O beter toch! Dat valt mee, niet echt een grote auto nee Ik heb sindskort een seat arosa, en die kofferbak is dus een stuk smaller dan mijn vorige auto (cuore) en dus past de kinderwagen niet in de kofferbak!!! Shit... Nu nog niet zo erg, maar straks komt zoontje achterin en baby op voorstoel. Dus kan ik de achterbank niet meer inklappen... Dus word wat vaker met de maxi cosi op quinny buggy of met vriend zn auto... Of toch maar voor ander autotje kijken tegen die tijd
Ach ja, smaken verschillen, ik vond de Mutsy en de Joolz echt vreselijk.. beetje cheapy... maar goed, het is heel persoonlijk vind ik, een kinderwagen.. Ik heb al een broek en een jurk en rok en een paar truitjes in de uitverkoop gekocht... ze hebben nu bij Zalando Lounge een speciale Mamalicious sale voor de liefhebber... Ik moet alleen nog een winterjas hebben, maar ik vind het best veel geld voor iets wat je maar zo kort aan hebt... ik denk dat ik bij de hennes maar even kijk...
Nomna, ik heb ook pas een nieuwe winterjas gekocht maar vond het zonde om voor zo'n korte periode een speciale zwangerschapsjas te kopen. Ik heb nu een lang model met een rits die je van boven en van onder dicht kunt doen (zie je wel vaker met zo'n dubbele sluiting) en met drukknopen erop. Dus als hij niet goed meer past doe ik de rits gewoon omhoog zodat de jas aan de onderkant open is en kan ik de drukknoopjes evt ook nog gebruiken. Snap je wat ik bedoel? Ingewikkeld
Voor degene die de autostoel met easyfix willen maar een auto zonder isofix systeem hebben daar is de easybase voor, die maak je vast met de gordel en die blijft dan gewoon in de Auto vastzitten dan klik je de autostoel er makkelijk op en af ! Ik had hem in mijn vorige auto ook ideaal voor mijn bekken na de bevalling, als je soms ziet hoeveel keer per dag ik in en uit de auto kom (kids van en naar school brengen, wonen niet dichtbij school helaas ... Boodschappen, sporten, vriendjes ) toen was het erg makkelijk dat je niet elke keer in die auto moet duiken om de riem vast te maken ! Heb nu sinds maart een nieuwe auto maar we moeten nu natuurlijk voor een grotere 7 persoons gaan kijken .... Weten nog niet precies welk ik wil ook niet te groot moet wel betaalbaar en practisch blijven aangezien ik alleen maar kleine stukjes rij ... Dus nog even zoeken .. Maar de isofix komt er zeker in !!
Slim! Daar ga ik ook even voor kijken! ik heb ook al even op Marktplaats gekeken, veel vrouwen dragen zo'n jas toch maar kort, dus ze worden best veel aangeboden, maar er wordt ook nog best veel geld gevraagd! Misschien ga ik wel even bij de Primark kijken voor een grote maat wijde jas die zijn daar ook niet duur
Hier ook een ouwe micra. Speciaal het oude model gezocht omdat ik die veel fijner vind :-D Viel niet mee om nog een degelijk model te vinden omdat je dan al gauw een auto van 10 Jaar hebt. Maar t is gelukt! de volgende zal wel wat anders moeten worden vrees ik. Maar die hebben best veel laadruimte voor zo'n klein wagentje! En verder een terreinwagen. Daar kan de wagen nog in als ie niet ingeklapt is. Dus dat maakt al helemaal niet uit.
Haha dat heb ik dus met joolz bugaboo en stokke. Goedkope uitstraling en een vreselijke look. Maar idd dat verschilt per persoon. T moet vooral Goed rijden vind ik. En daarom wil ik iig grote banden voor heen en t liefst 4. Lekker in t bos en op t strand!
Hier vorig jaar een winterjas gekocht die 350/400 euro was. Lekker warm en zijn geld waard. Maar wel moest ik m van mezelf wel 2 jaar dragen. Hij heeft wel een rits die van onderen open kan maar denk niet dat t gaat werken. Het t weekend eens gekeken maar dat ga je t goed koud krijgen. Als je m tot boven je buik open moet doen dan kun je m bijna net zo goed helemaal open doen. Misschien is t anders als je al wat steviger bent en niet snel een buikje krijgt of een wijd model jas hebt. Maar ik ben een stukje verder dan de meeste hier dus ga t ws niet de hele winter er mee redden. Door de taille is er weinig groeiruimte. Maar ik wacht even wat t weer doet en als ik m niet meer pas dan zoek ik voor de laatste weekjes wel een goedkoop weggooi ding ofzo.
