Zeker spannend stefanenlaura! Veel plezier morgen! Voor mij is het nu ook aftellen.... maandag intake en dan dinsdag eerste echo! Heel veel zin in maar ook wel een beetje eng..
Nonma: Tjee wat een schrik moet je gehad hebben.... Ben in ieder geval blij dat alles goed is! Eten/snoep: Avondeten gaat hier ook moeilijk... ben niet echt misselijk maar bij de gedachten aan warm eten denk ik bah! Ik heb wel een enorme zwak voor mac en ijs (slecht he) Ik eet normaal nooit ijs en zeker niet als ht buiten kouder wordt want ben al zo'n koukleum. Maar ben vorige week gewoon om 10 min voor sluitingstijd nog vlug naar de supermarkt geraced voor ijs haha. Vriendlief verklaart me voor gek, maar rijdt wel speciaal voor mij om om langs de mac af te komen haha.
Zit me opeens iets te bedenken! Morgen komt er iemand van mvm maar die komen hopelijk toch niet met een auto met een logo ofzo van hun er op? Dan weet gelijk de hele buurt wat er aan de hand is!
Bij mij had ze een gewone auto bij zich hoor ze moet alleen wel na de vragenlijst, test en uitleg 2 blauwe kratten voor je uit de auto halen .... Hier heb ik t m'n ene buren maar verteld dus hoef ik niet stiekem te doen met de kratten , aan de andere kant geen buren op het moment.
Hier kwamen ze 's avonds en toen was het al donker en ze kwamen ook in een gewone wagen. Op de kratten na kon je niet zeggen dat ze van mvm waren. Vandaag belde ze even op om te vragen hoe het ging. vind ik wel netjes had ik niet verwacht. Straks even terug bellen als we bij de vk zijn geweest. Als alles goed is dan laat ik het vanaf nu ophalen dat wegbrengen kost toch meer tijd dan ik dacht en vergeet het steeds dus moet dan woensdag in de avond nog snel op en neer. Dan weet de buurt het heel snel maar dat maakt niet uit. Verder vannacht heel slecht geslapen. Nog 1,5 uur en dan zijn we bij vk aan de beurt.
Ze is langs geweest en idd in een gewone auto. Alleen net toen ze de kratten uit de auto wilde halen stond er een buurvrouw voor de ramen, ik denk shiiittt! Maar toen heeft ze de auto iets bij ons op het oprit gereden zodat de kratten onzichtbaar bij mij naar binnen konden haha. Wat een stiekem gedoe! maar goed, ik mag nu ook in een kannetje piesen hihi. Laura hoe is het gegaan??
Ik heb het hartje gehoord !!!! Wat ben ik superblij! Een doppler van een vriendin overgenomen, was even zoeken , hoorde steeds m'n eigen hartslag, maar daarna hoorde we toch echt de baby!!! Helaas zwom hij snel weer weg .. Nu wacht ik tot vriendlief thuis is, zodat we samen even kunnen luisteren!!!
Super bijzonder nath88! Ik zou denk de hele dag met die doppler in de weer zijn haha! Ik dacht dat je pas met 12 weken het hartje kon horen trouwens?
Het hartje klopt helemaal happy nu. er was maar 1 kindje te zien. Over 2 weken krijgen we de volgende echo dan is het zeker. Dan krijgen we ook de usbstick mee daar staan de foto's op van de echo nu hebben we 2 foto's op papier mee gekregen. Zal zo even een foto maken en posten. @ Fas30 fijn dat je ook kun beginnen met mvm. Is wel vervelend dat je buurvrouw net op dat moment naar buiten keek. wel fijn dat het alsnog ongezien naar binnen kan. @ nath88 Super dat je het nu al gehoord hebt. hopelijk hoor je het hartje straks weer.
Ze had trouwens ook het kindje gemeten en volgens de berekening zou ik dan nu 8w en 4d zijn en dan de 24ste uitgerekend zijn maar de echte meting doen we pas over 2 weken de eerste 2 foto's van onze kleine.
Hoi dames, Mag ik me hier ook aansluiten? Ik ben nu 8 weken zwanger en uitgerekend op 28juni. Ik ben zwanger na vele vruchtbaarheidsbehandelingen en heb afgelopen dinsdag een echo gehad en een hartje zien kloppen. Kan het nu echt geloven dat ik zwanger ben en wil graag mijn verhalen delen met andere zwangere dames
Zonnetje gefeliciteerd! Je hebt er een lange weg voor af moeten leggen zie ik! Leuk dat je mee komt kletsen.
@zonnetje: gefeliciteerd en welkom! @laura: wow wat super o te zien, ben benieuwd of hij/zij er bij ons ook zo uitziet as woensdag... Begin nu wel wat aan te hicken tegen vet/hartig eten...net pizza halen en bleeh stond daar bij domino's en dacht nee..haal wel wat kleine hapjes maar geen pizza! Met zoete dingen heb ik weer geen problemen gek he!
Misschien een stomme vraag he, maar hoe verzamelen jullie die urine voor mvm? Met die kan wat je er bij krijgt? Dat ding is veel te groot! Wil bij mij niet hoor haha. En heb nu een plastic bekertje geprobeerd maar dat is ook een gesmeer! Wat een gedoe.