Juni 2014 gestopt met de pil we gaan voor een 2de

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    haha wat lastig hé om al die smoesjes te bedenken. ik slik ook alleen foliumzuur. bij ons is het trouwens vreselijk, maar het is net of andere mensen kunnen ruiken dat we proberen voor een 2e. sinds ik met de pil gestopt ben vraagt ineens iedereen of wij nog geen 2e willen, of ze zeggen het wordt tijd voor een 2e. ongelooflijk toch?

2. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    wat grappig trouwens, zonnebruin ;)

3. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ...

4. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja gelukt! ik moest ff uitvinden hoe ik een banner kon plaatsen, maar dat is gelukt ;)

5. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gelukt! Leuk met dat konijntje!

6. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja schattig he? en koetjes op de achtergrond! ik vind koeien tof! haha

7. Sunnyflow

Sunnyflow Lid

12 jan 2012
    10
    0
    0
    Hi meiden,
    Spannend allemaal. Hopelijk is iedereen snel zwanger. Ik heb ook ovulatie testen gebruikt. Dit was in eerste instantie als voorbehoedsmiddel omdat ik de pil niet meer slikte. Maar ik had ze eigenlijk niet nodig gehad aangezien ik altijd een cyclus van 27 of 28 dagen had. Ik kreeg rond de eisprong altijd last van mijn buik.
    Dit keer een week voor mijn nod wel de ovulatie test gebruikt. Bij mijn vorige zwangerschappen was die ook positief.

Ik heb de zwangerschapsvitamine van kruidvat eigen merk.
    Ik begin afgelopen week echt goed te merken dat ik zwanger ben. Heb pijnlijke borsten. En ben heel erg misselijk. Dat is 's avonds het ergst. Ben ook erg moe. Maar ja hoort er allemaal bij. We krijgen 19 augustus de 1e echo.

Slaap lekker allemaal.

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    spannend sunny flow

toekie welkom

ik slik ook davitamon mama compleet met visolie. Moet die inderdaad ook nog even verstoppen eigenlijk haha..

4 aug mn "nod" nog niet echt natuurlijk maar hopelijk werkt mn lichaam gewoon mee in een normaal cyclus ;)

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ooooh spannend tazzie 😁

10. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @sunnyflow: oh leuk en spannend de 1e echo! hoe ver ben je nu?
    @tazzie: dus als je lichaam normaal doet moet je 4 aug. ongi worden? maar wat nu als je dat niet wordt? wat dan?

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    in het kort ;) : ik heb kans op vervroegde overgang. (ben nu 34 :) ) in overleg met mijn huisarts gestopt met de pil (we willen nog wel graag een 2e kindje) om te kijken wat mijn lichaam doet. Ik had zelf namelijk t gevoel dat mijn lichaam er al mee bezig was, maar volgens mijn huisarts komt het ook door gebruik van de pil) Dus nu kijken of ik normaal ongesteld wordt en wanneer en hoeveel.
    mocht het nou niet veel zijn of helemaal niks etc dan moet ik aan de bel trekken voor verdere onderzoeken.
    Al vermoed ik zelf dat het wel gaat komen. Rond de eisprong had ik felle steken/pijn linksonder mn buik.

12. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    oke, nou dat klinkt wel goed. dan zou je dus nog wel een eisprong hebben. ik hoop het heel erg voor je! en ook dat er nog een tweede gezond kindje bij mag komen!

13. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ik heb trouwens ook vandaag weer de hele dag lichte krampjes en steekjes in mn onderbuik. een trekkerig gevoel. en sinds vandaag ook pijnlijke tepels en vaak kleine beetjes plassen. zou het dan toch?? of zit ik mezelf nu gek te maken?

14. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je weet het nooit.. Ik maak mezelf ook gek.. Nu weer een opgeblazen onderbuik.. Agh, we wachten het af.. Nog 1,5 week dan kan ik testen..

15. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    nou dat heb ik juist niet. ik heb heel vaak een opgeblazen buik, en dan met name in de avond. nu lijkt mijn buik juist iets platter naar mijn idee. stom toch?
    de 1e helft van de cyclus vind ik altijd wel snel gaan, maar dat laatste stuk op het wachtbankje duurt een eeeeeeeuwigheid....

16. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    ik ga vandaag op rood.
    mijn 'voorgevoel' zat er dus dik naast
    Ergens ook wel blij mee, heb m'n agenda er nog eens bijgepakt en had me door de drukte afgelopen tijd een weekje vergist in m'n NOD, die zou ik morgen pas moeten hebben dus zit op een nette cyclus van 27 dagen. Zeer binnenkort dus met de ovulatietesten beginnen, ben benieuwd.
    Merk wel dat ik dit keer veeeel ongeduldiger ben,en in ieder dingetje een symptoom zie.
    Morgen m'n enige dagje vrij deze week ,even flink bijtanken, een broodje zalm eten ( nu mag het nog) en vroeg naar bed,vrijdag al om kwart voor 6 weer aan het werk.

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen manonii! Dat ongeduldig zijn herken ik heel erg maar dat had ik vorige keer ook.. Ovu testen gaven me toen wel meer rust omdat het 'gokken' een beetje weg ging.. (Is dit nou mijn eisprong? Of innesteling?)

Hier het toch nog maar een keer gezellig gemaakt want ik had zoveel slijm dat ik twijfelde of alle symptomen (misselijk, opgeblazen, sloom, lage rugpijn) nou niet van een eisprong waren.. Voor mijn gevoel nu echt op het wachtbankje..

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wat vervelend dat je op rood ben gegaan
    Haha ik ben ook wel ongeduldig van nature hihi

Spannend Loes hopelijk is het gewoon raak :)

19. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een super leuke dag gehad met mijn zus en de kleine meid.. Goed voor de afleiding.. Hoe was jullie dag?

20. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    we gaan duimen loes!

hier vandaag een lekker rustig dagje gehad, een paar boodschapjes gehaald en even beestjes wezen aaien op de kinderboerderij (die zit hier aan het einde van de straat) en op het springkussen wat er nu staat geweest.

nu lekker nog even in bad met manlief en dan proberen te slapen. ik werk eigenlijk altijd avonddiensten en als ik dan eens een vroeg ochtenddienstje heb ( moet kwart over 5 de deur uit) lukt het me niet om op tijd naar bed te gaan. Manlief heeft nu vakantie dus de kleine man hoeft niet uit logeren dat scheelt weer en wel om kwart over 2 klaar met werken gelukkig

Deel Deze Pagina