Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Dag meiden!

Ik mag me ook aansluiten bij de Juni 2013-club! We waren tot en met woensdag op vakantie in Sicilie en ik had geen test meegenomen... Maar ik werd maar niet ongesteld dus toch maar naar de pharmacia en ja hoor, de streep knalde eraf!
    Wij hebben al een dochterje van 2 1/2 en voor haar heb ik een miskraam gehad. Ik durf er ook nu niet te veel op te hopen, vind het eng om me helemaal over te geven. Alhoewel ik er deze keer wel minder mee bezig ben dan met de eerste.

Heb me vandaag opgegeven voor MvM, dat heb ik met de eerste zwangerschap ook gedaan, bij Noa durfde ik niet, wilde wachten tot ik wat zekerder was dat het goed ging en toen kon het niet meer...

Iedereen hier ook gefeliciteerd! Zo te zien is het een druk forum, dus gezellig!

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @bloemetje, gefeliciteerd! hier kwam ook op vakantie de ongesteldheid maar niet...

@vaneeke, nee onze dochters schelen niet veel nee. Ik raak volgende week kadootjes aan het kopen! Wat krijgt jouw dochter voor haar verjaardag?

@onzeker, hier ook wel onzeker hoor, ook omdat ik geen kwaaltjes heb, maar er is toch niets aan te doen, dus ik probeer me niet te druk te maken

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Veel zwanger op vakantie :-D
    Ik had op vakantie ongesteld moeten worden maar mijn ei was veel later. De onze is dus op vakantie verwekt. Laatste dag van de vakantie was de innesteling en 5 dagen later testte ik positief :-D

4. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Sjonge het groepje wordt groot!

Wij hebben waarschijnlijk ook onze kleine op vakantie verwekt! :)

5. Jes17781

Jes17781 Lid

18 jun 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook in juni 2013 uitgerekend vanochtend een test gedaan en licht positief als ik het een beetje goed heb uitgerekend de 15e
    Dit wordt onze derde.
    heb al 2 zonen de oudste is van 15 januari 2007 en de jongste van 07 oktober 2008.
    we hebben bewust gewacht met de derde totdat de kinderen beide op school zaten.

6. Jes17781

Jes17781 Lid

18 jun 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    trouwens iedereen van harte gefeliciteerd was ik helemaal vergeten

7. bloemetje83

Waar vakanties allemaal niet goed voor zijn ;)

8. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,
    Als alles goed gaat, dan ben ik 4 juni uitgerekend.
    In het begin was ik best moe. Lijkt nu al wat minder te zijn.
    Sinds 2 dagen nu flinke onderrug pijn. Dat is echt niet fijn!

9. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hallo Dames,

Ik sluit me graag bij mij graag bij jullie aan!
    Ik heb vanmorgen een mooie test gedaan en hij was positief!
    Na wat rekenwerk ben ik uitgekomen op 16 juni 2013!

Alle zwangere dames hier gefeliciteerd en op naar een onbezorgde zwangerschap!

Groetjes,
    Veetje

10. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemiddag dames,

Welkom voor de nieuwe, leuk om te lezen dat er ook nog een aantal rond 15 a 16 uirgerekend zijn! :) Hier ook!
    Zwangerschap is trouwens offcieel ingeleid door de hormonen hier ;) Eergisteren eerste emo-hormonen-huilbui gehad, ik zei tegen hubbie dat ik zo'n cakepopsbakvorm of apparat wel leuk vond maar hij reageerde niet even enthousiast als ik gepland had, wat de nodige hormonentraantjes opwekte :D

@bleumoon: thanks, ze is donderdag jarig, dan doen we iets met ons 3tjes, zondag vieren we het pas met familie enzo...

@Catharina: we hebben een speelgoedkist voor der gekocht, ligt nu altidj als een bom verspreid over het huis ;) en speelgoed heeft en krijgt ze al genoeg, dus dit leek ons een beter plan.

