Juni 2013 uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Romy1980, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Precies dat is t belangrijkste. Vraag mij alleen af waarom t bij jou wel meegenomen is en bij mij niet als t invloed heeft. Wist namelijk niet dat dit ook invloed heeft op de uitslag. Misschien heeft t ook te maken met hoeveelheid bloedverlies. T was hier amper bloed te noemen dus misschien dan om die reden niet meegenomen.
    Voor de rest zegt de uitslag geen donder. T is toch al bepaald of t wel of niet in orde is. Daar verander je met een onderzoek totaal niets mee. Al is de Kans 1:10000 dan nog kan t net zo goed mis zijn al een kans van 1:5. Alleen een vwp en vlokkentest geven een 100% uitslag. T is alleen om jezelf gerust te stellen dat er geen verhoogd risico is.

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @beertje vervelend dat je zo'n vervelende ervaringen hebt gehad bij de tandarts. veel moet verzamelen en dan morgen even bellen.
    @ kaytjuh fijn dat alles goed gegaan is en dat je nu weer thuis bent.

@ positiekleding ik heb van mijn zus wat broeken en buikbanden gehad. maar de broeken zitten niet echt lekker. ze zakken steeds af. bij 1 broek kan ik er een riem in doen zodat hij op mijn heupen blijft hangen. Ik heb daarom van de week 2 broeken gekocht. deze zitten heerlijk en blijven ook zitten. De band die aan de broek zit is veel te groot, deze sla ik 1 keer om en doe er dan een zwarte buikband overheen dan valt hij niet zo op en dan mijn trui er overheen. kwa truitjes heb ik altijd al lange truitjes gehad dus daar heb ik nog geen problemen mee.

@de kleine voel ik nog niet maar ik heb gister wel horen bewegen met de angelsoud. ik had het hartje gevonden en was even aan het luisteren en elke keer kwam er iets voor door. Het hartje bleef wel op dezelfde plek.

@ klachten: Veel last van maagzuur. dus frisdrank blijf momenteel even staan, ik zit weer op water of lichte ranja. ook regelmatig last onder in mijn rug en gister ook verschillende keren kleine steekje in mijn bekkenbodemspier rondomde/in de vagina. Nog steeds onder de puisten:(.
    Als ik rustig ga zitten/staan/liggen dan voel mijn hartslag door mijn hele lichaam. vooral in mijn handen en buik. Heeft iemand anders dit ook?

Oud op nieuw gaan we weer een keer bij mijn ouders vieren. Mijn zus, haar man en de kleine en mijn broertje en zijn vriendin zijn er dan ook. En voor de eerste keer heeft vl geen vuurwerk gekocht :$.

3. Nicci1982

Hier ook dat ik mijn eigen hartslag in de buik voel.
    En hier ook nog steeds ongelukkig net puisten. Wel iets minder heftige op mijn rug maar mijn gezicht begint ook. Kan in mijn gezicht ook door kerst komen met al die vette troep.
    Hier oud en nieuw weer bij mijn broer. Vuurwerk is al in huis en we kunnen weer flink beesten. Altijd een klein beetje illegale knallers, wat klein onzin vuurwerk als babypijltjes en wat potten voor om 12.00 uur. Vuurkorf erbij en die flink opstoken en we vermaken ons wel. Normaal gaan er flessen champagne door maar deze keer niet voor mij. Scheelt dat we geen hotel hoeven pakken en ik de Bob kan zijn.
    Volgend jaar weer lekker thuis vieren.

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Pff heb ik net alle moed die ik maar kon vinden verzameld, zijn ze dicht vandaag...
    Bummer!

5. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend Beertje. Wel goed dat je gebeld hebt. Nieuw jaar nieuwe kansen!

6. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Ow dat is k*t. Wanneer zijn ze weer open?

7. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik ga het woensdag weer even proberen...

Fijne jaarwisseling iedereen! Dat 2013 maar een prachtig jaar mag worden met een wolk van een baby!

Wij gaan vanavond met vrienden het nieuwe jaar in knallen, Hopelijk gaat de windkiets liggen

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

snel even een fijne jaarwisseling van hieruit!! Voorzichtig allemaal met het vuurwerk ;)

Tot volgend jaar!

9. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Hay girls

Alvast een knallend uiteinde en dan kijken we met ze alle naar een spetterend babyvol jaar in 2013!

Xxxx

10. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Van uit hier ook allemaal een fijne jaarwisseling gewenst.

Hier word al de hele ochtend flink geknald in de wijk. Gelukkig geeft de hond er niets om en ligt heerlijk op de bank te slapen.

11. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Ook vanuit hier een goede jaarwisseling toegewenst!!!
    Op naar een liefdevol 2013, met heel veel mooie en gezonde baby's.

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Allemaal een super leuke avond en een heel gelukkig nieuwjaar!

13. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag een ledikantje van BAM BAM gekocht ga hem woensdag ophalen likje verf erover en klaar !
    Zo leuk de namen die boven de bedjes ( op de foto) hangen de ene naam is de naam van onze oudste de andere hadden we nu uitgekozen als jongensnaam het moest zo zijn ! Marktplaats.nl - BAM BAM Ledikant (Wit) - Kinderkamer | Bedden

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Meiden fijne jaarwisseling alvast en een knallend 2013 gewenst voor ons allemaal!!

15. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Veel babygeluk voor iedereen gewenst in 2013!!

16. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,
    Voor iedereen een gezellige jaarwisseling gewenst!
    En op naar een heel mooi 2013 voor ons allemaal met heel veel mooie, leuke, lieve baby's

17. Micha 2

Micha 2 Bekend lid

4 jul 2010
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuw jaar! Ik hoop dat jullie allemaal wel uit hebben kunnen slapen!

Een heel gezond en gelukkig 2013! Met al onze nieuwe spruitjes

18. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Happy new year!

Hier lekker uit kunnen slapen tot 9.30 uur!
    Gister rustig avondje gehad in mijn uppie omdat vl moest werken.
    Toch heb ik het zonder middagdutje vol kunnen houden tot 1.30 uur!!

Ik hoop dat jullie allemaal een leuke avond gehad hebben!
    En dat dit jaar maar veel goeds met zich mee mag brengen en dat onze kindjes netjes op tijd geboren wordne zonder te veel ellende!

19. myres

myres Actief lid

19 sep 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!
    Met allemaal gezonde baby's!

20. Nicci1982

Iedereen de beste wensen!

Heb nog een vraag. Gisteren na t douchen zag ik wat rode vlekken in mijn gezicht. 2,5 uur later om 6.00 werd ik wakker en moest ik overgeven. Op zich niets geks maar vanmorgen waren de vlekken roder en leek mijn gezicht ook wat dik. Teijfel dus of t een allergische reactie is en zo ja, kan dat kwaad. Voel me verder goed en heb er geen last van alleen wat gevoelig.
    Kan ook door mijn droge huid icm de wind komen natuurlijk. Overgeven kan door al dat eten komen en dikjebfezocht door t weinige slaap.

Deel Deze Pagina