Juni 2014 gestopt met de pil we gaan voor een 2de

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    NOD augustus
    2: Sanna1986
    7: Toekie1985
    10: Loes1990
    15: Annekeruiter85
    25: Troetjuh
    28: Manonii
    31: Veetje83

NOD september
    1: Tazzie
    zwanger!
    sunnyflow, bijzondere datum :19 augustus(1e echo)

ff t lijstje opgezocht en verder terug gelezen. Las iets over kleurboeken voor volwassenen, ga zo eens googelen.
    verder over kinderopvang enz. Hier zoontje op t moment 2 dagen kdv (was eerst 3) en een dagje schoonouders. Ben erg tevreden over kdv, over schoonmoeder wat minders

Troet, is je ei al gesprongen ;) :D

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha tazzie jaja ei gevonden

3. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Troetjuh veel plezier. Dat ziet er goed uit!
    Herkenbaar tazzie van schoonmoeder, ze doet soms beetje waar ze zelf zin in heeft.
    Ze zegt wel meer te willen oppassen,maar zodra ze zelf te druk is zegt ze af..

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi troetjuh! Nog even goed klussen en dan op die ellendige wachtbank..

Hier veel last van de menstruatie.. Voor de zwangerschap had ik er helemaal geen last van maar nu is mijn litteken zo gevoelig! Au! Maar goed, nog 3 dagen ongeveer en dan ben ik er weer van af..

5. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Balen loes.
    Jij dus ook ks gehad?
    Ik ook gelukkig weinig last van litteken, maar bij menstruatie of vochtig weer is deze gevoeliger.
    Ik had vanmorgen 2e enorme steek in me rechter lies.
    Wat zou dat kunnen zijn? Of maak ik mezelf nu echt gek?

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen ks maar een (zei mijn kraamverzorgster) mega knip! Heb de eerste week niet kunnen zitten omdat ze het heel mooi strak gehecht hadden.. Bij mij schiet de opmerking 'doe maar een steekje extra' dan ook echt in het verkeerde keelgat want heb er nu nog steeds soms last van.. Gelukkig niet met vrijen maar wel bij lang fietsen bijvoorbeeld.. En weersveranderingen voel ik ook.. Nou een weerstation hang ik wel aan de muur en hoef ik niet in mijn ******

7. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Pff dat lijkt me idd geen pretje.
    Moet zeggen dat een ks ook niet alles is,maar als ik dit soort verhalen hoor/lees ben ik ergens 'blij' met mijn ks

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    klus ze troetjuh :D

Loes klinkt naar die knip zeg, maar qua lang fietsen snap ik je gevoel. (al hier dan niet door een bevalling, die was met de ks, maar 3 x over een abces gehad door de klier van bartolini down under. waarvan 2 x eraan geopereerd. Lang fietsen doet zeer helaas. Lijkt wel alsof ze het bot mishandeld hebben met die laatste operatie)

hier is t meer dat mn sm mijn zoon als haar kind zag. vooral in het begin. En ze over dingen loog om hem maar te zien/bij zich te kunnen houden etc. Het wordt nu langzaam wat minder gelukkig, amar ik breng m nog steeds niet met een heel fijn gevoel weg. Ze heeft t al zo voor elkaar dat zoonlief mij niet meer ziet staan zodra we daar binnenkomen. gelijk bji oma op schoot. etc

9. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    hahahahaha sorryloes, maar ik mmoest even heel hard lachen om je op merking van dat weerstation! :D kan ik me heel goed voorstellen!
    ik heb geen knip gehad maar was gescheurd! ook niet echt een pretje. bij mij was keurig gehecht maar doordat het later ging opzwellen van onderen gingen de hechtingen bij mij ook steeds strakker zitten waardoor ik veel pijn had vlak na de bevalling. toen heeft de vk er een paar al wat eerder uitgehaald. dat was wel een opluchting. maar bij mij was het vrijen daarna wel tot een dik jaar lang niet fijn. had last van littekenweefsel aan de binnenkant, maar nu godzijdank geen last meer van!

10. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    jeej tazzie, dat llijkt mij ook geen pretje met die operatie!

mijn schoonmoeder past niet standaard op, is wel een vreselijke lieverd! maar is niet zo jong meer en dat wil en kan ik haar niet aandoen. nu zou ik haar wel met mijn zoontje vertrouwen maar zeker niet toen hij nog baby was. ze heeft nog wel een van die rare stekken. heeft een poos geleden een keer een fles van mn zoon 3 minuten in de magnetron gezet in plaats van 30 seconden. gevolg: bodem van het flesje gesmolten! haha sukkel.

ohja, ben nu 4 dagen overtijd en nu komt er een iniminibeetje prut uit (sorry voor mn taalgebruik) maar ik kan het geen menstruatie noemen. dus snap er niks van. moet ik nog een test doen of nog afwachten? wat denken jullie?

11. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    he troetjuh wat goed trouwens dat je je ei hebt gevonden! en dat met 4 testjes al, top!

12. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat strakke had ik dus ook alleen omdat ze de knoopjes aan de binnenkant had gedaan (hoe ze dat doen geen idee maar ja) kon ze er niet 1 doorknippen.. Het voordeel was dat het zo mooi zou genezen dat je er niks meer van zag.. Toen ze me dat vertelde dacht ik echt ja, alsof dat daar uit maakt, het is niet dat ik dat aan iedereen laat zien ofzo.. Zie het al voor me op een verjaardag, ja kijk is hoe mooi, je ziet er niks meer van! Hahaha

13. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik zou denk even afwachten of de prut doorzet..

14. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    weet je? ik vind het zo superlastig omdat ik toen bij mijn zoontje heel erg onregelmatig ongi was, toen wist ik nooit precies wanneer mijn nod was. nu ben ik de laatste 3 maanden super regelmatig met 29 dagen. toen die tijd had ik uitschieters van 35 dagen. daarom twijfel ik zo. dit is mijn 33e dag. misschien morgen nog maar eens een test wagen als het nog niet doorzet ???

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    En heb je tussendoor nog de pil geslikt?

16. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    tussen mijn 1e kindje en nu wel ja. ben sinds mei dit jaar weer met de pil gestopt. denk je dat het daar door komt?

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het ook bij de eerste.. Gestopt met de pil en de eerste 2 rondes keurig 28 dagen.. Daarna werden de rondes lang en onregelmatig.. Misschien fijn om ovulatietesten te gaan gebruiken dan weet je wanneer je wat kan verwachten..

18. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja dat wil ik ook graag gaan doen, maar ja dan moet ik toch echt eerst ongi worden anders weet ik ook niet wanneer ik daar mee moet beginnen

19. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee klopt.. Vervelend zo! Ik hoop dan dat het snel doorzet.. Of beter natuurlijk dat je gewoon hartstikke zwanger bent!

20. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    tja dat zou natuurlijk ook nog kunnen. dat is nou juist zo verwarrend.... pppfffff..... ik weet t niet meer.
    nou als het morgen nog neit door breekt doe ik gewoon nog maar es een test. anders word ik geloof ik gillend gek! haha

Deel Deze Pagina