Haha nee hoor ik ven gewoon thuis Nu vrij tot woensdag heerlijk van men zoon genieten morgen lekker zwemmen samen Jullie nog wat leuks of allemaal werken?
Hier ook niet stiekem op vakantie hoor.. Kan het beter loslaten en heb niks leuks te melden.. Ovu testen lopen iets op maar nog verre van positief.. Vandaag een dagje vrij.. Kleine meid ligt nu op bed.. Ga ik is even de kelder uitmesten.. Vanmiddag even boodschappen doen.. Wil vanavond iets lekkers wokken maar weet nog niet precies wat.. Iemand nog een lekker recept?
hier net mijn eisprong gehad (denk ik) gisterochtend een knaller, 's avonds al wat lichter en vanmorgen nog lichter. ik had wel een beetje krampachtig gevoel in mijn onderrug maar blijkt dus dat dat ook je eisprong kan zijn.. en ik altijd maar denken dat ik gewoon verkeerd gelegen had! mijn eisprong is dus 6 dagen later als dat ik in eerste instantie dacht. En nu ik dat weet denk ik ineens ook terug aan de eerste echo van Collin, toen ben ik ook 6 dagen teruggezet en dan is het ineens ook niet meer zo raar dat ik pas een week na mijn (dus fout berekende ) NOD echt positief testte. ik laat mijn banner even voor wat het is maar ga PROBEREN wat langer te wachten met testen. en wokgerechten, ik ben helemaal verzot op de oester woksaus gister nog gegeten met kip en verschillende groentes. sunnyflow vandaag echo, ben benieuwd??
hoi, ik ben ook nog niet op vakantie. ik vlieg zaterdagmorgen al om 6.10 vanuit duitsland dus dat wordt weinig slapen. ben vanaf vrijdag dus bijna 2 weken niet online. @manonii, dat had ik bij mijn zoontje ook. toen was mijn eisprong ook veel later dan ik dacht, maar ik was erg onregelmatig dus dan weet je dat zo moeilijk. vandaar dat ik nu ook de ovutesten ga gebruiken. ik moet dus beginnen met testen vanaf zaterdag, de dag dat we op vakantie gaan dus. dit wordt dus een vakantiebaby als het deze keer gaat lukken! haha. ik hoop het Sunnyflow, hoe ging het?? verder dus nog niemand positief getest??
hoihoi hier ff druk met werk en afgelopen zndag op maandagnacht een ziek kind.. mijn man krabbelt wat terug omdat we nog op de flat zitten en nog geen ander huisje hebben (zijn wel aan het rondkijken etc) En omdat zoonlief eigenlijk altijd elke nacht huilend wakker word (soms ook nachtangstaanvallen helaas) maar goed ik ben degene die er altijd uitgaat eigenlijk dus hij moet niet zeuren verder denk ik dat mijn eisprong vroeger is geweest. HAd vorige week wel positieve testen. dus nu maar op t wachtbankje al denk ik absoluut niet dat t raak is.
toekie als je dit nog leest: fijne vakantie!! loes, begint je ovutest al op te lopen? verder, zullen we het lijstje weer even updaten? 28-08 manonii
Hallo allemaal, Troetjuh.. balen weer ongesteld.. Toekie al lekker op vakantie.. geniet er van! Balen tazzie een ziek kind.. dat vergt altijd weer wat meer van je.. is je zoon al weer beter? Hier weinig bijzonders.. een gezellig druk weekend. Alle neefjes hier logeren, dus momenteel 4 kids over de vloer.. Mijn NOD verwacht ik rond 10 september..
