Wat leuk gefeliciteerd!! Ik heb zo maar het gevoel dat wij een meid krijgen maar daar zullen we nog even op moeten wachten tot eind juni!
Een willekeurig echo bureau. Gewoon ff googlen. De vk doet t ook in dienst van saltro ( doen de 20 wkn echo,combitest en pretecho's) maar die vroegen 45 euro. En hier maar 25 euro dus dat scheelde best wel.
Weer leuke echo's meiden:-D Morgen mag ik weer ben benieuwt hoe onze frummel gegroeit is.. Lag net op de bank zeg manlief jeetje kay je heb wel een buik al zeg voor 12 wk:-o.. Hihi, ik zeg nog zie j dat nu pas??? Heb het al zo anderhalve week en de weegschaal zegt ook 3 kilo aangekomen:-o.. Ben benieuwt wat het tottaal is einde zwangerschap, 1 ding weet ik wel na de bevalling sportschool als een gek en dieeten en bv geven verlang dan wel na al me ouwe leuke jeans die k nu niet meer pas:-o... Agg je krijg er iets prachtigss voor terug!
Haha hier ging t met 12 weken ook hard maar nu helemaal. Maar It ook al op 16 natuurlijk. Vandaag voor t eerst in zwangerschapskleding. Was wat kilo's kwijt voor de zwangerschap dus had wat groeiruimte. Wat betreft gewicht ben ik nog amper aangekomen. Een kilo pas terwijl mijn buik wel mega is. Maar ja kleintje enzo wegen nog niet zo veel. De beeb was 140 gram vandaag volgens de berekening van de vk
Gefeliciteerd Nicci met jullie zoon ! Leuk! Wij hebben de 27ste geslachtsbepaling ! Ben zo benieuwd !
Wat leuk! De eerste jongen! Gefeliciteerd! Ik ben vandaag jarig, de magische grens naar 30... Manlief en ik gaan lekker een weekendje weg, maar pas vanmiddag na de echo! Gisteren heb ik van mijn werk de echobon gekregen, superleuk! Wij gaan nu een pakket doen van een 2d echo met 16 wk en een 3D echo met 24 weken, zo leuk! Maar eerst vanmiddag nog de nekplooimeting... Ben benieuwd! Fijn weekend allemaal!
Nonma: Proficiat met je verjaardag! succes met de echo vanmiddag! En veel plezier met jullie weekendje weg! Nicci: Wat leuk! Een jongen!! Gefeliciteerd! Hier gister mijn echo foto op NUB forum gezet en ze dachten er een meisje in te zien! Ben benieuwd of ze gelijk hebben, maar dat weten we pas met 20 weken! We laten wel een pretecho tussendoor doen maar dat is voor de opa en oma's. Dus dan willen we het geslacht nog niet weten, omdat we het verder geheim willen houden! Ik ga zo weer werken! Fijne dag allemaal!
Wij hadden vanmorgen intake bij vk voor t kraambed. Meteen t hartje weer even gehoord... Ook even bij babydump geweest om wat ideeen op te doen
Nonma van harte en succes vanmiddag. Dames, bedankt voor de felicitaties Pooh: bij mij hadden ze het goed in t nub topic. Vandaag overal verteld, die willen luisteren, dat t een jongen wordt. Heerlijk is dat. Ben er zo blij mee. En voor de echo totaal niet zenuwachtig oid. Was superrelaxt en niet eens heel nieuwsgierig haha. Had verwacht dat ik de hele ochtend in de zenuwen zou zitten
@Nonma: Gefeliciteerd! @Nicci: leuk een jongetje!! grappig dat ge dan toch helemaal niet nieuwsgierig waart met de echo @ hier: alles rustig, buikje begint wat te groeien heb ik idee, hoewel dat nog wel even zal duren eer het echt zichtbaar is dat het een zwanger buikje is aangezien ik zelf al redelijk in de isolatie zit Wij zijn er eigenlijk ook al uit wat namen betreft, ging stuk sneller als de vorige...hoewel bij de vorige de optie voor een jongen ook nog 2 weken voor de datum s veranderd dus kan nu ook nog, maar we zitten wel met beide opties nu met een redelijk gevoel... verder weinig nieuws, nog 2 weken wachen op afspraak verloskundige...maar zal ook wel weer snel gaan...
Wederom een prachtige echo vandaag! Wat hebben we toch een boxertje op komst, aangelegt miss van zijn of haar paps....hihi... Nu twee weekies wachten dan de cerclage eromheen toch maat via een ruggenprik en manlief mag dan als goed is naast me zitten in ze steriele chirurgenpakkie)) Op Naar 28 dec zeg ik maar! Fijn weekende iedereen...
@ nicci een jongetje, gefeliciteerd. @ nonma gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zag dat er wat dames gewicht zijn aangekomen. Ik ben sinds mijn positieve test 2,5 kilo kwijt. Het zal nu wel over zijn met afvallen omdat het eten nu beter naar gaat. Zijn er nog meer die last hebben van puisten???
Hou alsjeblieft op. Enorme ook gewoon. Mijn hele rug en schouders zitten onder. Echt niet fijn. En mijn gezicht begint ook al dus die ga ik weer trouw wassen met t een of ander.
@nicci, wat leuk dat jullie het al weten! @puisten, gelukkig geen last van, wel een hele droge huid! Ik dacht vandaag dat ik wel even een paar dozen kon sjouwen, maar daarna de hele dag enorme pijn aan mn banden gehad. Blijkbaar kan dat al niet meer, even rustiger aan doen maar.
Puistjes zijn gelukkig weer vertrokken. Had altijd een hele gave huid (zo'n beetje het enige van mijn lijf waar ik wel blij mee was) maar kreeg steeds meer ononeffenheden.
Haha ik ben t bewijs dat t echt niet waar is haha :-D Of wordt t een klein homootje?! Of identiteitscrisis. Ben blij als ik weer aan de pil kan. Ben ik er mooi weer vanaf. Toen ik stopte kreeg ik al meer last ervan maar door de zwangerschap helemaal heftig. Vind t ook gewoon ranzig en soms zelfs pijnlijk. Maar ja t is een van de weinige kwalen dis mag niet klagen.