Wat mij betreft ook welkom hoor Tetta Bij mijn dochter was ik 1 oktober uitgerekend en ben uiteindelijk op 15 september bevallen. Dus misschien beval ik nu ook wel niet in juni maar in mei Who cares!
Ja weet je toch allemaal niet. Bij mijn eerste ben ik met 40+5 bevallen, bij de tweede werd ik ingeleid met 38+5
Jezus wat een zenuwen. Zit nog op mijn werk en heb net in de WC een potje zitten janken. Het voelt echt als erop of eronder. Hoewel er geen tekenen zijn dat er iets mis is, ben ik zo ontzettend bang....
haha waarom denk je dat ik een meisje krijg? volgens de chineze kalender krijg ik een meisje haha mijn moeder zegt echt een jongen dus ben heel erg benieuwd!
@ Stephanie, ik ben ook 4 dagen teruggezet. En ik heb ook ovu testen gedaan. vk dacht ook aan late innesteling. Ik zie het wel, kan altijd nog wat veranderen. @ Tetta, van mij mag het hoor. gezellig @ Patty, oh meid heel veel sterkte en succes! Duim voor je
Stephanie Omdat jou test niet positief was en je zelf zegt niet vaak seks te hebben gehad. Waarschijnlijk hebben de spermacellen lang moeten wachten op het eitje. De mannelijke zaadjes zijn sneller maar gaan eerder dood. De vrouwelijke cellen leven langer. Vandaar dat ik denk dat je een meisje krijgt. Aqua Maar het kan ook zijn dat ze net een heel klein beetje verkeerd gemeten hebben. Het is milimeter werk en dat scheelt al snel een paar dagen.
@fressie aah dat begrijp ik, heb zelf ook miskramen gehad dus snap je gevoelens erin. Super fijn dat je wat meer echos voor je vertrouwen krijgt Duim voor je dat het nu goed blijft gaan. @patty ach meid toch.. zulke zenuwen? Begrijpelijk hoor, het is ook spannend allemaal, hoelaat mag je ? zal voor je duimen! @luca haha jij zegt het ik dacht het! ben benieuwd of die theorie weer uitkomt! @terugzetten. in principe zou ik ook teruggezet zijn als ik niet zelf al had aangegeven latere eisprong te hebben gehad, ik ging dus al zelf uit van mij eisprong datum en niet van eerste dag menstruatie, als ik daar wel vanuit was gegaan was ik ook stuk terug gezet.
Juni 2014 Mama's ( en de dagen eromheen mama's ) Uitgerekende datums: 27-05 Tetta, ?? Jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 05-06 ElisabethMather , ?? jaar, ?? kindje, thuis/zkhs, bv/fv 06-06 Crol, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv Blinq, 28 jaar, 2e kindje, thuis, bv 07-06 Kim90, 23 jaar, 1e kindje?, thuis/zkhs, bv/fv 08-06 Annamar, 28 jaar, 3e kindje, thuis, bv 09-06 Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 10-06 Patty86, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, fv Linne, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv Anne83, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Dotje26, 26 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 11-06 Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, zkhs, bv 12-06 Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 13-06 Rian89, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Teardrop, 29 jaar, 3e kindje, zkhs, bv Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 16-06 Fressie, 28 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Fedi, 32 jaar, 2e kindje, thuis, fv 17-06 Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, thuis/zkhs, bv/fv 18-06 Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Me and, 29 jaar, 2e kindje, zkhs , fv 19-06 Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, thuis, bv/fv Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, thuis, fv Knopper, 31 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 20-06 Aloha, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, bv Meikie, 30 jaar, 2e kindje zkhs, bv Rondvierkantje, 21 jaar, 1e kindje zkhs, bv Nijn86, ?? jaar, 2e kindje, zkhs/thuis, bv/fv koffiekoekje, ?? jaar, ?e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 21-06 MommieD, 30 jaar, 2e kindje, zkhs, bv Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 23-06 Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 24-06 Luca75, 34 jaar, 3e kindje, zkhs, bv/fv Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, fv Dreamer, 24 jaar, 2e kindje,zkhs, bv Cindy29, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Caramelbaby82 , 31 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Elionorah,32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 25-06 Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 26-06 Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Zazu, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv Fran88, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 27-06 Taatje84, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Aris87, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv Cosy, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 28-06 GwoonAn, 23 jaar, 1e kindje, thuis, bv 30-06 Chipje, ?? jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Evengeduldaub, 29 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 0 meisjes 0 jongens 5 verrassing/geheim 50 zwangeren Afspraken: 04-11 Fressie: 1e echo 04-11 Rian89: vk 04-11 Frenzy: intake 04-11 Patty86: 3e echo 05-11 Plurk80: 1e echo 05-11 Dreamer: vk & 1e echo 06-11 Teardrop: intake vk 06-11 Knopper: intake vk 06-11 Rondvierkantje: 1e echo 06-11 Nijntje01: 2e echo 07-11 Mama tuttebel: 2e echo & intake vk 07-11 Mumm84: 1e echo 07-11 GwoonAn intake vk 07-11 Najade: 5e echo 08-11 Pinkeltje: intake vk 08-11 Luca75: 1e echo gyn 11-11 Cosy: 1e afspraak vk 12-11 GwoonAn: 1e echo gyn 12-11 Evengeduldaub: 1e echo gyn 12-11 Cathrien: 2e echo 13-11 Knopper: 1e echo 13-11 Aqua82: 2e echo 13-11 Linnie: termijn echo 14-11 Bibababy: 1e echo en intake vk 14-11 Fran88: 3e echo 14-11 Dotje26: 1e echo en intake vk 15-11 MommieD: intake vk 15-11 Blinq: termijnecho 19-11 Mandy84: 2e echo 19-11 Aloha: 2e echo 21-11 Aloha: gesprek ka en gyn 22-11 Fedi: 1e echo 25-11 MommieD: termijnecho 25-11 Aris: 1e echo 25-11 Mummm84: echo en uitslag combinatietest 25-11 Cathrien: intake vk 27-11 Cathrien: termijn echo Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) εϊз Aza (6.0 weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Het bijhouden gaat denk ik geen probleem worden. Met mijn november 2011 mama's hebben we 5 of 6 topics volgekletst dus ben wel wat gewend haha. Wacht maar als iedereen straks verlof heeft dan wordt het nog veel erger. Moet wel even erin komen wie wie is hoor! Hier in het begin ook een week teruggezet. Hartje klopte nog niet bij de echo etc dus was even spannend waar dat nou door kwam. Waarschijnlijk een late innesteling en een langere cyclus. Patty heel veel succes straks!
@ Stephanietaal; wel een geslaagde verjaardag? Wat balen dat je ziek bent geweest. Hopelijk snel weer fit! Wat fijn dat de echo goed was! Dan heb je wel geluk gehad dat het hartje al klopte (anders had je mss in de stress gezeten voor niks). Mss draait het termijn straks wel weer bij. wbt de lijst volgens mij wordt deze prima bijgehouden. Hihi en 20 november bedoel je? Juni is een beetje ver weg @ Rian: whoeee!! Wat onwijs gaaf, ben blij voor je! Lekker genieten nu. @ Fressie; gefeliciteerd met je mooie echo! Waarom krijg je maandag nog een echo? Oke lees nu waarom je een extra echo hebt, begrijp het. Fijn! Zal je wel een beetje geruststellen. @ Zazu; snap het, mijn duimen draaien voor jou mrg! @ nijntje; balen die misselijkheid, maar idd het is voor een goed doel! @ Najade; wat schikken, maar fijn dat je gelijk mocht komen. En idd 2 cm lijkt ofdat je wat verder bent. Maar het exacte termijn krijg je nog neem ik aan. owhja lees nu donderdag, zal fijn zijn als we de twaalf weken over zijn. @ Luca; die kans is natuurlijk aanwezig! hihi Wel bijzonder verjaardagscadeau. Ging je bij de andere kinderen ove r tijd? @ tetta; welkom hoor, van mij mag je hier lekker komen kletsen hoor! @ Patty; men hoe laat heb je echo? Duim en hoop voor je meis! @ termijn; ik had een eisprong op dag 16/17 (testen en temp), zou dan 14/15 juni zijn uitgerekend. Volgens mijn nod zou ik op 12 juni moeten zijn. Ahv de laaste echo dacht de vk echt 11 juni. Wacht de termijn echo wel gewoon af. Maar denk dat soms een embryo ook gewoon wat sneller kan zijn/ of juist wat langzamer. @ Ego; hier alles prima, vergeleken met jullie echt nauwlijks kwaaltjes. Wel wat vermoeid. Heb wel erg veel trek (en vooral lekkere...) moet me echt inhouden dus!
