dan ben je echt zwanger Anneke als die andere testen direct positief zijn gefeliciteerd! Denk niet dat dat gaat lukken troetjuh manlief moet vanavond weer naar de kazerne voor de oefenavond.. En voor ie dan weer thuis is
jeej anneke gefeliciteerd!!! super meid! dan loop je maar 2,5 weekjes achter op mij leuk @tazzie, wat balen meid. wat heb je dan een korte cyclus steeds. wat raar. ik snap goed dat je er van baalt. als ik jou was zou ik toch eens ovulatietesten gaan gebruiken. dat ga mij echt een heel goed beeld van mijn cyclus en toen was het ook gelijk raak. sterkte en succes meissie!
Balen tazzie.. Idd prettig om de testen te gebruiken om meer inzicht te geven als je dat rust geeft iig.. Ja, Toekie loop idd niet heel ver achter.. Mijn uitgerekende datum zal rond 11 juni liggen verwacht ik.. Ik heb net de verloskundige gebeld.. Heb 27 oktober mijn 1e echo (krijg hier als service een vroege echo). Ben dan 7w 5 dagen volgens eigen berekening. Heb 13 nov dan de termijnecho en 18 november intake verloskundige. Spannend dus deze komende weken
leuk! spannedn hoor! ik heb 15 oktober de 1e echo, en de rest zal ik dan wel horen. nog 2 weken geduld dus! wachten duurt wel lang hoor
Heey ladies, Ja hoor ik ben er af en toe nog.. maar idd weinig reacties! Hoe gaat het met jou Toekie?? Hier goed hoor, wel erg misselijk..
Hier al lang niet geweest.. Ben erg beroerd (erg herkenbaar van de vorige zwangerschap) dus daardoor een stuk minder actief..
Gefeliciteerd anneke ik ben.ook al een tijdje niet geweest. Ik ben doordeweeks erg moe van het werken en zwangeren. In het weekend kom ik.dan weer een beetje bij..
de misselijkheid varieert bij mij nog al. maar ik heb wel veel honger en kan de hele dag wel door eten! echt vreselijk. als ik dat doe ben ik straks 100 kg haha! verder ben ik erg moe en doen mn borsten pijn, maar voor de rest voel ik me prima
Als eerste gefeliciteerd Anneke!! Heb wel meegelezen maar niet de puf gehad om te reageren. We hadden helemaal gepland dat we na de eerste echo vorige week (helemaal goed,kloppend hartje!) maandag meteen het goede nieuws zouden brengen bij de opa's en oma's. Helaas werd de dag wat minder leuk. Er is een hoop gebeurd tussen mijn ouders en ik kreeg dus nog voor mijn echo te horen dat mijn moeder waarschijnlijk wil scheiden van mijn vader. Het werd dus een heel dubbel bezoekje. Voel me ook al de hele week depri. Aan de ene kant kan ik mijn moeder erg goed begrijpen (lang verhaal) aan de andere kant had ik nooit verwacht dat dit ooit nog zou gebeuren. Zo even een ego berichtje maar wel lekker om even van me af te schrijven.
jeetje manonii, dat is heftig zeg. helemaal als het niet verwacht! denk jij leuk nieuws te brengen en dan krijg je dit. wat een narigheid. en is het ook echt menens van je moeder, geen ruzie die weer overwaait?? sterkte met it nare nieuwd meid. kus x
jeetje manonii dat is geen fijn nieuws zeg. sterkte hiermee hier even in een flinke dip. Zijn erg druk voor t nieuwe huis. Wat een geregel allemaal en wat een stress Maar goed t ligt allemaal nu bij de bank en we wachten af. Als het allemaal doorgaat, 31 oktober! al de sleutel en dan in 2 weken verhuizen Verder vertrouw ik op t moment totaal niet op mijn lichaam. Laatst dan al dat ik binnen 3 weken alweer bloedverlies had. Inmiddels zitten we op de 3,5 week en afgelopen nacht een veeg bloed op t wc papier. maar nog niets doorgezet (zo maandag moeten komen) Zwanger kan echt niet, had afgelopen weken weinig zin door alle stress ) doen het nu ook even rustig aan. Even kijken hoe komende 2 maanden verlopen. is het ondertussen raak dan natuurlijk van harte welkom. Maar denk dat ik me dus ook maar even terugtrek uit dit groepje.
jeetje tazzie, dat ik ook naar. succes met het huis en veel succes in de toekomst met het zwanger worden! dikke kus
Troetjuh gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws ook Hoe voel je je? En wanneer ben je ongeveer uitgerekend?
Jeep wat goed toetje gefeliciteerd Manonii Hoe is het nu? Hier nu heerlijk een week vakantie ik ben echt super moe. Vier dagen werken met zo'n heftige klas valt mij zwaar.
Hoooi Meiden! Ik heb ook al een hele tijd niets van me laten horen.. *schaam*, maar ook ik mag me bij de zwangeren club voegen! Nu 5 weken zwanger, op 25 oktober al een licht positieve test .
Het is rustig hier. Gefeliciteerd dames die zwanger zijn. Hoe gaat het met de iedereen? Hier helaas niet zo'n goed nieuws. Vorige week bij de vroege echo alleen een leeg vruchtzakje gezien. Zou volgens berekening 7 weken zwanger zijn. moet dus uitgaan van een miskraam. Morgen heb ik opnieuw een echo en mocht er niks veranderd zijn dan word ik waarschijnlijk gecureteerd. Mijn lichaam heeft het Tot nu toe ook nog niet zelf afgestoten.. vind het spannend en stiekem nog sprankje hoop dat Het kindje verstopt zat of dat ik iets minder ver ben dan ik dacht..