Jaaaaaaa geweldig! Nu mag je morgen nog eens spieken & je weet nu in ieder geval dat het hartje klopt!!! Gefeliciteerd.
Ik mag om 9:50 uur. Wilde eigenlijk liever wat later in de middag ivm vriend zijn werk maar kon niet. Ik moet na een speciaal intake uur ofzo iets omdat ik gelijk weer zwanger ben na mijn MA en dus niet precies hoever ik ben. Maar vriend mag gewoon mee gelukkig en nu hoef ik niet de hele dag in spanning te zitten!
Ooooooo goedzo patty's beeb! Wat lief dat ze alsnog wouden kijken! Morgen weer lekkerrrr! Helemaal blijvoor je! Rondvierkantje wat vervelend, hopelijk kun je het thuis blijven redden zonder opname, maar andrs moet het maar even een zakjevocht erin doet je miss ook wel goed. Snap je zorgen maar je verliest kg omdat je kindje alles. Neemt wat nodig is.. Die komt niks te kort anders grijpt vk wel in, controleren ze je urine wel om de paar dagen? Hiervorige zw met kerst bijna opgenomen, toen 2 liter water achterover gegooit helft kwam eruit maar andere helft bleef erin en toen was me urine weer ok en mocht ik naar huis. Het is echt waardeloos om je zo te voelen, hopeijk enkel het eerste trimester meid!
Jeeeeeee patty wat fijn dat ze toch een echo hebben gemaakt!!! Morgen lekker nog een keer kijken, heerlijk!! Rondvierkantje hopelijk voel je je snel beter!! Hier morgen om 15:00 uur weer een echo en de uitslag van mijn bloedonderzoek. Begin toch weer erg zenuwachtig te worden. Zijn er hier meer dames die zo verstrooit zijn. Ik word af en toe helemaal gek van mezelf.
Super Patty! En lekker genieten morgen. Ik donderdag ook weer echo en gesprek gyn. Ik moet om 10:15'". Verstrooidheid herken ik hoor! Ik ken mezelf soms niet terug
Fijn patty! Oooh wij mogen morgen spieken.. Ben zo bang en zenuwachtig.. En moet dan ook nog wachten tot 16.15...
Jeeh Patty wat fijn van de goede echo!!! Super dat je morgen gewoon nog een keer kunt kijken *jaloers* hihi Succes voor de andere dames die morgen ook mogen Hier ben ik net terug van een knutselavondje voor Sinterklaas op de psz. Zelf een tasje versieren en als cadeautje krijgen ze een cd met Sinterklaas liedjes in dat tasje. Hartstikke leuk
Ben net terug van de eerste vergadering van kindervakantiewerk. Is ook leuk.. Ben verder ook nog penningmeester van de ouderraad. Dus druk heb ik het wel!
Wat een geruststellende berichtjes van de echo-dames super! Dames die morgen mogen spieken, succes en veel plezier! Wij gaan morgen voor het eerst in ons leven naar een winkel uitsluitend voor baby's! gewoon inspiratie opdoen, ben benieuwd
Leuk Cosy!! Lekker genieten van de mooie spulletjes! Denk je dat je, je kan inhouden? @hier zo vanaf dat ik thuis kwam 4 uur, tot net aan me opdrachten gezeten moet er nog 3 en dan ben ik klaar voor dit jaar (februari 2014 begint nieuw schooljaar voor mijn.) Morgen een vaststelgesprek en vrijdag nog een toets, beetje drukjes mjaa! Komt wel goed! Nu lekker weer hier kletsen! Vanmorgen had me oude vriendinnetje een negatieve test! echt rot voor haar en dr vriend, heb haar tips gegeven over ovu testen. Waarom daar pas na een jaar mee beginnen als dat nu ook gewoon kan doen weet ze iig waar ze aan toe is! Mja dat gaat ze dus doen als ze ongi wordt hopelijk heeft ze gewoon te vroeg getest! nog 8 dagen dan de echo yeahhh!! kan echt niet wachten hoor..
An, ja hoor, eerst de eerste echo zien. Of t vruchtje op de goede plaats zit en hopelijk, of er een hartje te zien is . Volgende week deze tijd heb ik de echo gehad, vind het nu al spannend We zijn ook zo nieuw wat betreft de babywereld dat het gewoon een oriëntatie gaat worden, zo veel nieuwe dingen! Er gaat een wereld voor je open Netjes dat je nog zo lang aan je schoolwerk hebt gezeten! Mijn gedachtes dwalen echt te vaak af
Hehe jaa maar ik heb echt maanden niks gedaan.. Moest dus ook echt wel haha! te erg mja ik hoef geen examen te doen deze maand dus dat scheelt de rest wel daarom zo laks denk ik. Maar idd! ik ben ook nog nooit in een echt grote babywinkel geweest, moet ik ook maar eens doen me vriend gewoon mee idd gezellig even neuzen! Nee hier ook nog steeds niets gekocht hoor wacht ook tot de eerste echo! kijk natuurlijk wel maar meer ook niet dromen mag! Me schoonmoeder was gewoon even doorgeslagen denk ik met al die cadeautjes haha!
Zooo heb aardig wat bijgelezen hahah! Gelukkig veel goed nieuws ) En leuk dat er nu zoveel echo's zijn!! Ik vind t ook lastig om te bedenken hoe ver je kan zijn. Gyn had me een week teruggezet maar ik had met t 'oude' termijn al met 3,5 week positief getest. Kan k dan wel een week minder ver zijn. Aan de andere kant denk ik; zolang t maar goed gaat! Succes voor degene die morgen hun wondertje gaan bekijken en vooral geniet!!
Oh lekker toch? Dat ze zo enthousiast zijn. Mijn moeder was gematigd positief, zag allemaal beren op de weg en dacht aan haar eigen zwangerschap die ziet zo prettig was niet echt de reactie waar je net een verse positest in je handen op zit te wachten. Ach ze bedoeld het goed en is bang dat ik in mijn enthousiasme teleurgesteld wordt mocht er iets niet goed gaan in de zwangerschap. Ze zal na de termijnecho vast wel bijtrekken (hoop ik). Verder weet niemand het maar als de eerste echo oké is gaan we mijn schoonouders en mijn zwager op de hoogte brengen En idd, gewoon een keertje in de winkel gaan neuzen! Ben benieuwd of onze smaken overeen komen haha.