Hallo meiden, Ik wil me wel graag jullie aansluiten! Ik ben nog wel vrij nieuw hier... zal ik wat over mezelf vertellen? Ik ben 29jaar en in april gestopt met de pil en neg vandaag voor t eerst ongesteld geworden leuk leuk... nu gaan we dr echt voor... het wordt ons eerste kindje. Spannend allemaal!
Zeker spannend! Gezellig als je ook mee komt kletsen.. Wij zijn wel allemaal bezig voor een tweede kindje.. Voor mij geen probleem maar misschien voor jezelf soms lastig omdat je over dingen nog niet mee kan praten.. Liefs
Ik ga gewoon alvast uit van mijn volgende NOD.. 5 augustus.. Twee jaar geleden testte ik op 10 augustus positief..
Hihi nee idd miss niet zo handig! Ik zoek wel even verder. Veel succes en plezier in deze spannende tijd! !
hoii mag ik me ook melden? (haaaai ans, daar ben ik dan ) afgelopen week gestopt met de pil en nu mn ontrekkingsbloeding hierna moet ik wel even een maandje wachten om te kijken wat mijn lichaam doet, maar daarna mag ik er wel voor gaan zal even wat over mezelf vertellen. ben 34 jaar en heb een zoontje van 2 jaar en ruim 3 maand. eerste x dat ik zwanger was was met 3/4 maand. Helaas met 11 wekenecho erachter gekomen dat hartje niet meer klopte en curretage gehad. Daarna moest ik 2 maand wachten van de gyn en was ik de maand daarna zwanger van mijn zoontje. Die is geboren met 36 weken met een ks. Iets eerder dan de officiele geplande ks, vanwege bloedingen. Ik had de placenta voor de baarmoedermond liggen en had vanaf week 34 steeds bloedingen. Hele tijd geduurd voordat mijn man om was om voor een 2e te gaan, inderdaad voornamelijk vanwege financiele plaatje. Echter heb ik kans op vervroegde overgang (zit in familie)en was ik vorige maand bang dat het al begonnen was. Na gesprek met huisarts dus nu gestopt met pil en moet ik dus even wachten om te kijken wat mijn lichaam doet. Komt de menstruatie goed op gang kunnen we er voor gaan. Zo niet moet ik weer naar de huisarts toe en gaan we verder kijken.
Leuk tazzie 😁ja ik slik folium zuur van de apotheek 90 tabletjes voor 4 euro ofzo 0,5 Mg foliumzuur
Ja slik ook al foliumzuur.. Net ongesteld geworden dus dat is ook mooi.. Kunnen we nu echt gaan beginnen..
Hier gaat het goed hoor Joey beetje ziekig dus lekker rustig aan doen En ik moet morgen werken Voelen jullie je ei? Voelt wat raar in me liezen
Hier vol in de leukste tijd van de maand (NOT).. En vanavond ineens overvallen door jaloezie toen ik een zwangere vrouw voorbij zag lopen.. Bah wat haat ik mezelf dan.. Ik geloof niet dat ik mijn ei voel.. Of ik heb 100 eieren per maand (zou handig zijn) want ik voel genoeg.. Hahaha
Gaat het weer beter met Joey? Zo sneu als de kleintjes niet fit zijn.. Je zou het dan het liefst van ze over nemen.. Hier is mijn chagrijnige bui gelukkig weer over.. Vandaag een lekker rustig dagje..
Ja gaat opzich wel goed hoor heeft vannacht gelukkig goed geslapen Is wel Wat pieperig en wil niet eten en drinken... Gelukkig is je shaggo bui over Ik heb dat ook wel is hoor die jaloezie Hebben jullie nog lichte voorkeur voor een jongentje of meisje?
Een hele lichte voorkeur voor een meisje.. Dan kan ik die veel te schattige en nog mooie kleertjes nog een keer gebruiken.. Al is een jongetje natuurlijk ook leuk want dan hebben we een goed excuus om weer nieuwe dingetjes te zoeken.. Eigenlijk maakt het helemaal niet uit.. Super cliché maar als het maar gezond is..
Dat is zoieso het aller belangrijkste Loes dat het gezond is Ik zou een meisje ook erg leuk vinden Dan heb je van elk 1tje haha ( meer smaakjes zijn er niet) Maar als het jongen is Zou ik ook wel leuk vinden hoor Heb niet veel kleertjes bewaard dus kan zoieso weer gaan shoppen
Mijn meisje is echt super snel gegroeid.. Maat 56 sloeg ze over en in 62 zat ze iets langer.. Heel kort in maat 68 om vervolgens 74 ook maar over te slaan.. Heb echt nog veel dingen waar het kaartje zelfs nog aan zit..
Oooh echt haha Joey was een kleintje 48 cm en 3025 gram Heeft echt lang in maat 50 gezeten eigenlijk in alle maatjes heeft die lang gezeten Hij is nu 89 cm en 12,4 kilo heeft nog broekjes maat 86 Truitjes 92 ma hou van wat langere dingen