Das wel heel vervelend ja Al zou ik zelf die verleiding niet kunnen weer staan om het toch tedoen Negatieve test is helaas nooit leuk ligt er denk ik ook wel aan hoelAng je bezig ben voor een kleintje
Ja negatieve testen zijn kut zeker als je je zwanger denkt te voelen. Nu weet ik.hoe het echt voelt en het kan wel eens raak zijn. Maar weet ook hoe je lijf je voor de gek kan houden als je iets graag wil...
welkom veetje, zie dat onze cyclus een beetje gelijk loopt, wat duurt het wachten lang he? @ Sanna, heel spannend. Over het negatief testen kan ik niet echt meepraten aangezien ik nog voor het echte werk al zwanger was, maar kan me goed voorstellen dat je er erg onzeker/verdrietig van wordt. en wat moet de ontlading groot zijn geweest toen je ineens wel een positieve test in handen had! ik hoop dat je gevoel je dit keer niet in de steek laat en we heel gauw een 2e zwangere dame aan ons lijstje mogen toevoegen @ loes, even geduld en als ik het zo lees is 10 augustus inderdaad het hele bijzondere testdag ik wil dit keer wel een paar dagen na nod wachten met testen, de vorige keer in anderhalve week 4 verschrikkelijke tuurtesten gehad, en uiteindelijk na een cb digital pas echt blij durven zijn. maar goed,dat zeg ik nu. we hebben al testjes in huis liggen (action, 2 voor 1,49) dus ik denk dat ik tegen die tijd de drang toch niet kan weerstaan
Dankje manoni! Ja dat was heel bizar er waren binnen 10 seconde twee dikke strepen. Het was heel bijzonder ik moest heel hard huilen en lachen tegelijk.
Ik weet ook nog zo goed dat ik positief testte.. Het was 6 uur smorgens, manlief sliep nog en we zouden die middag een reis boeken maar de avond ervoor overviel mij het gevoel dat als ik zwanger was ik helemaal niet weg wilde.. Met het idee dat hij negatief zou zijn getest en het was een knaller! Gelijk naar boven gerent en manlief wakker gemaakt met de woorden 'we gaan niet op vakantie! Kijk!'
Oh ja dat kan ook natuurlijk... Nou ik ga morgen dan echt testen tenzij ik vannacht ongesteld word. Maar mijn ongesteldheid kwaaltjes zijn weg dus ik verwacht het niet...
succes morgen Sanna!! en voor de andere dames : zullen we af en toe een lijstje tussendoor gooien zodat het makkelijker terug te vinden is wanneer wie zijn nod heeft ? ik zet die van mij voor deze keer op 28 augustus dus dat duurt nog even
Manonii leuk en handig idee alleen is er iemand die het ziet zitten deze te maken en bij te houden? Ik zit altijd via telefoon dus vind het niet echt handig zeg maar..
ik offer me wel op haha : hier en daar gelezen en gerekend en kom op deze data's, als het niet klopt laat het even weten , en uiteraard sunnyflow niet vergeten NOD augustus 2: Sanna1986 7: Toekie1985 10: Loes1990 25: Troetjuh 28: Manonii 31: Veetje83 geen datum: Tazzie zwanger! sunnyflow, bijzondere datum :19 augustus(1e echo)
Bedankt meiden ik ben er echt een beetje naar van... Ik kan mijzelf dus nu steeds zo erg voor de gek houden... Maandag op vakantie alles een beetje los laten. Succes jullie ik lees over drie weken weer bij!