Juni 2014 gestopt met de pil we gaan voor een 2de

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste 12 weken was een hel! Ik hield niks binnen en ben ruim 10 kilo afgevallen.. Daarna was het een super zwangerschap.. Ik kon alles nog en voelde me prima.. In de laatste week ging ik iedere avond 3 kilometer wandelen (de buurman noemde het waggelen) in de hoop wat weeën op te wekken en de dag voor de bevalling ben ik nog gaan fietsen met mijn schoonmoeder.. 25 kilometer wel te verstaan om vervolgens de fiets vol te laden met boodschappen.. Belachelijk achteraf maar ik voelde me goed.. Ik ben uiteindelijk ingeleid met 42 weken..

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pff das wel vervelend zeg
    Ik ben de eerste 16 weken misselijk geweest 24 uur per dag maar
    Nooit hoeve spugen
    Wauw 42 weken pfff dat duurde ook wel even zeg

Ik ben met 38,3 weken begonnen op een vrijdag ( gebroken vliezen)
    En op maandag half 5 savonds is die geboren ( ook ingeleid)

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een bevalling dan! Gelukkig zegt een vorige zwangerschap niks over de (hopelijk) komende..

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie je nu op tegen nog een bevalling?

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha ik hoop het ook Loes

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Nee zie er niet echt tegen op
    Al heb ik wel zoiets dit wil ik niet nog een keer mee maken dus ga er wel wat van zeggen bij de vk

7. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Nee hier heeft het ook een jaar geduurd met lange cyclussen! Mijn eerste cyclus nu na de pil is wel netjes 29 dagen. Ik was even vergeten hoe heftig een menstruatie was zonder pil poehhhh maar het is goed op gang gekomen.

Hopelijk hoeven we beiden nu niet weer zo lang te wachten!

Spannend je financiële situatie. Ik heb wel een vaste baan met zekerheid, maar bij mijn man is het ook elke keer spannend.

8. sanna1986

Mijn zwangerschap en bevalling waren ook niet geweldig. Maar jee 3 dagen bevallen heftig!!!

Ik heb een zwakke baarmoedermond waardoor ik vanaf 24 weken op bed moest blijven liggen. Nu hoop ik ze om te krijgen om een bandje te plaatsen, maar daar zijn ze niet zo happig op omdat het de eerste keer op deze manier goed is gegaan.

Bij mijn bevalling was mevrouw de gyn vergeten te knippen voor ze de vacuüm zette. Zoontje zat vast met zijn elleboog en had een voorhoofdaanligging. Resultaat: totaalruptuur.

Hihi dus nee ik kijk niet uit naar een zwangerschap en een bevalling. Maar ik kijk wel heeeeel erg uit naar een broertje of zusje voor onze lieverd!

9. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk blijft je cyclus zo netjes.. En ja, zonder pil zijn menstruaties veel heftiger.. Hoe was jouw vorige zwangerschap?

En Ans, daar zou ik het zeker over hebben met je verloskundige.. Ik zie op zich niet op tegen de bevalling maar ben vorige keer ingeknipt en dat hebben ze zo netjes strak gehecht dat ik de eerste week niet eens kon zitten.. (Staant was de carpaccio ook wel echt heerlijk hoor ;)) hoop niet dat ik daar nu last van ga hebben..

10. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje sanna heftig! Snap dat je er dan nu niet naar uit kijkt en hoop dat ze toch zo'n bandje willen plaatsen..

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Das ook niet niks sanna
    Heftig hoor, hopelijk verloopt de nieuwe zwangerschap en bevalling een stuk beter!

Kwa finaceel
    Hebben vriend en ik alle 2 vast contract zekerheid heb je nooit maar ik ben gewoon een doemdenken;)

12. sanna1986

Ja het was heftig maar het is helemaal goed gekomen dus we kijken weer vooruit :)

Tja financieel zeker ben je natuurlijk nooit, maarja als je daar naar blijft kijken dan zou je nooit aan kinderen kunnen beginnen.
    Als je nou beiden geen baan hebt, de ww is bijna op, in de schuldsanering etc etc dan zou ik zeggen uh is dat nou wel zo verstandig. Maar zolang dat niet is zie ik dat als zekerheid!

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Daarom heb ik nu ook de knoop door gehakt om voor een broetje of zusje teproberen.

Wou altijd graag 2 kindjes als ons dat gegund is natuurlijk

14. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier financieel hetzelfde.. Ben een beetje een doemdenker en omdat mijn man eigen baas is krijgt hij geen ww als de zaak failliet gaat.. Gelukkig werk ik bij een kinderopvang organisatie die niet onder de estro valt en heb ik een vast contract.. Inderdaad, zeker wordt het nooit en ik ga daarom ook niet met die reden wachten maar denk er best wel is over na.. Ik wil mijn kinderen alles kunnen geven wat ze nodig hebben.. Gelukkig hebben ze 1 ding het meeste nodig en dat is gratis.. Liefde!

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn banner is trouwens een beetje vreemd nu aangezien ik zeker weet dat ik nog niet zwanger ben.. Je kunt over 2 dagen testen maar dit is wel zonde van je geld had er moeten staan ;)

16. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hahaha staat die wel goed op je cyclus?
    Die van mij wel zal deze maand ook nog ziet eerst kijken wat me cyclus doet zonder pil...

Ik had trouwens evra pleisterpil
    Ik slik wel al vanaf vrijdag foliumzuur

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slikte tijdens de borstvoeding een mini pil.. Daarna heb ik 2 maanden moeten wachten op mijn menstruatie.. Omdat ik toen al een wens voor een tweede had maar mijn man nog niet heb ik gezegd dat hij dan condooms moest regelen.. Ik wilde niet meer aan de pil..

Vanmorgen ben ik begonnen met foliumzuur..

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Zo Loes wel erg snel 2 maanden na de bevalling al
    Nu had ik wel een rot bevalling en daarna was ook niet vlekkeloos verlopen ( joey had verborgen reflux en de eerste 3 weken alleen maar huilen il sliep niet meer en dokters zeide zeker je eerste kind over bezorgd,
    en toen kwamen we daar dus achter
    Joey heeft astma en is een happy pieper
    Had eerst ook een ruisje in zijn hart maar is nu weg
    Verder heeft die tot 10 maanden elke nacht naast mij geslapen dat die alles bij elkaar krijste anders

Haha dus nee ik wou nog lang geen 2de ik had na een maand of 14 ook pas idee dat ik echt ontzwangert was 😏

19. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee. Niet 2 maanden na de bevalling.. 2 maanden na het stoppen met de pil..

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ooh haha ik dacht al nouja zijn meiden dit zoiets wel hebben

Maar in had dat dus echt niet haha

Deel Deze Pagina