Mijn winterjas zit gelukkig heel ruim, omdat ik afgelopen jaar ruim 15 kg ben afgevallen. Dus hopelijk hoef ik voorlopig ff geen nieuwe te kopen. Gister met vl besproken dat we nog een hoop uit moeten zoeken over r wat nog handig is en hoe wat werkt wat betreft autostoel, kinderwagen etc. Willen op termijn wel een andere auto (rijden nu allebei in een oud bakkie). Ikzelf rij in een ouwe Twingo die verassend ruim is en waar zeker een kinderwagen in past maar Ou toch fijn zijn om een wat nieuwer en betrouwbaarder karretje te hebben. Ik ben me toch een partij verkouden.. verstopte neus en al. Weet iemand of je tijdens zwangerschap neusspray met xylometazoline mag gebruiken? Ik kan namelijk heel slecht tegen een verstopte neus haha en zout oplossing helpt niet.
Hier hebben we al een wagen (de mima xari) dus daar hoef ik niet meer over te denken. Ik zit nog wel te twijfelen of ik tijdelijk een duo wagen aan zal schaffen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Die isofix vind ik echt een van de beste aanschaffen! Zoveel makkelijker dan elke keer die maxi cosi in de gordel doen. Wij hebben er nu 2 (1 in elke auto) en moeten er dan dus straks nog 2 kopen!! dat wordt wel een dure hobby! Bij mn vorige zwangerschap had ik zo'n mooie cashmere poncho, die waren toen heel erg in en kon ik toen nog heel lang als jas dragen. Maar we zitten straks natuurlijk en voorjaar maanden dus dan gaat dat niet op. Hier vannacht ziek geworden dus vandaag thuis van werk. Ook weer overgegeven net dus dat is ook nog niet helemaal weg.
De Mima vonden wij ook erg mooi, maar ik vond hem erg zwaar en je kreeg er helemaal niks bij, dus toen was de keuze snel gemaakt! Hier vanmorgen de echte termijnecho en de intake bij de VK gehad. Echo was helemaal in orde! Kleintje lag alweer op een andere plek dan vorige week en was erg gegroeid! ben nog een dag verder gezet, dus nu 10+6 dagen en uitgerekende dag is 26 juni, maar volgens mij stond ik daar al op! Hij lag er alleen niet helemaal lekker voor, voor de foto, dus die laat ik maar even achterwege. Volgende week combinatietest, was nog even aan het twijfelen of we dat wel moeten doen. Omdat het zolang duurt voor je de uitslag krijgt en het me erg tegenstaat om een zwangerschap dan nog af te breken... wat is dan de meerwaarde van die test... maar goed, we doen het toch maar, we zitten helemaal niet in een risicogroep, ik word volgende week net 30 en het zit nergens in de familie, ik rook niet etc... Dus gaan er maar vanuit dat alles goed is, zo niet, dan zien we dan wel hoe we daar mee omgaan...
Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar -1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - ?? jaar - ?e kindje LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje Mistal - 34 jaar - 3e kindje 2. Catherina1985 - ?? jaar - ?e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 31 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - bv 7. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Olivier27 - 27 jaar - 1e kindje Bruce2004 - ?? jaar - ?? kindje 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - thuis - bv 11. 12. 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje 16. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Chicca - 28 jaar - 2e kindje Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 18. 19. Lavendel82 - ?? jaar - 2e kindje Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. 21. Daycey - ?? jaar - ?? kindje 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje 26. FB1984 - 28 jaar - 2e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje, ZH, hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje 27. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 32 jaar - 1ste kindje 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV Zwanger 46 (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (11) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 6 december zonnetje1980: intake vk 10 december Pindakoek - echo 12 december (12-12-12) Pooh85 - 2de echo (termijnecho) 13 december Nicci1982 - geslachtsbepalingecho 14 december Kaytjuh - echo 17 december Beertje1987 - vervolgafspraak VK 18 december Micha 2 - controle gyn (+ echo) Veetje83 - controle VK 19 december Nummertje4 - controle VK 22 december Zally - geslachtsbepaling 24 december Pindakoek - (2e afspraak vk) nath88 - controle vk 27 december Fas30 - controle vk Nath88 - geslachtsbepaling 28 december Myres - controle vk 31 december Liza28 - controle vk 3 januari Nummertje4 - pret/geslachtsecho met alle kids erbij 7 januari stefanenlaura - controle vk 8 januari Nonma- controle vk 15 januari Micha 2 - 20 wkn echo 17 januari Nummertje4 - 20 wk echo Nonma - Geslachtsbepaling 23 januari Rubi - 20 weken/ artikel 18 echo
Hoi meiden, Hier even niet zo veel reactie van mijn kant, ik heb het zo ontzettend druk ik ben leerkracht basisonderwijs en de kinderen zijn ontzettend druk. (gek he met sinterklaas) Daarbij komt dat alle collega's toe zijn aan vakantie en dat ik ook nog in de kerstcommissie zit, waar ook niet alles op rolletjes loopt. In het ziekenhuis is het op dit moment zo geregeld dat ik mijn afspraken bij de gynaecoloog en mijn mdl-arts (maag darm lever) niet kan combineren, waardoor ik vaker naar het ziekenhuis moet dan bij mijn vorige zwangerschap. Een tripje naar het ziekenhuis neemt minimaal 2 uur in beslag en dan moet echt alles meezitten. Ik ben gewoon toe aan vakantie en ben dan ook voor het eerst echt aan het aftellen hoe veel dagen ik nog moet werken. Mijn buik is nog niet echt gegroeid, maar ik weet dat ik het bij mijn dochter ook met gemak tot 16 weken verborgen kon houden. Waarschijnlijk zal mijn buik wel gaan groeien in de kerstvakantie, omdat ik dan wat rust krijg. Eerlijk gezegd maakt het mij wel een beetje onzeker en kijk ik erg uit naar de controle en echo van 19 december. Sorry voor mijn ego bericht, als het rustiger wordt ga ik weer wat meer reageren!
Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar -1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - ?? jaar - ?e kindje LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje Mistal - 34 jaar - 3e kindje 2. Catherina1985 - ?? jaar - ?e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 31 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - bv 7. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Olivier27 - 27 jaar - 1e kindje Bruce2004 - ?? jaar - ?? kindje 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - thuis - bv 11. 12. 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje 16. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Chicca - 28 jaar - 2e kindje Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 18. 19. Lavendel82 - ?? jaar - 2e kindje Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. 21. Daycey - ?? jaar - ?? kindje 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje 26. FB1984 - 28 jaar - 2e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje, ZH, hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje 27. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 32 jaar - 1ste kindje 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV Zwanger 46 (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (11) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 6 december zonnetje1980: intake vk 10 december Pindakoek - echo 12 december (12-12-12) Pooh85 - 2de echo (termijnecho) 13 december Nicci1982 - geslachtsbepalingecho 14 december Kaytjuh - echo 17 december Beertje1987 - vervolgafspraak VK 18 december Micha 2 - controle gyn (+ echo) Veetje83 - controle VK 19 december Nummertje4 - controle VK 21 december Eki - controle VK 22 december Zally - geslachtsbepaling 24 december Pindakoek - (2e afspraak vk) nath88 - controle vk 27 december Fas30 - controle vk Nath88 - geslachtsbepaling 28 december Myres - controle vk 31 december Liza28 - controle vk 3 januari Nummertje4 - pret/geslachtsecho met alle kids erbij 7 januari stefanenlaura - controle vk 8 januari Nonma- controle vk 15 januari Micha 2 - 20 wkn echo 17 januari Nummertje4 - 20 wk echo Nonma - Geslachtsbepaling 23 januari Rubi - 20 weken/ artikel 18 echo Even afspraak bij gezet Wat leuk dat jullie allemaal al zo 'in' de kinderwagens zitten! Ik heb me eigenlijk nog vrij weinig verdiept in alle spullen die we nodig hebben, ik wacht nog even tot de 20 weken echo t enige wat ik wel heb gekocht is positiekleding (was hard nodig ) en een voedingskussen (zag een leuke aanbieding)... Ik heb in ieder geval wel al wat goede tips voorbij zien komen, handig!
Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar -1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - ?? jaar - ?e kindje LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje Mistal - 34 jaar - 3e kindje 2. Catherina1985 - ?? jaar - ?e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - hopelijk BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 31 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - bv 7. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV Olivier27 - 27 jaar - 1e kindje Bruce2004 - ?? jaar - ?? kindje 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - thuis - bv 11. 12. 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje 16. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV Chicca - 28 jaar - 2e kindje Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM 18. 19. Lavendel82 - ?? jaar - 2e kindje Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. 21. Daycey - ?? jaar - ?? kindje 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje FB1984 - 28 jaar - 2e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje, ZH, hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje 27. 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 32 jaar - 1ste kindje 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV Zwanger 46 (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (11) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 6 december zonnetje1980: intake vk 10 december Pindakoek - echo 12 december (12-12-12) Pooh85 - 2de echo (termijnecho) 13 december Nicci1982 - geslachtsbepalingecho 14 december Kaytjuh - echo 17 december Beertje1987 - vervolgafspraak VK 18 december Micha 2 - controle gyn (+ echo) Veetje83 - controle VK 19 december Nummertje4 - controle VK 22 december Zally - geslachtsbepaling 24 december Pindakoek - (2e afspraak vk) nath88 - controle vk 27 december Fas30 - controle vk Nath88 - geslachtsbepaling 28 december Myres - controle vk 31 december Liza28 - controle vk 3 januari Nummertje4 - pret/geslachtsecho met alle kids erbij 7 januari stefanenlaura - controle vk 8 januari Nonma- controle vk 15 januari Micha 2 - 20 wkn echo 17 januari Nummertje4 - 20 wk echo Nonma - Geslachtsbepaling 23 januari Rubi - 20 weken/ artikel 18 echo 4 februari Beertje1987 - 20 weken echo Zo, mijn afspraken en due date ook weer even aangepast
Hoi meiden, Morgen geen echo's zie ik... jammer, vind al die verhelen en foto's zo leuk hihi. Wat is er veel keuze in kinderwagens ed he.... en die prijzen... pfff Ach het is voor een goed doel.... maar goed dat we wat gespaard hebben. Zijn er nog meiden hier die ook naar de 9 maandenbeurs gaan in februari? Misschien komen we elkaar daar wel tegen en weten we van niks haha.... Hier druk weekje. Morgen nog even een vrije dag. Dan do en vrij op de beurs in r-dam werken en za en zo gewoon bij ons in de winkel... pffff... Ach zo vliegt de tijd hopenlijk wel want ik mag volgende week woensdag eindelijk mijn 2e echo!!!!! Fijne avond!
Hier vandaag weer op controle bij de vk geweest. Alles goed met ons beide. Hartje geluisterd en die klonk ook perfect. Tot mijn verrassing weer een echo gehad. Ze is echt zo lief voor ons! Alles om je blij te maken en zo hoort het natuurlijk ook. Er was weer een mooi beweeglijk beebje te zien. Echo zag er goed uit en weer veel details gezien. Zelfs 4 hartkamers en de blaas. Alle echo's bij elkaar hebben we al veel van zulke dingen mogen zien. En hoop dus ook dat het goed nieuws is voor de 20 weken echo. Niet onbelangrijk mijn vriend dacht een jongen te zien. Het was een mooi shot precies tussen de benen maar voor ik t besefte was ze al weer verder. Maar mijn vriend denkt t dus wel gezien te hebben. Nog even geduld tot de 13e. De 31e weer de volgende afspraak bij de vk.
Ik zou eigenlijk pas 21 dec mn 12 weken echo hebben bij gyn (al bijna 14wkn) Gelukkig kunnen verzetten naar aankomende donderdag!! Happy! Ik zit altijd via mn iphone online, dus kan iemand mijn afspraken er tussen zetten?? 6 dec - 12 weken echo gyn (termijnbepaling) 21 dec - afspraak vk in ziekenhuis 7 febr - 20 weken echo gyn Dank je!
Hier hetzelfde. Zou iemand voor mij de volgende afspraken erin willen zetten: 13-12 geslachtsbepaling 31-12 afspraak vk
Ik heb op google een site gevonden waar je vanaf 13 weken!!! Geslachtsbepaling kan laten doen. Dacht in lommel (belgie) Iemand hiermee bekend? Of gaat iemand dit al zo vroeg doen?