oh dat duurt zeker nog lang! pff.... ik heb toevallig net gebeld, maar er is nu niemand op de praktijk dus ze belt me straks terug om een afspraak te maken.
Heey, Ik ben weer terug van een heerlijk weekend weg Balen loes dat je 's ochtends misselijk bent.. Spannend weer de 1e echo's straks en de afspraken bij de vk..
Hoi dames. Hier gaat t ff niet zo lekker. Heb sinds gisteravond laat bloedverlies. Helderrood en pijn onderin in buik had gistermiddag en avond al steeds pijn in in onderrug. T zou ong deze dagen de innesteling kunnen zijn maar dit lijkt mij teveel bloed. Wel was mijn menstruatie laatst voornamelijk oud bloed geweest. Vind t allemaal maar raar
ja je doet wel rar dingen tazzie. toch maar ff afwachten of het doorzet. zo niet dan kan het toch wel een innesteling zijn. maar ik snap goed dat je hier van baalt. dan wordt je toch weer bang dat het een teleurstelling wordt. ik duim mee voor je! troetjuh ga jij morgen weer testen? ik heb mijn afspraak voor de 1e echo staan 15 oktober mag ik, dan 8 weken zwanger
Dat is wel raar tazzie.. Ook een knuffel van mij en ik hoop toch dat het een innesteling is. Zou op cd 19 wel logischer zijn..
balen troet hier helaas nog steeds bloed. Denk dat het gewoon een ongi is. ik weet het adners ook niet
Balen troetjuh.. Tazzie hmm hopen op een innesteling, spannende week voor jou.. Toekie mooie datum om naar uit te kijken de 1e echo!! Hier een dagje sauna gedaan.. wel even getwijfeld, maar ja.. Denk dat ik in mijn week van de eisprong zit.. Super opgezette buik en heeel veel plassen.. Anders zou ik het ook niet weten.. NOD is pas over 2,5 week dus het kan iig niet van een naderende menstruatie zijn. Als het deze ronde niet raak is, ga ik ovulatie testen bestellen.. S kijken om alles beter in kaart te brengen..
heerlijk Anneke naar de sauna Welke ben je geweest? Ik ben afgelopen maandagavond naar de sauna geweest (blij dat t bloedverlies pas thuis begon hahah ) Deze week dus veel aan de "klus"voor jou Anneke innesteling denk ik niet dat t is. Al lijkt t bloedverlies wel minder te worden nu. Maar heb ook steeds soort pijn/steken rond de plekken van de eierstokken en mn litteken van de ks trekt wat aan de binnenkant. Maar dat trekkende heb ik wel vaker bij menstruaties.
Ben naar Houten geweest en jij Tazzie? Heeft het nog doorgezet Tazzie of is alles weer rustig? En hoe is het met de rest? SW hoe voel jij je nu? Mijn opgezette buik is weer weg.. dus gok dat mijn ei is geweest.. Vanavond nog wel een keer gezellig maken voor de zekerheid9dochter gaat logeren bij opa en oma, heerlijk haha) aangezien ik nog wel wat slijm verlies. En dan weer voor een week of 2 op het wachtbankje. Zo eerst mijn dochter wegbrengen naar kdv en dan een dagje werken. Vrijdag zijn er altijd weinig kids, dus een gezellig dag Morgen feest van het kdv (ze bestaan 25 jaar) en zondag dagje Apenheul.. hopelijk goed weer Jullie nog leuke plannen het weekend?
Anneke dat klinkt als een top weekend! Onze dochter gaat vannacht ook logeren want wij hebben een feestje.. Ik rij dus de antibiotica smoes kan nog even wachten.. Verder veel moe en een hele bolle buik.. Met dit mooie weer is het moeilijk te verstoppen (een dikke trui zou handig zijn maar niet zo prettig met deze temperaturen) nu maar hopen dat niemand het ziet. Zaterdag rust en zondag vier ik mijn verjaardag..
naar thermen bussloo ben ik geweest veel plezier deze avond Anneke Loes leuk een feestje Hier morgenochtend misschien met mn zoontje even bij de paardenwedstrijden kijken (deed normaal zelf mee, maar mn verzorgpony is helaas overleden). Morgenmiddag bij de opendag van mn bootcamp/personal trainer kijken. Zondag nog geen idee, misschien ff naar teuge vliegtuigjes kijken of ook naar de apenheul
Kan het dan toch een innesteling zijn geweest tazzie? Hier alles goed. Donderdag termijnecho gehad. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik deze keer zo snel.zwanger ben geworden en dat het ook nog goed gaat.
Fijn dat alles goed gaat sanna! en ik weet t niet. Was vanmorgen wel wat misselijk, maar had nog niet ontbeten. En ik wil me niet gaan vastpinnen op symptomen. Dan wordt ik helemaal gek van mezelf