dankjewel! ja echt wel loes! ik kan het nog steeds niet geloven. het moet eerst nog bezinken geloof ik
Dat heb ik ook.. Had net nog een soort uitdaging want mijn schoonmoeder ging mee naar de Hema maar het is gelukt en volgens mij heeft ze nog geeeeeen idee!
Dat heb ik ook.. Had net nog een soort uitdaging want mijn schoonmoeder ging mee naar de Hema maar het is gelukt en volgens mij heeft ze nog geeeeeen idee!
nou ik ben net weer thuis, ik had een etentje met collega's onder elkaar. reuze gezellig! maar oh jee het was nu al heel moeilijk om me stil te houden! maar het is gelukt
Ja het is zoooo moeilijk! Het liefst zou je het gelijk vertellen.. Vandaag vertellen wij het aan mijn schoonouders.. Kan niet wachten om de tranen over mama's wangen te zien rollen en de twinkelende ogen van papa te zien! Zo eerst nog een test op verzoek van mijn man, even werken en dan is het zo ver!
ja tof he sanna? ja loes ik heb ook nog weer getest, maar was hetzelfde als gisteren. ik doe het zondag nog een keer, dan is eigenlijk pas mijn nod. ik word nu al bij vlagen misselijk, bij vieze geurtjes vooral. dat is echt vroeg! had ik bij mn 1e zwangerschap pas na 6 weken
Ja en samen met de testen ook de misselijkheid.. Dat word weer een paar weken afzien maar wel voor een goed doel!
ja das is helemaal waar! mijn borsten beginnen ook al pijn te doen. ik heb overal nu al veel eerder last van dan bij mn zoon. maar dat komt misschien wel omdat ik weet hoe het voelt en de 1e keer was alles nog nieuw en onbekend. toen viel het misschien nog niet zo op
Pff ik voel zoveel misselijk al dagen last van me buik duizelig Ik denk zelf dat niet raak is had gisteren test Omo wit haha maja das nog veelste vroeg natuurlijk
Vervelend die misselijkheid dames. Troetjuh wanneer is ook alweer jou nod? Hier vanmorgen nog test gedaan, maar om wit hoor.. Dus definitief op naar ronde 3.. Onderweg naar Drenthe lekker een weekendje weg.. Geniet vd weekend en veel plezier met vertellen