Fijn dat alles goed gaat Sanna Tazzie binnenkort toch maar een testje wagen voor de zekerheid.. wanneer zou je kunnen testen? Verder weinig nieuws hier.. Erg gevoelige tepels en hongergevoel, dus ik ga weer het wachtbankje op voor de komende 2 weken..
he dames, hoe is het hier? ik was er ff niet, want had het erg druk met werken en met verjaardag van mn man het weekend en we hadden zaterdag ook nog een leuke dag op de ponyclub. jeej jij houd het wel erg spannend tazzie. ik kan me heel goed voorstellen dat je er niks meer van snapt! ik hoop toch voor je dat het toch een innesteling was. ga je wel een testje wagen van de week? ben benieuwd. troetjuh balen voor jou meissie! hopelijk volgende ronde meer geluk wij hebben het gisteren tijdens mn man zijn verjaardag toch maar wel aan de familie verteld. ik kan het toch niet lang verbergen, want ik heb echt nu al een buikje en als het mis gaat dan vertellen we het ook. en dat is ook geen garantie dat het niet mis gat, dus wij dachten we zeggen het gewoon! iedereen moest juichen! haha.
hey Toekie nog gefeliciteerd met je man. En leuk een dagje gezelligheid op de ponyclub ja ga wel deze week ergens testen Ben steeds wel licht misselijk maar misschien beeld ik me dat ook wel in misschien dat ik straks als mn zoontje weer wakker is nog even langs de kruidvat rij om een test te halen.
ben nog even bij de kruidvat geweest. Test gehaald en ook gedaan, maar spierwit hoor. (oke ook wel vroeg, officieel pas donderdag. Maar ga er vanuit dat vorige week mn ongi gewoon even veel te vroeg kwam
dankjewel! ja was erg gezellig ik vind het toch raar hoor tazzie. nouja, ik weet het ook niet. is jou cyclus altijd wat onregelmatig dan?
nee dat is t rare. voordat ik zwanger raakte van mn zoontje altijd een cyclus van 28 dagen (soms 27 of 29) Heb voor mijn zoontje nog een MA gehad en tussen dat en zwanger van zoontje gewoon normale cyclus. Na de zwangerschap ook gewoon tot ik weer begon met de pil (en daarmee ook altijd regelmatig) Dus dit is best raar.
tja dan zou je denken dat het toch een innesteling moet zijn geweest. misschien is het zo dat je wel bevrucht was maar dat het bij de innesteling toch fout ging met het vruchtje en daarom zo veel bloedverlies. dan scheid je ook nog geen hcg genoeg uit voor een positieve test.
Goedemiddag meiden! Ik zie dat er weer 2 zwangeren bij zijn gekomen, wat een geweldig nieuws, en wat lekker vlot allemaal! Ik denk dat ik mijn NOD komende zondag heb (bij LF14).. dus nog even afwachten!
hier geen ongi en een spierwitte test. Dus denk dat het bloedverlies van vorige week gewoon eem erg vroege ongi was. Wel heel veel druk op de onderkant van mn buik (en litteken ks zoontje) steken aan beide kant. Dus gok nu ook weer een vroege eisprong eroverheen. Baal op t moment behoorlijk van mn lichaam.
Heey meiden, Hoe is het met iedereen? Hier gisteravond, vannacht en vanmorgen (haha).. een heel licht positieve test van kv2v5.. Die van vanmorgen iets duidelijker. Gister werd hij wel pas zichtbaar na afleestijd (lees 1-2 uur). Die van vannacht en vanmorgen na 15-20 min. Mijn NOD is denk ik donderdag, dus ben erg vroeg.. Zou nu dus op 4 dagen ervoor zitten.. Pff.. zo spannend
Vanavond een vroege test gedaan en die is positief. Ik durf voorzichtig te zeggen dat ik dus zwanger ben😊 Wanneer is jou nod troetjuh?
hai dames, Fijn dat de vroege test ook licht positief was. Maar over de 2v5kvtesten. Dacht dat je die niet meer mocht aflezen na de officiele verstrijktijd. Want dat ie dan na een paar uur wel vals posi aan kan geven terwijl ie na 5 minuten (de afleestijd! ) nog wit is? hier vrijdagmiddag/avond onwijs veel pijn bij mn heup (buik/rugkant) gehad. Zaterdag ineens over. Dus gok dat mijn ei toen is gesprongen die nacht. Helaas was ik een weekendje weg zonder man. Dus deze ronde gaat het dan helaas ook over
Kan nog wel hoor tazzie zou zoieso vanavond nog effe gezellig maken 😜 baat het niet dan schaat het niet haha
Ja, maar de testen van gisteravond en vanmorgen waren allemaal direct positief.. Ik ga do nog een clear blue met indicator doen, want dan is de uiterste datum van mijn NOD.. Als die ook positief is, ga ik de verloskundige bellen