NOD augustus 2: Sanna1986 7: Toekie1985 10: Loes1990 15: Annekeruiter85 25: Troetjuh 28: Manonii 31: Veetje83 NOD september 1: Tazzie zwanger! sunnyflow, bijzondere datum :19 augustus(1e echo) lijstje
NOD augustus 2: Sanna1986 7: Toekie1985 10: Loes1990 15: Annekeruiter85 28: Manonii 31: Veetje83 NOD september 1: Tazzie 17 troetjuh zwanger! sunnyflow, bijzondere datum :19 augustus(1e echo) lijstje
Zo te zien ben ik de eerstvolgende! Hoewel ik eerder had gezegd dat ik pas volgend weekend ga testen denk ik toch dat ik me eerder niet in kan houden, ik voel weer van alles en dat irritante stemmetje in mijn hoofd blijft maar zeuren. Straks naar de verjaardag van mijn schoonpa..als manlief wakker wordt. Hij moest dit weekend 'even' overwerken; vrijdag half 7 's ochtends de deur uit, 1 uur 's nachts thuis. 'S ochtends weer om half 7 weg en toen ik vannacht om 4 uur wakker werd was hij er nog niet..heb hem dus maar even laten liggen. Op zich helemaal niet erg want mijn zwager heeft ons genomineerd voor de icebucket challenge die we dus daar zouden gaan doen, hoop er nu onderuit te komen. Daarna nog even een avonddienstje draaien en hopelijk snel slapen want ben doodop
NOD augustus 2: Sanna1986 7: Toekie1985 10: Loes1990 15: Annekeruiter85 28: Manonii 31: Veetje83 NOD september 1: Tazzie 10 Anneke 17 troetjuh zwanger! sunnyflow, bijzondere datum :19 augustus(1e echo) lijstje Ik heb mezelf even toegevoegd aan het lijstje.. Fijne verjaardag manonii.. Manlief is hier ook een dagje weg.. dus alleen met mijn dochter! Lekker thuis quality time en als ze slaapt maar even het huishouden..
Hoi meiden wij zijn weer terug! Morgen een afspraak met de huisarts bellen voor een doorverwijzinf voor zwangerschapsbegeleiding in het ziekenhuis. Spannend! Mijn cyclus aanhoudende ben ik nu 7 weken zwanger 11 april zou dan de uitgerekende datum zijn... Ik heb echt vreselijk last van misselijkheid maar dan savonds. Dat had ik helemaal niet bij ons zoontje. Hoe gaat het bij jullie? Hoop dat het bij iedereen snel raak is bii de tweede. Ik kan her soms nog niet geloven. Bij kruim 12 rondes nu 2....
Wauw Sanna, gefeliciteerd! Kunnen jullie mijn NOD aanpassen naar 29 augustus? Sinds een aantal dagen heb ik het in de avond koud en sinds vandaag koorts en spierpijn.. Je hoort wel eens dat dat kan tijdens de innesteling, dus laten we hopen dat het voor een goed doel is
Hier ijskoud, gehele dag een opgeblazen buik,en pijntjes in mijn onderrug ..of is het weer dat irritante stemmetje? morgen even langs de kv, cb digital in de aanbieding heb ik maar vast in huis. overigens mag ik hem van manlief dan oas gebruiken na een (twijfel) positieve actiontest met zijn toestemming
Sorry meiden dat ik al zolang niks van me heb laten horen.. Deze ronde begonnen met de ovu testen maar ik word er nog niet wijzer van.. Wel een iets donkerdere test afgelopen vrijdag maar niet echt positief.. Maar goed, lekker blijven knuffelen dan zien we het wel.. Verder kan ik het toch wat meer los laten en daarom wat minder gefocust op het forum.. Mijn nieuwe NOD is trouwens 7 september denk ik.. Tenzij er de komende dagen nog een knal ovu test komt dan wordt het later..
Spannend meiden! Goed dat je een beetje probeert los te laten loesje ! Wij hebben morgen de eerste afspraak bij de gyn. Spannend!
NOD augustus 2: Sanna1986 7: Toekie1985 10: Loes1990 15: Annekeruiter85 28: Manonii 31: Veetje83 NOD september 1: Tazzie 10 Anneke 17 troetjuh zwanger! sunnyflow, bijzondere datum :19 augustus(1e echo) lijstje Sanna1986 bijzondere datum: 26 augustus eerste afspraak gyn Zo aangepast
Denk je op je werk even je gedachte te kunnen verzetten..is het eerste wat je collega vraagt; ben je zwanger ofzo? Uhmm niet dat ik weet hoezo? Nou je buik lijkt wat dikker...en dat van een man. Ik heb hem vriendelijk bedankt voor het compliment en er maar van gemaakt dat ik last van mijn darmen heb..nog even volhouden, zucht