Ik herken het gelukkig niet zo die drift buien en slaan uit woede Joey slaat ook wel is maar meer in zen spel Gelukkig meestal wel goed te corigeren
Anouk is echt een pittig ding.. Haha.. Een vriendin van mij is kinderpsychologe en die noemde haar pas interessant.. Niet omdat er wat mis is maar omdat ze zo'n pittig karakter heeft.. Gelukkig zitten mijn man en schoonmoeder heel erg op 1 lijn en merk ook echt dat dat super belangrijk voor haar is..
Druk werk helpt en het idee dat het al een keer gelukt is ook Over driftbuien ons zoontje heeft dat ook maar gaat dan met dingen gooien. Tja hoort ook bij de leeftijd idd consequent optreden.
Anouk gooide zich pas dramatisch op de grond in de supermarkt.. Daar sta je dan.. Schaamde me dood! Nou deed mijn kind het voor een banaan waar anderen het voor chips of snoep doen maar toch is het best gênant..
ik schaam me dan ook altijd dood als lucas dat hier doet. MAar wat hier vaak wel helpt is zeggen. Ga jij maar gek cdoen mama loopt door (en dan ook echt doorlopen) vaak komt ie dan wel achter mij aan. het slaan, tja het is vooral sinds zijn opname dat hij nu echt gericht slaat als ie boos is. Eerder sloeg ie ook wel eens, maar dan kon je merken dat hij eigenlijk heel onzeker was. En liefst geknuffeld wou worden. Hij gaat dan ook altijd heel zenuwachtig lachen. Vanmorgen even lekker naar burgers zoo geweest. Lucas werd weer helemaal hyper bij het zien van de dieren haha. Overal heen rennen en kijken..
dat vroeg ik me ook al af Hier alles prima merk aan mezelf dat mijn lijf het weer ptettiger vind zonder pil. Nu afwachten hoe het verder gaat lopen. Zou rond t weekend een eisprong moeten krijgen als mijn lichaam het goed regelt
Hopelijk houdt je lichaam zich aan zo'n mooie cyclus.. Hier vanmorgen enorme steken.. Alsof ik ongesteld ging worden.. Mijn ei lijkt me sterk maar toch maar even knuffelen vanavond..
vorige x dat ik gestopt was met de pil had ik wel steeds mooie cyclus van tussen de 26- 30 dagen. Hopelijk nu weer, of ja hpelijk gewoon een echt cyclus en dat mijn lichaam toch nog niet in de overgansmodus komt/zit. knuffel ze
Hoi meiden, Hoe is het met iedereen? Dat van die driftbuien is erg herkenbaar. Ons zoontje heeft daar ook regelmatig last van. En hij is nu bezig met de laatste 2 kiezen. Daar heeft hij heel veel last van. Dat helpt ook niet mee. Ik heb zaterdag mijn nod. Maar had al een paar dagen last van steken in mijn lies en pijn in mijn onderbuik. Na een positieve ovulatie test (die had ik nog liggen) heb ik een zwangerschapstest gedaan. En die was positief Nu hopen dat het goed gaat. We hadden nooit verwacht dat het meteen de 1e ronde raak zou zijn. Wanneer hebben jullie jullie nod?
Wauw sunny flow wat goed! En nu hopen dat hij/zij lekker blijft plakken! Gefeliciteerd! Hier in de leukste tijd van de maand.. Kunnen we er tenminste iets aan doen.. Wat die steken zijn geweest bij mij, geen idee! Maar we zien wel..
sunny flow gefeliciteerd!! hoest verder met iedereen? of zijn we allemaal gesmolten met dit weer? het lijkt er hier wel op dat mijn lichaam bezig is met een eisprong das al positief
Hej hier gaat goed best druk op het moment Ik heb volgens mij me Ei ookal gehad hihi dan zou ik rond de 30 ongesteld moeten worden Deze ronde is zoieso niet raak want hebben niet geklist rond ei tijd 😝
Hebben jullie ook zo'n last van de warmte? Ik heb er vooral 's nachts last van. Ik kon al een paar dagen slecht in slaap komen en als ik 's nachts wakker wordt dan kan ik niet meer slapen. Nu met de warmte schiet dat helemaal niet op. Maar dat zullen de hormonen wel zijn. Ik ben gedurende de dag geregeld misselijk en ik begin last van mijn borsten te krijgen. Van de week maar weer eend opgeven voor mvm.
hier ook best last van de warmte. Zeker hier op de flat ppffff. Nou volgens mij kan ik toch wel een beetje blij met mijn lichaam zijn Gisteren eind van de dag en hele avond last gehad linksonder (op eierstokhoogte) en als ik de ovulatieberekeningsplanner erbij pak zou gister ook de ovulatie moeten zijn. Vanmorgen nog heel lichtjes maar nu helemaal niks meer. Dus gok dat er een ei gesprongen is Dat betekend dat mijn lichaam dus nog wel eitjes heeft en daar kan ik even heel erg blij om zijn
hallo dames zou ik nog met jullie mee mogen kletsen? zie dat jullie al een tijdje bezig zijn maar ook een hoop met een 1e kindje wat ong net zo oud is (hier een zoontje van 25 april 2012) wat natuurlijk wel een hoop herkenning geeft. Ik ben eind mei/begin juni gestopt met de pil en na 2,5 week ontrekkingsbloed aan het wachten op mijn eerste nod ik denk 25 juli
tuurlijk mag je mee kletsen! Welkom! (enne wij gaan na komende menstruatie pas echt beginnen hoor ) dit omdat ik deze ronde eerst af moet wachten wat mijn lichaam doet