hmmm.... ik denk dat ik hetzelfde als jij hebt loes. ik kon het niet laten dus heb toch maar een test gedaan en helaas negatief dus blijkbaar nu ook weer VET onregelmatig. alleen die ongi laat wel erg lang op zich wachten. ik heb daar geen geduld meer voor.
Nog een klein berichtje. Hier wel positief nieuws ik ben toch zwanger! Pfff ben zo opgelucht dat mijn gevoel mij niet in de steek heeft gelaten. En in de tweede ronde al terwijl.het bij kruim pas na 12 rondes raak was...
sanna dat is toch geen klein berichtje?? dat is GROOT nieuws! super gefeliciteerd meid!! en wat snel al! ik ben gister toch eindelijk ongi geworden! kan ik eindelijk verder. ik zal straks ff van die ovulatietesten bestellen.
Jammer maar toch ook wel fijn toekie.. Nu heb je in ieder geval duidelijkheid.. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Hier bijna van de menstruatie af.. Hopen dat de tampons een klein jaartje in de kast kunnen blijven om stof te vangen.. Haha.. Kleine meid lig even lekker op bed.. Vanmiddag is op zoek naar nieuwe schoenen want haar dichte schoenen zijn te klein en met de regen vind ik sandalen ook niet alles.. Ben wel echt super trots want ze loopt!
Hallo dames, mag ik me hier nog melden? Jullie onderwerp slaat ook helemaal op mij! Sinds juni weer aan de klus, nu al de derde ronde door korte cyclus. Zoooo spannend! Al twee dagen krampjes, 8 dpo. Zou het?
zou eigenlijkk gister nog een berichtje posten, maar de avond liep even héél anders... Eigenlijk zonder verdere aanleiding kreeg ik het benauwd en voor eerst in mijn leven een zeer ernstige paniekaanval(?!) kreeg geen lucht,hyperventileren,pijn op de borst ,mijn handen en voeten gingen heel erg tintelen en zeer duizelig, ik zag zwarte vlekken en flitsen en viel steeds weg. Ik dacht echt serieus dat ik dood zou gaan. uiteindelijk 112 gebeld en het heeft een half uur geduurd tot het ambulancepersoneel me weer een beetje bij zinnen had, gelukkig hoefde ik niet mee maar ik ben nog nooit zo bang geweest! Ik weet niet wat de oorzaak is geweest maar ik denk dat ik de laatste tijd gewoon te veel hooi op mijn vork heb genomen. Ik ga nu zeer zeker erg goed op mezelf letten want dit nooit meer! erg confronterend als je toch minder sterk ben als dat je zelf dacht. het was even een ego berichtje, zal wel weer gezellig posten hoor maar moest het even kwijt
Jeetje wat heftig manonii! Dat moet eng geweest zijn.. Rustig aan, denk aan jezelf! (Zegt degene die het zelf niet kan)
jeetje manonii, dat was schrikken! kan me voorstellen dat dat echt heel eng is. en dan raak je nog meer in paniek. heftig zeg! nou even een stapje terug doen dus. welkom februaridame! voor jou ook je 2e kindje? en wanneer is je nod? ik wou dat ik ook van die korte cylcussen had. gaat de tijd ook een stuk sneller
Manonii, wat eng zeg! Hopelijk gauw weer erbovenop en nu rustig aan doen, je lijf wilde iets zeggen denk ik. We gaan voor de tweede inderdaad. De eerste is net 1, maar slaapt goed, eet goed loop al, je hebt er geen kind meer aan Mijn cyclus is heel onregelmatig sinds de eerste zwangerschap. In juni maar 22 dagen, daar voor alles tussen 22 en 32 in. Nu eisprong gemeten en hopen op dat de luteale fase lang genoeg blijkt. Ik heb goede hoop. Nu dag 25 en allerlei krampjes en grote eetlust, maar geen ongesteldheid in zicht
jeetje manonii wat heftig zeg. gelukkig dat je niet mee hoefde naar t ziekenhuis. maar klinkt heel eng.. welkom februaridame
oke,nou dat klinkt goed! ben benieuwd meid, ik hoop het voor je. ik heb vandaag de ovulatietestjes al binnen gekregen! ik moet ze alleen wel meenemen op vakantie. ik ga volgende week zaterdag op vakantie en mijn ei springt daar ergens. wel lastig om te klussen want zoonlief slaapt bij ons op de kamer. das wel minder. maar we zullen zien of dat lukt. en anders helaas een gemiste ronde
Manou wat vervelend zeg hoe voel je nu? Sanna wat leuk zeg van harte Welkom februarimeid spannend hoor Hoe is het met de rest? Hier gaat het zen gangentje 😁
Hier ook zijn gangetje.. Gister een beetje een mindere dag want ik had van dinsdag of woensdag echt slecht geslapen.. Vannacht was een stuk beter dus vandaag vast ook! Fevruarimeid welkom!