Hé wat vervelend kleinmonster! Ik merk ook dat lichaam protesteert na langer avond. Gister om 3 uur in bed en voel me vandaag alsof ik een dikke kater heb haha!
Als ik al die verhalen van jullie lees mag ik echt in mn handjes knijpen! Ik heb echt nergens last van. Het is dat ik door de echo weet dat ik echt zwanger ben anders zou ik het haast niet geloven. Maar ben er wel erg blij mee. Hopelijk blijft het zo...
Ik heb alleen sinds een paar dagen echt ongi-krampjes in mijn onderbuik! Ik denk omdat ik ipv 20 uur deze week 36 uur heb gewerkt en minder heb kunnen rusten. Verder zijn sinds gister mijn borsten zo gespannen en gevoelig dat zelfs gewoon lopen al zeer doet, maar ja hoort erbij zeggen ze haha.
@ Kaytjuh Dank je, het was heerlijk! Vandaag weer uit eten geweest, schoonouders zijn 42 jaar getrouwd. Wel erg luxe zoveel uit eten, maar de dingen die ik het lekkerste vind, mag ik niet meer hebben.... Daarbij zit ik erg snel vol, en dan komt het maagzuur... Ik probeer maar te genieten van de gezelligheid en de kleine hapjes. Voel me de hele dag moe en lusteloos, morgen van 6.30 tot 17.30 werken en daarna naar de verjaardag van m'n ma dus maar op tijd naar bed
Hier ook nu wel wat meer klachten...gisteren uit eten geweest en werd na het eten echt misselijk en had een opgezette buik pff inderdaad beetje van die ongi krampjes...21e gelukkig weer echo
Hoi dames ! Net intake gehad bij de vk. Bloeddruk 117/74 en nog niks aangekomen! Dacht aan m'n buik te zien enzo al dik over de 70 te zitten maar weeg gelukkig nog steeds 64 ! Nog een week tot de echo!
Goed nieuws nath88! Ik heb ook het idee dat m'n broeken al wat strakker gaan zitten maar dat kan ook het gevolg zijn van het acuut stoppen met roken.. Hopelijk is het de zwangerschap haha! Nog een week wachten en dan mag ik ook eindelijk voor intake en echo. Vind het u al superspannend... Iedereen een fijn weekend gehad?
Hier ook iemand die de hele dag misselijk is en buikpijn heeft. Gelukkig geen overgeven, maar voel me zo moe en beroerd. Ik vind het heerlijk dat ik moeder wordt, maar zwanger zijn vind ik (nog niet) leuk.
hier ook echt moe heb heel veel geslapen van het weekend maar toch vanmorgen mijn wekker niet gehoord en deze is toch echt 4 keer afgegaan. gelukkig toch nog optijd wakker en op tijd op mijn werk. vandaag ook weer met vlagen lekker misselijk voral toen de boterham met pindakaas van 1 van de kinderen voorbij kwam. lust het heel graag maar de geur viel echt ff verkeerd. ik ben in juli al gestopt met roken en ben toen 7 kilo aangekomen. gelukkig ben ik eerder gestopt want ben altijd een fanatieke roker geweest en toen viel het al op dat ik gestopt was en gelukkig kon ik toen nog zeggen dat ik niet zwanger was. had ik nu niet gekunnen. druk weekend gehad maar ook veel geslapen zaterdag ochtend naar de bollebuikenbabybeurs geweest maar stelde niet veel voor en we waren binnen 1 uurtje weer buiten.
moe? praat mij er niet van, het is verschrikkelijk. Er komt ook weinig uit mijn handen, dus het huishouden ligt momenteel op z'n gat 's middags ga ik naar bed, anders trek ik het echt niet. Zeker met onze dame die overdag ook nog rondloopt. Begin steeds meer waardering te krijgen voor mijn moeder. Hoe die dat toch vroeger heeft gedaan.... Ook hier merk ik dat kleren niet echt meer lekker zitten. Het liefst loop ik in mijn joggingbroek, maar die bewaar ik maar voor 's avonds. Verder denk ik dat ik echt komende week de zolder op moet om de doos met positiekleding te pakken. Even een vraagje, mn voor de moeders die voor 2e of meer keer moeder gaan worden, zijn jullie al uit met het geven van voeding? wordt het bv of fv?
Weer even bij gelezen, hele verhalen! Ik mag ook zeker niet klagen, totaal niet misselijk! Wel vermoeider maar das ook de ene dag erger dan de andere dag.. En af en toe wat buikpijn en een opgezwollen buik maar das vooral 's avonds.. Ik klaag dus niet morgen intake bij de vk, ben erg benieuwd, moest er een uur voor plannen
@ lavendel. Hier ligt het huishouden gelukkig niet helemaal stil. ik heb het heel goed getroffen met vriendlief. Die houd de keuken bij en stofzuigt bijna altijd en hij houdt niet van rommel dus hier is het bijna altijd goed opgeruimd. Nog 4 nachten slapen en dan hele lange ochtend/ begin middag en dan mogen wij eindelijk naar de verloskundige. Ik denk dat het vrijdag heel lang dang duurt voor het half 2 is.
Bij Collin was de borstvoeding een drama! aanleggen was een ramp en de tranen stonden in mijn onderbroek van alle pijn en stress. Na een week trok ik het niet meer en ben toen volledig overgegaan op flesvoeding, wat een opluchting! zowel Collin die in de eerste week te veel gewicht verloor) als ik knapten helemaal weer op. hij dronk als een tierelier en kwam gelukkig weer snel op het goede gewicht. en ik kwam tot rust! Bij nummer 2 wil ik toch de borstvoeding nog een kans geven. ik heb me voorgenomen om zo'n borstvoedingscursus bij te wonen juist om het aanleggen goed te leren. Mocht het uiteindelijk toch niet lukken is het jammer, maar heb ik het iig wel geprobeerd.
Vanmorgen de termijn echo gehad en we zagen een heel mooi kindje dat de hele baarmoeder door hupte, steeds afzetten met zijn/haar voetjes en ging zo het hele rondje om zo leuk om te zien ! ben nu 10 weken 5 dagen
Ook wil ik dit keer weer voor bv gaan, de oudtse heeft 14 mnd gehad, de meiden 4 weken ivm koemelkallergie, bij de derde had ik me echt voorgenomen ik ga er weer voor, ze deed een uur over de voeding ( niet handig als je kids naar/van school gehaald moeten worden, heb veel last gehad van tepelkloven en 2 maal een borstontseking waarvan ik 1 keer zo ziek ben geweest.... toen vond mijn man het genoeg geweest ! maar toch ga ik er weer voor, mijn man zijn werktijden zijn nu anders hij kan ook de kids naar school brengen maar we zien het wel.
nummertje4: wat een super mooie echo!! ik hoop dat die van mij er over 2 weken ook zo uitziet. ik ben vandaag en stuk minder misselijk, dus eens kijken of ik wat kleine dingen kan gaan doen zoals boodschappen, was opvouwen, stofzuigen en wie weet misschien zelfs wel koken. verder ligt het huishouden hier ook wel een beetje stil, probeer het beneden netjes te houden en door de misselijke buien door te stofzuigen, maar de badkamer sla ik nog even over. Het bed verschonen laat ik ook maar even aan vl over. aagghhh zo weten we in iedergeval dat we zwanger zijn toch? haha