Juni 2014 gestopt met de pil we gaan voor een 2de

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    met mij gaat het bijna goed, want ik heb bijna vakantie. haha. nog een week!

2. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker! Wat kan je daar aan toe zijn he?! Hier bevestiging dat alle kwaaltjes helemaal niks zeggen.. Net een normale menstruatie achter de rug en toch last van misselijkheid, krampjes, opgeblazen gevoel.. Daar hoef ik me dus nooit meer iets van aan te trekken (wil iemand me daar aan het eind van de cyclus even aan helpen herinneren?) Hahaha

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hahaha zoals ik Al eerder zij Loes had zoveel kwaaltjes en moment dat raak was voelde ik helemaal Niks echt niks zoo gek...

Heerlijk zeg ik heb ook bijna vakantie
    28 aug laaste avond dienst en dan vrij tot 8 sep

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bij de eerste inderdaad ook.. Maanden vol van kwaaltjes en de maand dat ik niks had, zwanger! Dus ik zeg op naar een maand zonder kwaaltjes!

5. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    nou dan gaan we daar voor dames! GEEN kwaaltjes ;)
    ik heb nu enorme rugpijn door de menstruatie. wordt ik niet echt vrolijk van.
    ja ik ben echt heel erg toe aan vakantie! en we gaan ook nog heerlijk naar de zon! 12 dagen Tunesië :)

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Oooh heerlijk toekkie
    Ik blijf gewoon thuis me vriend heeft geen vakantie
    Ma beetje met huishouden stoeien 😜

Gisteren na ikea geweest een grote speelgoed kast gekocht voor de kleine meneer

7. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Ikea! Krijg er altijd weer helemaal energie van als er iets veranderd in huis..

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ja zeker weten joey had echt een rommel hoekje en hij kon eigenlijk nergens mee spelen omdat zo troepje was had eerst een grote mand waar al het speelgoed in zat en daar onder grote
    Bak met lego maar echt spelen met iets kon die dus niet
    Nu met de kast speelt die alweer met dingentjes best grappig om tezien

9. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    opgeruimd staat netjes :) dan heeft zo'n kleine ook geen overzicht meer als er zo veel speelgoed ligt. goeie zet denk ik

10. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk ik inderdaad ook.. Ik heb hier verschillende bakken speelgoed en pak iedere keer een andere bak.. Ze vind het geweldig om te ontdekken wat er allemaal in zit en vind het ook leuk om aan het eind alles er weer in terug te doen.. Perfect dus!

11. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    nou inderdaad. dat heb je mooi voor elkaar

12. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er komt vast een punt dat dat niet meer leuk is.. Maar nu geniet ik er maar even van.. Hahaha

13. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja zo is het!

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    heerlijk toeke bijna vakantie! ik zou ook wel weer vakantie willen :(

leuk troet die nieuwe kast ;)

ik ben va nde week ff bij een zwangere vriendin op visite geweest.. ff bijbeppen haha. ze had nog ovulatietestjes liggen dus die kreeg ik mee naar huis.
    gister en vandaag gedaan. teststreep iets lichten /ongeveer even dezelfde kleur als controlestreep.. manlief gisteren maar eens verleid :)
    eigenlijk is ie helaas even een beetje aan t terugkrabbelen over zwanger worden :( maar goed, als ie sex wil moet ie ook zelf maar aan condooms denken ;) vergeet ie t jammer dan, dan een kans dat ik zwanger kan worden..

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik kreeg testkriebels en heb vanavond een ovu testje gedaan.. Nog lang niet positief, een heel licht streepje.. Benieuwd hoe hij morgen is..

16. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    nou ovulatietetesten zouden meer duidelijkheid moeten geven ,maar ik ben meer verward dan ooit!
    gister eindelijk een donkerder streepje maar nog niet positief(testen 11.00 s en 22.00) dus vandaag braaf een testje mee naar de efteling (vrijgezellenfeestje van mijn vriendin liep totaal in het honderd dus heb er gezellig een dagje meegenomen, ff meiden onder elkaar) maar in plaats van een weer iets donkerder streepje weer net zo licht als dag 7, maar wel lichtroze afschijding, totaal geen idee wat dat nou weer is , en net ook weer een hele lichte test. ben het even kwijt, voor de zekerheid maar doorklussen en testen en langggg wachten tot mijn NOD.

tazzie wat vervelend dat je man wat terugkrabbelt, eerlijk gezegd zou ik er toch nog eens goed over praten. lijkt mij geen fijne start van een zwangerschap als je er niet bijde 100% achterstaat, maar goed,ik heb makkelijk praten hier achter mijn schermpje .

loes, hoop dat het bij jou beter gaat lukken, en dag 7 is inderdaad nog wat vroeg, al schijnt het de perfecte dag te zijn om te beginnen als je je basis lh niveau wil weten

17. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    hoihoih,

tazzie, hoezo krabbelt je man nu terug dan? jullie hebben toch samen besloten er voor te gaan? lijkt me wel iets waar je goed over na denkt.

manonii, ik heb gelezen dat het kan zijn dat je eisprong zo kort duurt dat het hormoon binnen 12 uur weer naar beneden schiet. dus het kan best zijn dat je eisprong tussen die 2 testen in is geweet. dan waarschijnlijk de dag voor dat je naar de efteling was. dat staat in de bijsluiter van mijn testjes. de lichtroze afscheiding dat weet ik dan weer niet, maar daar zou ik me niet te veel van aantrekken zolang het niet echt bloed is.
    nouja, blijf maar gewoon klussen, dat kan geen kwaad :D

18. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Hallo

weer een hoop gekletst!

paar dagen druk geweest. En ff geen zin gehad. Afgelopen woe ongi geworden. Was even teleurgesteld, maar nu op naar de volgende ronde..

Tazzie lastig dat je man ineens terug krabbelt? Wat is de rede?
    Irritant manonii dat de ovulatietesten je nog geen duidelijkheid geven. Het iig gezellig blijven maken.

19. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    Vandaag eindelijk een oplopende test, maar nog niet positief, vanavond nog een en natuurlijk even gezellig maken

Bijgevoegde bestanden:

20. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een stilte hier ineens! Is iedereen stiekem tegelijk op vakantie gegaan?
    Vanmorgen eindelijk een positieve ovulatietest dus aan de bak als ik uit mn werk kom vanavond

Deel Deze Pagina