ja bizar is dat he frenzy.. ik teste op 8 dpo echt goed positief, geen tuurstreepje.. was echt verbaasd en was meer een test uit drang haha maar het is nog steeds echt 8 dpo.. snelle innesteling dus, had even gedacht daardoor dan misschien ook iets verder te zijn door de snelle innesteling.. maar ik kom toch uit op datum eisprong berekening.. ben benieuwd of dat straks nog wijzigt. Het zou haast wel moeten als je dat soms zo hier leest dat het ene kindje iets sneller deelt dan het andere in die begindagen, maar toch zodra ze groeien is het allemaal gelijk kwa afmetingen/termijn wat eraan gehangen word.. lastige materie Hoelaat heb jij vandaag je intake?
@ Aloha; idd geen pijl op te trekken. Maar ja als het ze het uiteindelijk maar gaan doen, dan maakt het termijn ook niks meer uit. 8 dpo is ook echt super vroeg! En was volgens mij best een duidelijke streep he. Hier ditmaal pas 12 dpo getest. Vorige rondes iedere keer zo teleurgesteld met de negatieve testen dat ik nu wilde wachten tot nod.. Intake ging prima, zoonlief werkte alleen niet mee (was helemaal van slag, brullen en gillen) doet hij normaal echt nooit, is zo een makkelijk kind. Ben jij laatst nog door de mand gevallen, met de vejaardag? Of heb je het verborgen kunnen houden?
Ja was echt duidelijke streep toen, halve forum zei dat kan nooit. Ik testte normaal nooit zo vroeg, was meer in vlaag van verstandsverbijstering toen haha had hem gedaan en moest toen keihard lachen om de stommigheid want hij zou sowieso negatief zijn blabla totdat dus Mja mijn hcg is gewoon hoog dit keer denk ik, mijn mvm test knalde ook echt dus t zal goed allemaal wel. Nee heb het niet verborgen kunnen houden, op een gegeven moment waren alleen mijn zussen en moeder er nog als visite, en toen vertelde me zus ineens dat ze zoooo gek gedroomd had, ze was zwanger van een meisje en die heette .... en dat was gewoon een naam die wij diezelfde ochtend even genoemd hadden voor ons lijstje.. tja dan verschiet ik haha dus we hebben het maar direct vertelt, helemaal leuk allemaal samen en mn neefjes en nichtjes gilde het uit, ze vroegen later wel of deze baby ook weer in het ziekenhuis moest liggen, dat was wel even een breekmomentje, maar ben blij dat ze het weten nu. Je hebt de intake al gehad dus, jammer van je zoontje, maar ach ze zullen wel wat gewend zijn. Krijg je een vaste vk of een heel team? Heb zelf niet zoveel verstand van hoe het bij een vk verloopt allemaal haha dus misschien domme vraag
Ik heb hetzelfde als jij. Eerste zwangerschap hielp het niet maar mocht het nu gewoon hebben en ik kan niet zonder meer!!