Ja vind t heerlijk om te hebben. Vooral op dagen zoals nu. Gewoon ff naar buiten een frisse neus halen. En idd van de zomer lekker achter de wagen. Behoeft om m te zien wordt wel minder nu ik m voel mar blijf t geweldig vinden om te zien hoe ze rond spartelen en zwemmen. Blijft een apart gezicht. Wel veel spanning voor komendevecho. Voelt een beetje als de laatste hindernis die nog genomen moet worden voordat we volledig mogen gaan genieten. Maar ga er maar vanuit dat alles goed is... Catharina, gefeliciteerd.
Gefeliciteerd! Wij hebben al jaren een abo op Avifauna. Daar zitten 6 vrijkaartjes bij voor dierentuinen en pretparken. Afgelopen jaar bijvoorbeeld voor Beekse Bergen, Tivoli, Gaia Zoo, Hellendoorn en nog wat kleinere dierenparken waar je een keuze uit kon maken. Elk jaar weer wat anders en absoluut niet duur! Wel heel verspreid door heel Nederland, maar daardoor wel erg leuk! Komend jaar slaan we even een keertje over, onze abo's lopen t/m mei, dan de bevalling en dan zien we wel weer verder! Waarschijnlijk lekker begin 2014 weer.
Hier van kleins af aan jaarlijks al ergens een abonnement. Nu ik volwassen ben heb ik dat eigenlijk doorgezet. Mijn vriend vind t ook altijd heel leuk en met 3x heb je het er weer uit. Inderdaad ook altijd veel kortingen die je bij je abo krijgt dus de apenheul gaan we zeker ook bekijken en beekse bergen zat er ook bij :-D De rest Plopsaland enzo maar daar hebben we nog niets aan.
Ola! Zo lekker zondag gehad allemaal! Gefeliciteerd Catharina! Hier ook lekker gewandeld vanmorgen, ik woon in een plattelandsdorp dus genoeg plek voor heerlijke wandelingen! Ik heb vandaag een yogacursus uitgezocht die ik ga doen, nu al zin in! Vanavond ook nog lekker gerepeteerd met mijn bandje waar ik bij zing, dus lekker dagje zo! Werkse morgen voor wie moet! En anders fijne dag!
@Daycey, bij ons is er ook nooit een reden gevonden waarom wij niet zwanger konden raken via de natuurlijke weg. Gewoon pech denk ik, ik heb zelf nog steeds het idee dat de zaadjes gewoonweg de weg niet wisten te vinden in mij en nu ze in een klein bakje werden gezet wel omdat ze niet konden verdwalen. Hahaha Ik moet ook nog tot 4 februari wachten op de 20 weken echo, duurt nog veeeeels te lang! We zijn gewoon verwend allebei. Wij gaan ook voor een gastouder, toevallig vandaag het contract op de bus gedaan. De flexibiliteit bevalt me wel en vooral de kosten aangezien je bij een gastouder tenminste enkel betaald voor wat je ook daadwerkelijk afneemt. Als ik eens een dagje geen gebruik wil maken ivm een onverwacht vrije dag hoef ik dat niet te betalen als ik het maar 2wkn van te voren aangeef. Bij een kinderdagverblijf moet ik die dag gewoon betalen, hetzelfde qua aantal uur per dag. Belachelijk dat ik bij het kinderdagverblijf voor 11 uur moet betalen terwijl ik er max 9 afneem per keer. @Nicci, ik mag woensdag weer naar de vk. Nu kunnen ze daar gewoon ook echo's maken dus het zou mij niets verbazen als ze toch even gaan kijken. En daar zeg ik dan natuurlijk geen nee tegen, begreep van kennis die daar ook heeft gezeten dat ze regelmatig extra echo heeft gehad dus wie weet woensdag toch weer even zien. En anders vraag ik het gewoon, het is toch alweer 5wkn geleden en duurt nog 4wkn voordat we het weer gaan zien. @Catharina, Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben ook bijna jarig, zaterdag alweer... pff... gaat hard! Wij zullen op den duur ook een abbo gaan nemen op de dierentuin, zal Amersfoort gaan worden, dat is hier lekker dichtbij en goed te doen ook in een middagje. Weet nog dat m'n zus dat destijds met m'n nichtje ook had en die vondt het toen echt geweldig! Wij hebben vandaag een deal gesloten met iemand via Marktplaats voor een compleet kamertje. Kunnen hem over 2wkn al ophalen. Had al eerder gekund, maar aangezien ik zaterdag jarig ben maar een weekje uitgesteld. Zo leuk en zo echt ook al aan het worden nu! Nu alleen de kinderwagen nog 'scoren' via Marktplaats, hopelijk net zo'n mooie en complete deal, gaat ons op die manier een hoop geld schelen.
