Heb zaterdag negatief getest.. Wacht vandaag even af en dan misschien morgenochtend nog maar is testen.. Dan zit ik op 13 DPO..
lijkt wel op een innesteing hoor loes. maar als dat zo is kun je nu nog niet testen. moet je nog ff paar dagen wachten. het kan best zijn dat het de vorige keer ook wel een innesteling was maar dat het daarna alsnog fout ging met het vruchtje. dat schijnt heel vaak te gebeuren maar meestal merk je dat niet. dus ik zou de hoop nog niet opgeven hoor! als je niet ongi wordt zou ik gewoon donderdag of vrijdag testen
ik lijk hetzelfde te hebben als Loes. ik had zojuist een paar druppeltjes bloed bij het afvegen. een beetje roze/bruinachtig. lijkt wel op een innesteling. zou het, zou het, zou het??? ik hoop het zo! ik kan zondag pas testen, pfff... dat duurt nog lang zeg. zou gaaf zijn he loes, als we beide een positieve test in handen hebben aan het einde van de week
Zou zeker gaaf zijn! Ik duim voor je.. Hier nog in twijfel over een test morgen.. Ik kijk wel hoe het dan voelt..
Vanmorgen geen test gedaan.. Veel te bang voor een teleurstelling.. Vandaag dus gewoon weer een dag broekloeren..
Wat houden jullie het weer spannend! Welken testjes gebruiken jullie? Had hier de eerste keer een heeel licht streepje op de action en een ietsje donkerder streepje ( echt minimaal) op de kv 2v5
ik gebruikte eerst cb digitaal maar dat werd me te duur. ik heb laatst die ovutestejs besteld en daar zitten ook 6 zwangerschapstestjes bij in. dus die gebruik ik gewoon. als ik twijfel kan ik altijd nog een duurdere kopen. die van kv 2v5 heb ik ook al een keer gebruikt, ook prima naar mijn idee. ik had vanmorgen weer kloddertje bloed (sorry voor mijn vieze taal), ik hoop dat dit er bij hoort en dat het niet doorzet. ja spannend hier he?
Voel op zich niks.. Merkte alleen vanmorgen dat ik last heb van haaruitval maar of dat nou een teken is..
Spannend, Troetjuh, Loes en Toekie.. Ik duim hard voor jullie en hoop dat er over een paar dagen 3 mooie positieve testen in jullie handen liggen. Hier ongesteldheid weer voorbij, maar 3 dagen gehad. Dus voor mezelf wel fijn en kunnen we het weer gezellig gaan maken. Vrees wel een aankomend griepje. Hoofdpijn, misselijk en moe..
Vervelend Anneke! Hoop niet dat je echt ziek word! Hier nu wel wat krampen maar zijn meer mijn darmen.. We wachten af.. Denk weer aan een test morgen maar wie weet kan ik me weer inhouden..
ik heb nu een beetje, heel licht, een trekkerig/stekerig gevoel in mn onderbuik. maar ik zal mezelf wel weer voor de gek aan het houden zijn, of het komt vanwege een aankomende ongi... weer lekker vaag dus. loes donderdag is toch jouw nod? probeer toch maar te wachten tot die dag. je bent nu al zo ver gekomen, dan lukt het je nog wel een dagje toch? kom op meid, je kunt het!