Hier ook heel nieuwsgierig, al heb ik al sinds zoonlief geboren is het gevoel dat de volgende een meisje wordt. Totaal tegengesproken door manlief want zijn familie maakt alleen maar mannen.. we zullen zien
oh wat super loes!! leuk! nee ik ben niet zo nieuwsgierig aangelegd. ik hou wel van een verrassing. ik wist het bij mijn zoon ook niet en wil het nu ook niet weten. het maakt toch niet uit wat het wordt en zo blijft het spannend tot en met de bevalling
O jee, word nu al vergeetachtig.. Was het nou in deze groep dat er nog iemand ging mee doen aan de mudmasters? Ik zit nu namelijk met een enorm dilemma!
welke editie van mudmasters? maar volgens mij niet, ja mijn bootcamptrainer denk ik haha. Maar heb m er nog niet over gehoord. Wel de color obstacle run volgende week (maar daar heb ik nog niet genoeg conditie voor
troetjuh hoe is het met jou daar in de wachtkamer? ga je al wat voelen of denk je dat het niet gelukt is? wanneer ga je testen?
ja precies! nog ff 3 doordbijten troetjuh, en dan zou ik opnieuw testen. we houden de moed er nog ff in hoor
wat is dat een rottig bankje he tazzie? veel sterkte met wachten! NOD SEPTEMBER: 17: Troetjuh 25: Veetje 25: Tazzie 30: Anneke ZWANGER: Sanna Manonii - 5 weken Loes - 4 weken Toekie - 4 weken
tja voorlopig wel genoeg aan mn hoofd toekie ivm ons hopelijk nieuwe huis dus wat dat betreft denk ik dat die weken wel voorbij vliegen haha. slaap lekker loes! ik ga ook maar eens slapen. Man heeft een 24uursdienst op de kazerne dus sta er alleen voor vannacht met onze eigenwijze peuter en aangezien die s nachts nog regelmatig huilend wakker wordt
Zo. Daar knap je van op.. Ons kleine boefje wel een keer wakker om 5 uur maar daarna doorgeslapen tot 8 uur dus ik heb ook heerlijk kunnen slapen.. Wel jammer van de ochtend misselijkheid maar daar zal ik denk maar weer aan moeten wennen..
oh lekker loes! mijn kruimel is vannacht niet wakker geweest maar het was wel 6.45 vanmorgen. nouja, het kan erger he. ik ben gelukkig niet misselijk. ben ik 2 dagen geweest en nu de laatste dagen niet. en dat vind ik helemaal niet erg
Heb jij eigenlijk al een afspraak staan bij de vk en voor je eerste echo? Ik 13-10 vk en 20-10 eerste echo.. Nog 4-5 weken wachten.. Duurt lang!