Amersfoort heb ik minimaal al 20 jaar een abo op gehad :-D Die is voor mij t dichtstbij en heb er mooie herinneringen aan van vroeger. Moet wel zeggen dat ik t Geen geweldig mooie dierentuin vind vandaar dat we af en toe een jaar ergens anders heen gaan. Maar t is zo lekker dichtbij dus we komen altijd weer terug :-D
@liesjuh, dat idee heb ik bij ons ook. Dat ze even de juiste kant op gestuurd moesten worden ofzo. Als jij zaterdag jarig bent, ben ik een dagje voor jou jarig! Ready for work... Dat valt tegen a 2 weken, hihi!
Een abonnement op dierenpark Amersfoort lijkt me tzt ook wel wat, lekker dichtbij en overzichtelijke dierentuin! Wat een jarige allemaal, heel wat feestjes op stapel dus! Liesjuh wat voor kamertje is het?
Hay meiden Zo ff wat terug gelezen weer veel over autos gesproken las ik hihih... Wij hebben een dodge caliber een amerikaanse bak:-0.. Ik zelf geem rijbewijs door eigenlijk te lui zijn woon in hartje rotterdam en alles bij de hand em altijd gebracht em gehaalt te worden geen behoefte aam gehad... Maar dat ga wel gebeuren eind dit jaar of begin volgend jaar met rijlessen te beginnen... Vakantie betreft geem zonnig oord dit jaar met de beeb.. Wordt ws wel een huisje in nland ergens... Volgend jaar september weer naar het zonnige thuisoord turkiye! Nieuwe meiden : welkom op t gezellige forum! Volgende mijlpaal voor ons alle hier is de 20 weken gaat zo snel he allemaal...
Hey dames, Afgelopen weekend te horen gekregen dat ik in augustus voor het eerst tante word!! Mijn schoonzusje is ook pas zwanger Van het weekend ook een kinderwagen gekocht, de Mutzy Transaction, ben er super blij mee en hebben we maar mooi gekregen van mijn vriend zijn opa en oma 4 februari de 20 weken echo...kan niet wachten om te weten wat het zal worden @catharina: gefeliciteerd met je verjaardag
@pindakoek, dank je! jij ook gefeliciteerd met het tante worden, lijkt me super leuk! Vandaag een lekker vrij dagje, moet eigenlijk de kerstspullen opruimen, maar ik moet bekennen dat ik er niet veel zin in heb haha. Ik denk dat ik het dit keer maar in fases ga doen!
Gisteren alle kerst spullen opgeruimd. Vind het de eerste dag toch altijd beetje ongezellig zo zonder.. Ik ben vijf jaar geleden voor het eerst tante geworden, inmiddels heb ik 7 neefjes en nichtjes, zo leuk! Ze komen ook geregeld logeren. Dus wat dat betreft al aardig wat oefening gehad en genoeg oppascrefits opgebouwd haha
Juni 2013 Mama's Illegaal 30 mei Nicci1982 - 30 jaar - 1e kindje Rubi - 27 jaar -1e kindje 1. Nayr - 26 jaar - 1e kindje Sabrieneke - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Romy86 - 26 jaar - ?e kindje LaVitaBella - ?? jaar - 1e kindje Mistal - 34 jaar - 3e kindje 2. Catherina1985 - 27 jaar - ?e kindje Karlijntjev - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Myres - 33 jaar - 1e kindje Micha 2 - 31 jaar -2e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje 6. Raket78 - 34 jaar - 1e kindje Menniee - ?? jaar - ?e kindje AnnaC78 - 34 jaar - 1e kindje - ? Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - bv 7. Olivier27 - 27 jaar - 1e kindje Bruce2004 - ?? jaar - ?? kindje 8. Bluemoon - 30 jaar - 2e kindje Kaatje136 - 30 jaar - 2e kindje 9. Jazz - ?? jaar - 1e kindje Eki - 29 jaar - 1e kindje -ZH - BV(?) Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 10. Zally- 32 jaar- 4de kindje - thuis - bv 11. Rebekka85 - 27 jaar - 1e kindje - ?? - BV 12. Veetje83 - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. VanEke - 32 jaar - 2e kindje - ZH - hopelijk BV 14. 15. jes17781 - 31 jaar - 3de kindje Lavendel82 - 30 jaar - 2e kindje 16. Chicca - 28 jaar - 2e kindje Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH? - BV marjolein1984 - 28 jaar - 1e kindje 17. Pooh85 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - FV - MvM MaichaMaaike - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV - MvM 18. 19. Ellen0403 - ?? jaar - 1e kindje 20. Liesjuh1977 - 35 jaar - 1e kindje 21. Daycey - ?? jaar - ?? kindje 22. 23. 