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

Hey meiden
    ook ik kom meedoen in de juni club.
    Maandag ga ik bellen voor een afspraak. ik zit ergens in de 6e week geloof ik, dus vroeg genoeg.
    Ik ben ongeveer tussen eind mei en de eerste week van juni uitgerekend. Als ik van de eisprong uitga dan is het in juni :D

zo en nu ga ik even bijlezen!

12. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Welkom nieuwe juni mama's! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Even snel een vraag (typ dit met mijn mobieltje): vanochtend zat er iets geligs tegen de puntjes van mijn tepels aan, een substantie. Is dit een voorstadium van melkproductie? Enne... Is het daar niet eigenlijk wat vroeg voor?! :(

13. bloemetje83

Glimworm: welkom en gefeliciteerd!

Raket78: hmmm, geen idee wat dat kan zijn. Ik heb het bij mijn eerste zwangerschappen niet gehad.

Ik denk dat ik over één of twee weken ook maar eens de verloskundige ga bellen. Ik was net op de site aan het kijken en ik zie dat ik daar nu echo's kan laten maken. Dat was bij onze dochter nog niet. Wel handig.

14. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,

Alle nieuwe meiden(wat een hoop!!!) Welkom hier.
    Ik ben net terug van mijn weekendje naar de Ardennen maar pfff wat een weekend!
    Ik heb het super naar mijn zin gehad....alleen wat ben ik misselijk en moe zeg!
    Ik heb zelf daar bij de nachtapotheek pillen gehaald...ik hield het echt niet meer. Vond er niets leuks aan.

Daarna wel een beetje opgeknapt maar ben nog steeds niet lekker. Ik hoop dat dat allemaal snel over mag gaan!

Sorry als ik niet op iedereen reageer maar ben nog maar net thuis en er zijn zoveel nieuwe reacties!!! hihi

Veel liefs meiden...ik ga zo lekker naar me bed!

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    (breekt in) wow al nieuwe juni mama's! van harte meiden: (breekt weer uit)

16. glimworm

vanmorgen maar de vk gebeld voor een eerste afspraak.
    Volgens mij mag ze terug naar school want rekenen kan ze niet :D

Als je uitgaat van je laatste ongesteldheid en een eisprong die 2 weken later komt heb je 2 weken cadeau. (om de termijn makkelijker te kunnen bepalen)
    mijn ei is niet 2 maar 3 weken later na oma gekomen, dus ik ben dan toch 1 week minder ver?

zij maakt er gelijk 3 weken van ;)

maargoed, 1 november echo en intake.
    4 november heeft schoonpa een leuk verjaardagscadeau :D
    moet alleen nog verzinen hoe en wat.

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @van eeke, wat grappig, daar was ik ook voor aan het kijken. Heb er 1tje gezien waar ik het geboortekaartje op kan laten schilderen, erg leuk.

@glimword, ja maar ze rekenen altijd vanaf de laatste menstruatie, als je een week minder ver bent wordt dat vaak bijgesteld na de echo

@romy, bleegh ik weet precies hoe je je voelt, had ik bij mn eerste zwangerschap, kon ik ook op vakantie langs de dokter voor medicijnen, zo beroerd was ik. Hoop voor je dat het niet al te lang duurt.

@raket, heb ik hier ook de gele puntjes, kon het er wel afwassen en nu zit het er niet meer.

Hier lekker griepje te pakken, dus aan de paracetamol om de dag door te komen

18. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Haha rekenen is lastig :-D

19. Luja

Luja Niet meer actief

Ik heb vanochtend gebeld naar de vk, eerste afspraak en gelijk de echo vindt plaats op 30 oktober. Ik ben dan 8+3 weken zwanger. Voordat ik belde toch nog voor de zekerheid een extra test gedaan, maar nog steeds twee streepjes gelukkig! Krijgt iedereen bij de intake gelijk een echo of is dat bij mij omdat ik al een tweeling heb?

20. glimworm

ik krijg de echo eerst en gelijk daarna de intake, bij elkaar een uurtje werk omdat het zo uitkomt. Bij Collin had ik dat ook zo

Deel Deze Pagina