Juni 2014 gestopt met de pil we gaan voor een 2de

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Los wat balen zeg.. snap dat je dan maar het liefst ongesteld wordt ja, weet je uit waar je aan toe bent.
    Nee bij ons zijn de dagen opgesplitst, zodat iedereen zijn contract uren maakt, af en toe uitzondering daar gelaten..
    Ik moet vandaag om 13 uur beginnen.
    Hoeveel uur werken jullie en willen jullie dat ook zo houden als de 2e er is?

2. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk in schoolweken 4 middagen en twee ochtenden VSO. In vakantieweken werk ik 3 hele dagen waarvan 2 van 7.30 tot 18.30! Erg pittig en ik zou heel graag minder werken maar financieel gezien is dat helaas niet haalbaar..

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik werk in de zorg 24 uur

Is van 7:15 tot 15:15 of 15:00 tot 23:00
    Dagen is verschillend ene week 5 dagen andere week. 2 of gewoon weekje vrij tussendoor :)

Vind soms ook wel zwaar hoor.
    Vooral daar ben ik toch eind verantwoordelijke voor alles
    Zorg voor zoon huishouden booschappen afspraken regelen...
    Of terwel 24/7 hihi

4. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    hohoi,

ik heb ook zulke diensten als troetjuh en dan ook zo nu en dan nachtdienst van 22.45 tot 7.00 uur. ook onregelmatig dus. ik werk 28 uur in de zorg.
    ik zou op zich wel minder willen werken, maar dat is voor ons ook financieel niet prettig. en daar komt bij dat ik blij mag zijn met deze conrtacturen. als ik ze inlever krijg ik ze niet zo maar weer terug.

Zeg loes, je bent ook 3 dagen te vroeg met testen he? dus je kunt alsnog wel zwanger zijn, je hcg is dan nu nog te laag om te testen. ik zou gewoon over 3 dagen nog eens een poging wagen als je dan nog niet ongi bent. even de moed er in houden meid!

5. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Leuk veel meiden in de zorg.
    Voordat ik op de BSO ben gaan werken heb ik in gehandicaptenzorg en gesloten jeugdzorg gewerkt. Ook altijd onregelmatig (28-32 uur). Ik merkte dat het me op brak en ben verder gaan kijken, erg moeilijk in deze tijd..
    Toch op de BSO iets gevonden, 3 middagen (15 uur) en per september krijg ik er 7 uur bij op de vrijdag. Dus werk dan 4 middagen, dat vind ik echt super fijn! Gelukkig kunnen we dat financieel aan, ook straks met een 2e!
    Moeten alleen even kijken hoe we straks met opvang gaan regelen. Dochter per september 1 dag schoonmoeder, 1 hele dag kdv en 2 halve dagen kdv.. Vrees dat dat te duur wordt met een 2e, maar wil mijn schoonmoeder niet meer vragen..
    Hoe hebben jullie dat geregeld?

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb helemaal geen kdv.. Straks wel peuterspeelzaal.. Mijn schoonmoeder en man vangen alles op.. Schoonmoeder zeurt al om een tweede dus denk dat dat geen problemen gaat opleveren..

7. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt toekie.. Maar het geloof is toch een beetje weg..

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Joey gaat hier naar flexibele opvang
    Met een dagdienst 8:15 tot 15:45 en avond 14:45 tot 18:30
    Als er een 2 komt dan gaat joey bijna naar school dan is effe paar maandjes overbruggen 😁

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pff en soms zou ik gewoon helemaal niet willen werken affetoe schijt ik behoorlijk de balen ervan :( maja finacele gewoon onmogelijk helaas

Als ik weg ga bij waar ik nu werk kom ik noooit meer aan werk ben helpende Heb wel vast contract gelukkig

10. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    Ik werk in een verpleeghuis en ben verzorgende IG, dat scheelt nog wel. maar toch is een baan vinden in deze tijd erg moeilijk. gelukkig zit ik lekker op mijn plek hier, heb het naar mijn zin. en die onregelmatige diensten vind ik heerlijk.

aangezien ik bij een dagienst om 7.00 uur al moet beginnen en mijn man ook heel vaak om 7.00 moet beginnen was een kdv geen optie voor ons. onze zoon gaat naar een gastouder, die zeer flexibel is. dat bevalt super! het is voor ons goedkoper, het is een fijne vrouw en ze woont ook nog eens om de hoek. kan niet beter dus. en een 2e zou daar zo bij kunnen

11. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ja, gastouder hoor ik ook positieve verhalen over.
    Toch ben ik zelf meer voorstander van een kdv, omdat daar toch meerdere kindjes zijn en dus sociaal kinderen meer meemaken..
    Heb er zelfs nog even over gedacht om een eigen kdv te beginnen (kan financiele steun krijgen), maar denk toch dat ik dat te pittig vind.. Iig zou het betekenen dat ik minimaal 40 uur moet werken en dan evt straks met een 2e..

12. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    dat lijkt mij inderdaad ook wel erg zwaar! zo iets kun je denk ik beter doen als je eigen kinderen een stuk groter zijn.

bij mijn gastouder zijn nog een stuk of 13 andere kinderen hoor, dus dat sociale gebied zit wel goed lijkt mij. en natuurlijk zijn die er niet tegelijk, dus elke keer weer andere kindjes om mee te spelen. dus daar maak ik me geen zorgen over.

13. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    morgen mijn nod! oei.... zo spannend... ik moet me nu echt inhouden hoor

14. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend toekie!

Over gastouder of kdv, ik denk dat het beide goed is voor de kleintjes en dat het vooral belangrijk is wat jou als ouder het beste gevoel geeft..

Hier vandaag last van afscheiding maar, sorry voor de details, het is een soort gelig.. Zou het het begin van een menstruatie zijn? Of toch iets anders?

15. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    nou ik heb eigenlijk altijd wel last van wat afscheiding. de ene keer is het heel wit en soms ook wat gelig. wat dat betekent weet ik niet. iemand die dat weet?

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat afscheiding heb ik wel vaker maar ik voel het echt een soort van lopen.. En deze kleur had ik ook nog nooit ontdekt.. Mijn lichaam maakt me gek!

17. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Klopt kdv en gastouderbureau hebben beide vooral en tegens!
    Doen waar je je als ouders het beste bij voelt.
    Ja, vrouwen lichamen zijn soms vreemde dingen. Ik heb vaak meer afscheiding voor mijn menstruatie, maar das niet gelig
    Spannend toekie, ga je morgen testen?

18. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nu weer gewoon 'wit' geen idee wat het was.. We wachten weer af..

19. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Pff.. Ik ben de laatste dagen moe, prikkelbaar, hoofdpijn en kan de hele dag door wel eten..
    Ook ben ik vergeetachtig, gewoon voor de 2e keer een half uur te laat gekomen op mijn werk(en dat is echt niks voor mij, ben nog nooit te laat gekomen)...
    Ben mezelf gewoon even niet, geen idee.. Niet heel herkenbaar van menstruatie
    Mijn buik doet ook vreemd haha.. maar dat zal ik me wel indenken..
    Manlief een avondje weg.. Pff, kan wel janken haha..
    Sorry voor mijn ego bericht, maar het moet er ff uit

20. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar zat je ook alweer in je cyclus? En ego mag af en toe hoor.. Daar is het forum ook voor!

Deel Deze Pagina