor dat er veel misselijk zijn, heb echt nergens last van..alleen mn borsten doen veel pijn en ben moe..ben echt blij!! Welterusten voor zo ;)

14. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Pff misselijk.... verschrikkelijk! Ik word eer af en toe moedeloos van... dan denk ik: hoe kan ik hier nou van genieten! Vlees bij avondeten staat me tegen, als ik doe koelkast open trek dan word ik niet goed en zelfs 's nachts breekt het me op. Ik hoop dat het gauw over is want voel me niet goed. En dan die hormonen... deze week al twee keer een huilbui gehad om niks.... en ik ben helemaal geen huiler haha

15. Nicci1982

Hier nog geen positiekleding hoor. In de avond wordt t wat krap maar dan gooi ik alles open of trek een joggingbroek aan.
    Ben ook voordat ik zwanger raakte 4 kg kwijtgeraakt. Dus had weer wat speling in mijn broeken. Ander had ik er ook aan moeten geloven ben ik bang.
    Vannacht weer een beetje bloedverlies gehad na t plassen. Had ik bij 7,5 week ook. De tweede keer dat ik eruit moest was er niets meer. Hoop dus dat t net als de vorige keer gewoon een kleine bloeding is.
    Nu ligt ik nog in bed dus zal t zo wel zien. Maak me in ieder geval minder zorgen dan de vorige keer. Paar dagen geleden lag de kleine nog te spartelen en zag alles er goed uit. Maar heb t liever niet natuurlijk.

16. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Pindakoek: meid j bent gezegent dat j niks heb alleen je borsten, had bij de eerste ook nergens last van maar ze zeggen he elke zwangerschap is anders;).. We zien het wel wanneer het afneemt

Nicci: kut zeg dat bloedverlies maar wat je zij eerder ook gehad het hoeft ook niks te betekenen hoor er zijn meiden zelfs doorgaans ongesteld en hebben een wolk van een baby lkkr genieten wanneer moet je weer naar de echo?

17. Nicci1982

Maak me ook geen zorgen. Was wederom alleen roze bij t afvegen dus nieuw bloed maar super weinig dus. En na die ene keer ook weer gestopt dus t zal wel goed zijn. Volgende echo is de nekplooimeting en die is de 19e.

18. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hoi dames, hier even een drukke wending van de dag. We zouden met vrienden St. Maarten lopen morgen maar aangezien iedereen hier vandaag loopt net besloten ook vandaag maar te lopen.
    Ben nu bezig m'n kwarktaart met speculaassmaak te maken, dan moeten de kattenbakken gedaan worden, de afwas en stofzuigen en dweilen en dan nog naar de winkel voor snoep en batterijen voor de lampion. En allemaal voor 3 uur pffff. Gelukkig sliep m'n bonusdchtertje van 4 uit , dus kon ik ook lekker lang blijven liggen. Toen dacht ik om 11.50 laat ik Eva eens wakker maken, zei ze Waarom maak je me zo vroeg wakker ?! Hahahah erg hè!

Fijne dag allen!

19. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Nath: hahaha geweldig laat de kinderen zullen het ook nodig hebben op zondag uit te slapen mijn stiefzoon ook di is net pas wakker:p... Wel uitzich zelf hoor.... Strak lkkr tosti maken of panecakes voor hem jammmie..

Veel plezier vandaag met het lopen !!!

20. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Ik ga me steeds beroerder voelen. Gisteren weer overgegeven, smiddags maar even naar bed gegaan.
    Gisterenavond hadden we visitie en had was erg gezellig en ik zou haar naar huis brengen voorlopig ben ik de Bob ben, maar het werd 4 uur. Blijkbaar kan ik daar nu niet meer zo goed tegen want voel me super beroerd

Deel Deze Pagina