Loes super gefeliciteerd!!!! wauw wat goed!!! super de super ik begin hier wel langzaam een positief gevoel te krijgen, maar testen is nog te vroeg. ik heb het idee dat mn borsten wat gevoeliger worden en vanmorgen werd ik ineens in een vlaag kotsmisselijk omdat ik de ontlasting van mn zoon rook. maar nu zal ik mezelf wel weer voor de gek zitten te houden
ohja anneke, kijk eens op 123thuistesten.nl daar heb ik ze weg, helemaal niet duur en werken prima. ik ben er heel blij mee
NOD SEPTEMBER: 14: Toekie 17: Troetjuh 25: Veetje 25: Tazzie 30: Anneke ZWANGER: Sanna Manonii - 5 weken Loes - 4 weken
dames, ik ben 3 dagen te vroeg maar ik kon me niet inhouden om toch een testje te doen. er staat een heel licht streepje! ik geloof er niks van, maar een streepje is een streepje toch??? het zit gewoon te trillen en het zweet breekt me uit, ik ben gewoon zwanger! ik test morgen gewoon nog een keer, kijken of het streepje donkerder wordt
de foto is wel wat kleiner en daarom is het in het echt iets duidelijker te zien. maar zien jullie wat?
Ik zie hem ook! Voorzichtig gefeliciteerd! Komen jullie ook gezellig naar het mei 2015 mamas groepje? enne troetjuh en anneke, jullie mogen nou niet achter blijven hoor
Ik zie een vrij duidelijk streepje hoor Toekie! Gefeliciteerd Wat een positieve berichten vandaag! Hier eigenlijk best vreemd.. Afgelopen zaterdag dus ongi geworden, zonder klachten.. Dit duurde 3 dagen(maar wel heel licht ongi). Nu sinds gisteravond wat bruin bloedverlies.. Zou het een innesteling geweest kunnen zijn of hoop ik nu dingen die niet kunnen? Van de week dus ook zo'n hoofdpijn gehad (nu gelukkig wel weer bijna over) en met vlagen wat misselijk.
Ja ik zie ook duidelijk een streep! Gefeliciteerd! En Anneke een test en dan weet je het! Hier begint het allemaal een beetje tot me door te dringen.. Ongelofelijk, de tweede ronde en zwanger! Voel het zo nu en dan aardig trekken daar beneden en dat herken ik niet dus vind ik wel heel erg spannend.. Morgenochtend nog een test op verzoek van mijn man en dan gaat onze kleine meid morgen in een heel bijzonder shirt naar opa en oma..
dankjewel meiden! geen idee anneke, klinkt wel erg raar. tja je kunt altijd ff een testje doen en is het negatief dan was je gewoon onig zaterdag. lijkt me wel heel erg kort dag dat je zaterdahg ongi was en nu al een innesteling, dat kan niet naar mijn idee. maar als het echt heel erg licht was dan was zaterdag misschien wel je innesteling. ik zou een testje wagen, anders wordt je gek van onzekerheid
he loes ik wil ook een shirt laten bedrukken, waar heb je dat gedaan? bij dringt het nog niet echt door. ik geloof het gewoon niet. raak in de 4e ronde! dat is echt wel dankzij de ovulatietesten, wat een uitvinding
Je kan bij de Hema vellen kopen waar ze zelf wat op kan printen en dan strijk je het op het shirt.. Je kan ook laten bedrukken maar dat duurt voor mij te lang omdat we dit weekend naar mijn ouders aan de andere kan van het land gaan..
WAUW Loes en Toekie!! Van harte gefeliciteerd allebei!! (ja ik zie ook een streepje toekie) Echt gaaf! Anneke inderdaad gewoon even testje doen?