24. Fas30 - 31 jaar - 1e kindje FB1984 - 28 jaar - 2e kindje 25. Kleinmonster - 25 jaar - 1e kindje Stefanenlaura - 25 jaar - 1e kindje 26. Beertje1987 - 25 jaar - 1e kindje Nonma - 29 jaar - 1e kindje, ZH, hopelijk BV Liza28 - 28 jaar - 1e kindje Kaytjuh - 25 jaar - 2e kindje 27. 28. MamavanC - ?? jaar - ?e kindje Angel1989 - 22 jaar - ?e kindje zonnetje1980 - 32 jaar - 1ste kindje 29. Pindakoek - 30 jaar - 1e kindje - Thuis - BV 30. Bibo - 26 jaar - 2de kindje - Thuis - BV Zwanger 49 (1) Meisje, (5) Jongen, (3) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (12) Nana86 - 5wk Narcisje80 MamaDee MumL - 4 wk PCOmama - 5,5/6 wk MamaTall85 - 5 wk Senna82 - 6 wk Caat33 - 8 wk bloemetje83 blondie Lappie - 9 wk Flyingwings Afspraken: 7 januari stefanenlaura - controle vk Pooh85 - controle vk Larissa259 - controle vk 8 januari Nonma- controle vk 9 januari Pooh85 - pretecho misschien geslachtsbepaling Liesjuh1977 - controle vk Kaytjuh - controle gyn + echo geslachtsbepaling 10 januari Nicci1982 - 20 wkn echo FB1984 - geslachtsbepaling 11 januari Rebekka85 - geslachtbepaling 15 januari Micha 2 - 20 wkn echo karlijntjev - 20 wkn echo 16 januari Veetje83 - controle vk Eki - controle vk Beertje1987 - controle vk 17 januari Nummertje4 - 20 wk echo en controle vk Nonma - Geslachtsbepaling Veetje83 - 20 wkn echo Rebekka85 - controle vk Zally - controle vk 18 januari Eki - 20 wk echo FB1984 - controle gyn Chicca - 20 wkn echo en controle gyn Myres - 20 wkn echo 21 januari Zally - 20 wkn echo Larissa259 - 20 wkn echo 23 januari Rubi - 20 wkn/ artikel 18 echo VanEke - controle VK 25 januari Myres - controle vk 26 januari VanEke - 20 wkn echo 28 januari Rebekka85 - 20 wkn echo 29 januari Luca2504 - 20 wkn echo 30 januari MaichaMaaike - 20 wkn echo 1 februari karlijntjev - afspraak gynaecoloog 4 februari Beertje1987 - 20 wkn echo Fas30 - 20 wkn echo Pooh85 - 20 wkn echo Liesjuh1977 - 20 wkn echo Pindakoek - 20 wkn echo Luca2504 - controle gyn 7 februari FB1984 - 20 wkn echo 27 februari Rebekka85 - 3/4D echo Luca2504 - 3/4D echo 8 maart Larissa259 - 3/4D echo 13 maart Zally - 3/4D echo
Hoi dames, ik stond al op de lijst maar ik zit zo vaak op het forum dat ik wel met twee topics tegelijk mee kan kletsen Heb mijn nieuwe afspraken er vast bij gezet, eind van de maand mag ik eindelijk voor mijn 20 weken echo (en dan krijgen we eindelijk te horen of we roze of blauw mogen shoppen ) en eind februari alvast een afspraak gepland voor de 3D/4D echo in Nederland Aangezien pretecho's hier niet bestaan Heb er heel erg zin in! Nu we allemaal weer wat verder zijn is het wel gezellig om lekker te kletsen over beebjes, kwaaltjes, shoppen ed. Op dit moment heb ik mijn zus en ouders op bezoek, die logeren hier t/m 16 januari dus ik heb het best druk, maar ik zal kijken of het me lukt om het hier ook een beetje bij te houden
haha luca ik twijfel er niet aan dat je het bij kan houden en lekker mee zal babbelen. Ik zit ook in het andere topic, maar geef toe niets zo leuk dan ervaringen delen over de aanstaande Uk toch?
Even een aanvulling op de lijst! Ik ben komende vrijdag 30 jaar en het is ons eerste kindje. Op woensdag 30 januari heb ik de 20 weken echo en 7 februari weer naar de verloskundige. Weet niet of ik het er zelf bij kan/ mag zetten, dus doe het nog even zo... Heb op een ander forum eens mot gehad, omdat ik het zelf deed. Was dus tegen het zere been van een dame daar... Volgens mij gaat het er hier wel een stuk gezelliger aan toe, haha!
Hallo meiden. Pindakoek: Gefeliciteerd! Wat leuk dat je tante wordt! Wat een hoop jarigen deze week. Ik ben zelf 29 jan jarig. Vandaag de controle gehad bij de vlos. Bloeddruk: ok, Gewicht: nu in totaal 3 kg erbij en hartje van de beeb: OK Volgende afspraak is 11 februari voor de volgende controle. Nu pas over 5 weken omdat ik over 4 weken de 20 weken echo heb eb de vlos zei dat het misschien wel leuk is om het een weekje te verschuiven omdat ik dan 2 weken het kindje's hartje kan horen en niet alles in 1 week heb. Nu maar hopen dat we overmorgen bij de pretecho het geslacht mogen zien! Ik houd jullie op de hoogte!