nou dan kan ik je hand schudden, want ik heb 2 avonddiensten, van 15.00 tot 22.15 uur en ik heb ook geen zin! moet nog ff doorbijten. over een dikke 2 weken heb ik vakantie eindelijk. ben er echt aan toe
misschien is het ook maar beter dat ik op het moment veel moet werken, want dan denk ik er ook niet de hele dag aan of ik misschien toch niet eens moet gaan testen
Haha ja das waar toekie Ooh lekker Zeg ik hee vakantie al gehad begin sep nog 1 week En dan is het weer klaar haha Ben nu alweer toe aan vakantie al is wel altijd super gezellig hoor als ik er eenmaal ben...
Hallo meiden, Mag ik hier ook meekletsen? Ben 22 juni gestopt met de pil, inmiddels mijn 1e menstruatie gehad(18-23 juli) en nu wachten tot mijn NOD op 15 augustus. Mijn dochter is ruim 15 maanden. Mijn zwangerschap is niet heel voorspoedig verlopen(niks binnen kunnen houden laatste 10 weken). Bevalling is ingeleid en uiteindelijk ks geworden.. Ben van het weekend 29 geworden, hoop voor mijn 30ste ons 2e kindje in de armen te mogen sluiten
Hoi Anneke jahoor dat mag gezellig Pff zware zwangerschap en bevalling zeg hopelijk snel zwanger en een goeie zwangerschap en bevalling
das is bij mij ook zo troetjuh, als ik er weer ben is het wel weer leuk en is de tijd zo weer om. maar toch. omdat je weet dat je bijna vakantie hebt heb je er toch minder zin in. welkom anneke! dat lijkt me wel heftig als zo ver bent en niks meer binnen kunt houden. en dan ook nog een zware bevalling. hopelijk gaat het de 2e keer beter, en dat die 2e keer maar snel mag komen
Ik zou een lange werkdag hebben maar door minder kindjes eerder naar huis.. Nog even gedacht om lang huis te rijden voor een test maar ben lekker naar mijn moppie gegaan.. Die is vandaag bij oma.. Ergens ook het gevoel dat ik ga menstrueren dus het broekloeren is een feit.. Nog 5 dagen! Dan weet ik het.. Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen Anneke! Wat een heftige zwangerschap! Ik heb dat niks binnen houden de eerste 14 weken gehad en ben ook ingeleid alleen was een ks bij mij niet nodig..
Ja, makkelijk was het niet.. Vooral dat je weet dat je moet eten en drinken, maar weet dat het er ook weer direct uit komt. Maar we hebben er zo'n makkelijke dochter voor terug gekregen haha. De ervaring neem ik mee voor de volgende zwangerschap en dan zien we wel weer verder.. Lekker Loes dat je eerder naar huis kon, vooral met dit weer! Ik ga dochterlief zo eens uit bed halen, slaapt al vanaf 12 uur.. Ja, die keizersnede was wel een teleurstelling, maar had er ergens al rekening mee gehouden(mijn 2 zussen ook allebei keizersnedes gehad). Grote kans dus dat bij een 2e dit bij mij ook weer gaat gebeuren!
En ze is dan van half april toch? Mijn dochtertje is van 30 april.. Ook zo'n zoet lief meisje.. Al kan het af en toe ook echt eem draakje zijn..
@loes, ze is van 27 april! Een koningskindje dus.. Ik riep toen heel hard alle data vind ik goed, behalve de 27e haha.. Nou mevrouw was toen al eigenwijs, want om 00.04 is ze geboren haha.. Ja, hier begint ze echt een eigen mening te krijgen, praten doet ze niet, maar ze weet dondersgoed wat ze wilt
hallo allemaal, goed van je loes dat je je nog inhoudt anneke welkom en zware bevalling zeg. Hier ook een ks gehad (vanwege voorliggende placenta helaas) Luc was vandaag behoorlijk opgeknapt troet! hij is gewoon naar kdv geweest en heeft heerlijk gespeeld werk ze voor de mensen met avonddiensten. heir vandaag lange dagje werk gehad. 4 schoonmaakpanden, in totaal 9,5 uur poetsen pfff.
Pittig dagje tazzie! Ik denk er toch steeds sterker aan morgen te gaan testen.. Hou jullie op de hoogte..
Pittig zulke lange dagen. Ik werk sinds juni op een Bso en vind het heerlijk om halve dagen te werken! Spannend lies morgen testen! Ik ben moe en misselijk, hoop een voorteken, kan natuurlijk ook van menstruatie zijn.. Helaas nog 10 dagen wachten voordat ik kan testen..
hoi dames, ik ben weer vrij mijn zoontje is van 26 april! wel grappig allemaal rond die tijd. alleen mijn zoon is in 2012 geboren, dus een jaar eerder dan de dochter van anneke. en ga je morgen testen dan loes? ik heb me nog steeds weten in te houden! best knap van mij he? morgen nog 1 dagje voor nod... eerst dacht ik heel erg dat het raak was want ik voelde vanalles. en nu denk dat het niet raak is want ik voel niks meer. :s om gek van te worden
NOD augustus 2: Sanna1986 4: Tazzie 7: Toekie1985 10: Loes1990 15: Annekeruiter85 25: Troetjuh 28: Manonii 31: Veetje83 zwanger! sunnyflow, bijzondere datum :19 augustus(1e echo)
Ik kon me niet meer inhouden.. Getest.. Omowit.. Zelfs met de grootste fantasie zie ik geen streepje.. Alles wat ik heb gevoeld is dus gewoon nep.. Misselijkheid, tussen mijn oren.. Innestellingsbloeding, betekende niks... Moeheid, gewoon eerder mijn bed in.. En nu een hele dag aan het werk al zou ik het liefst net mijn hoofd heeeeeel ver onder de dekens kruipen.. Laat me dan maar liever ongesteld worden.. Nu ben ik ook nog is boos op mezelf dat ik me niet kon inhouden..
Anneke ik werk ook op een bso maar draai jij nu geen hele dagen door de vakantie? Ik mag vandaag van 7.30-18.30 😱
Nou inderdaad! En aan de andere kant, geen bloed geeft moed.. Maar wil mezelf ook niet nog langer voor de gek houden.. Als ik dan niet zwanger ben laat me dan maar ongesteld worden..