Haaj meiden, hoe is het hier? Sanna was je al bij de gyn geweest? Hier eindelijk duidelijkheid! Werd niet wijs uit mijn ovu testen maar vandaag zo goed als positief.. Dat word dus knuffelen!!! Alleen afwachten of dit een langere cyclus word of een korte lf..
ooh manoni dat is niet leuk om zo begroet te worden door een collega loes knuffel ze Sanna hoe was t bij de gyn?
Ik vind knuffelen veel leuker klinken dan klussen loes! Enjoy Ja ik ben vannochtend bij de gyn geweest. Het hartje klopt!!! Zo fijn eerste stap is goed
Super om te horen sanna! Loop je met een reden bij de gynaecoloog en niet bij de gewone verloskundige? (Sorry als je dat al is verteld hebt)
Ja ik heb een zwakke baarmoederhals. Bij E. heb ik 4 maanden plat gelegen. En daarnaast heb ik een totaal ruptuur gehad. Vandaar nu meteen de gyn!
Plat liggen ontkom ik wss niet aan... De bevalling kan met veel opties afhankelijk van de grote van het kindje.
Hoi Meiden, Hier alweer ongi geworden , vroeger als verwacht.. Mijn volgende NOD is 25 september. @Sanna, fijn dat alles goed was! @loes, succes met knuffelen
Om te beginnen sanna: wat een heerlijk geluid is dat he? Fijn dat alles goed gaat. De rest van de dames alweer naar september..flink balen maar laat dat dan extra roze maand zijn! Ook zijn we gaandeweg geloof ik iemand zoekgeraakt? Februaridame maar zag op het NOD topic dat die het flink spannend houdt met zowel bloedingen als oplopende zwangerschapstesten. Als je hier nog mee leest; ik duim voor je! Hier morgen NOD en ik ben flink in dubio, in principe wil ik wel wachten met testen tot het weekend omdat mijn eisprong later was maar weet niet of ik het volhou. Heb het gevoel van zo'n clichebeeld met een duiveltje op de ene en een engeltje op de andere schouder die flink lopen te ruzieen over morgen testen of zondag . Gister is de enige dag geweest dat Ik er niet zo mee bezig ben geweest maar dat was alleen maar omdat ik vol angst opkeek naar mijn afspraak bij de tandarts om 2 verstandskiezen te laten trekken. Is me trouwens 200% meegevallen Dus dames, praat me alsjeblieft even wat geduld in
Kom op manonii je kunt het! En denk maar zo, aan een twijfel test heb je ook niks.. Lekker wachten tot zondag! (Lekker makkelijk praten zo hahaha)
Loes vind eigenlijk best schandalig dat iemand dat vraagt zeg! Maniomii spannend hoor ik zou denk ik ook nog effe wachten haha als kan ik zelf nooit wachten 😜 Hier niet veel bijzonders ben niet erg lekker nu nog 2 Diensten werken en dan weekje vakantie yeah 😊
Heerlijk beeld ja geluid is het nog niet als het zo klein is! Kom op vrouw nog even geduld hebben het is zonde van de teleurstelling om te vroeg te testen!
manoni spannend. Weet niet of ik zou kunnen wachten.. zit zelf al te verbijten haha en mijn nod is pas maandag. fijn sanna dat het hartje klopte.. troet beterschap hier ben ik er niet heel veel mee bezig op zich. kan het makkelijk van me af zetten in ieder geval. zou aan de ene kant alwel willen testen. ook omdat mn eisprong vroeger is geweest dan ik dacht. maar andere kant denk ik steeds ach t zal nog lang niet raak zijn etc.
Even snel inbreken mijn testdrang heeft gewonnen (stom!) En een halfuurtje geleden met dus niet ochtendurine (nog stommer!) Een lichtroze tuurstreep op een action testje! Krijg gem alleen met mijn slechte camera amper op de foto...
NOD augustus 7: Toekie1985 10: Loes1990 15: Annekeruiter85 28: Manonii NOD september 1: Tazzie 10: Anneke 17: troetjuh 25: Veetje83 zwanger! sunnyflow, bijzondere datum :19 augustus(1e echo) lijstje Sanna1986, bijzondere datum: 26 augustus eerste afspraak gyn
spannend manonii! hier helaas niet. sinds vanmorgen licht (oud) bloedverlies dus mn ongi is vast begonnen ene kant vind ik t niet erg. gezien de situatie met de twijfels van man en vanwege t huis. Andere kant baal ik wel hoop zo dat alles toch nog wel goed zit in mn lijf