Nou voor jullie maar ook voor mezelf! Nu gelukkig aan her werk dan heb ik wat afleiding.. Nog steeds niks te bekennen.. Morgen ga ik echt testen!
Loes wat hou je het spannend haha hier alles ff rustig.. Zijn druk bezig met regelen voor t nieuwe huis. Als het goed is gaan ze eind deze week/begin volgende week een bouwkundige keuring doen. Hopelijk is alles goed. En kunnen we doorgaan met de bankzaken en voor onze flat ook afspraken aan t maken voor de terugkoop door de woningbouw. Zoonlief ligt nu ff op bed dus ik ga gauw even wat opruimen en schoonmaken oh ja welke ovutesten gebruiken jullie? ben nog op zoek naar fijne testen
Loes ben heel benieuwd morgen.. Ik ga misschien toch ovulatietesten gebruiken aangezien ik zo'n korte cyclus heb.. Vandaag een nieuwe winterjas geshopt voor Hannah..😊 Vanmorgen 1e keer muziek op schoot.. Was echt super leuk!!
Ik vind ovu testen echt fijn.. Mij geeft het rust (al ik daar nu weinig van te merken) maar andere vinden het weer niks.. Een keer proberen dan weet je het!
Ik vind mezelf knap! Heb niet getest.. Zoals mijn man zei, vanavond winnen we de staatsloterij en morgen gaat een wens in vervulling.. Gelukkig sluit het 1 het ander niet uit..
ik hoop het van harte voor je (al mag die staatsloterij wel hierheen haha) ik vind ovutesten ook wel fijn, maar ben op zoek naar niet al te dure haha
Staatsloterij opbrengst is 0,-.. Nog 5 nullen en een 1 te gaan en we hebben een miljoen.. Hahaha.. Nu zenuwen voor wat morgenochtend gaat brengen.. Weltruste..