Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Nee werd vanmorgen wakker plas opgevangen denk huh wat ziet dat raar, veeg af en toen was wel helder bloed, daarna alleen maar oud bruinig bloed. :(

2. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    gewoonan dat is idd eng! ik hoop voor je dat het goed blijft gaan! ik heb dit in mijn eerste zwangerschap ook gehad maar mocht echt meteen komen toen voor een echo! misschien dat je kunt zeggen heb ook hele erge buikpijn zon kramp dat ik amper kan lopen misschien mag je dan al komen. zodat je beetje gerustgesteld kunt worden

3. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dreamertje hoe is het inmiddels gegaan? !

En gewoonan... hoop dat t vanavond weg is en t gewooon n bloedvaatje is geweest. ..
    Fingers crossed!

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Ja ik kijk het vandaag even aan als het morgen niet weg is kan ik dat wel doen idd.
    Ben wel misselijk geweest vandaag enige lichtpuntje waar ik me beetje aan vast hou.
    Ga nu lekker op de bank liggen, kijk zo nu en dan wel ff hier. :)

5. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    @ An, dikke knuffel. Bah kan me indenken dat je je heel kl*te voelt nu, is ook heel akelig.
    Als je je zo druk maakt dan bel of je eerder kan. Ik zou het ook niet uithouden zolang wachten..

6. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    zo is dat gewoon bellen! jij zit met stress wat ook niet goed is en daar denken ze vaak niet over na! heel veel succes meid hoop dat het over is morgen!

7. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    GwoonAn, wat vervelend! Hopelijk is het gewoon een bloedvaatje..
    Als het idd morgen niet over is gewoon bellen!!

8. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ooh jeetje meid. :( ik ken het helaas. Ik duim dat het goed blijft gaan!!!

9. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik heb vanmiddag een kloppend hartje gezien. Wat een opluchting zeg ik was wel heel erg gespannen en had dan ook een veel te hoge bloeddruk maar voor nu doen ze daar niets mee!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,3 KB
      Weergaven:
      3
  10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Aha blijkbaar verschilt t dus erg per vk.

GewoonAn, ach nee dat lijkt me eng! Hoop voor je dat t allemaal in orde is!

11. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd Plurk! Hopen dat je bloeddruk nog wat daalt dan he :)

12. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Gewoonan wat is dat schrikken!!!!! Echt kl#te gewoon.
    Ik zou idd gewoon de vk bellen en desnoods je verhaal een beetje aandikken (normaal ben ik niet zo maar weet uit ervaring dat je sneller wordt geholpen. )

Hier vandaag weer een kloppend hartje gezien. Mag nu tot de 14 weken elke week komen voor een echo. Wel zal ik de hele zwangerschap moeten blijven spuiten

13. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    O bah An wat schrikken dikke knuffel voor jou!!!!

14. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gwoonan. Ik heb dat regelmatig en bij mij komt het dus door een bloedstolsel in de baarmoeder. Als het eerst bruin/rood is en daarna alleen maar bruin is er waarschijnlijk niets aan de hand. Bij mij is het bruinverlies zelfs continu.
    Ik zou ook echt pleiten voor een echo. Hier kunnen ze je niet mee laten wachten, geeft veel te veel stress.

@echo's: super al die kloppende hartjes!

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    An, :( wat balen! Bloedverlies hoeft niets te betekenen maar dat is gemakkelijker gezegd dan gelooft ;) hoop dat het snel ophoud! Knuf!

MommyD, geen indicatie, mijn vk wilde mij zo rond de 8 weken zien maar ze stelde zelf de 11e voor, dan ben ik 7w3d. Maar ik vind dat best :) ben juist blij dat ik dan al iets te weten kom :) ik heb trouwens wel expres een vk met eigen echo apparaat uitgekozen haha.

Plurk, mooi! Was die bloeddruk van de spanning? Of had je veel zout op oid? Ik denk dat mijn bloeddruk ook wel hoger zal zijn. Dat heb ik vaak als ik gespannen en zenuwachtig ben :)

@hier, heerlijk gezwommen, een babywinkel bezocht en daarna bij de Mac wezen eten hihi. Ben er poepmoe van :)

Voor de moeders hier (of trotse bezitters van een kinderwagen), welke combinatie wagen hebben jullie? Ons werd de mutsy evo en een maxi cosi (iets met vier wielen alleen int zwart verkrijgbaar ;)) aangeraden. Heeft een van jullie die? We denken overigens erover om hem via marktplaats aan te schaffen want nieuw zijn ze best prijzig :$. Nog tips om ons door het kinderwagen oerwoud te loodsen?
    (En nee, we gaan hem zeker niet voor de 12 weken mijlpaal kopen maar als je een mooie aanbieding op marktplaats wilt vinden moet je de boel toch een tijdje in de gaten houden ;))

16. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    O An kan me zo goed voorstellen dat je overstuur bent. Hoop dat het snel over is!

Plurk
    Fijn een goede echo. Lag je goed op termijn?

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Hai dames!

Ook hier gelukkig een kloppend hartje gezien! Wel vier dagen terug gezet maar gezien mijn wisselende cycli was dat geen probleem volgens de verloskundige.. Wel mag ik meteen een afspraak bij het ziekenhuis gaan maken want ook nu alweer een bloeddruk die aan te hoge kant is.. Was te verwachten, ben benieuwd wat het ziekenhuis er mee wil gaan doen..

18. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    @ GewoonAn: Wat kut zeg dat je bloed verliest :( Ook ik hoop dat het niks is en alles verder goed is. Morgen gewoon een echo eisen anders. Gewoon beetje aandikken met wat buikpijn en stress van de onzekerheid. Dan mogen ze je echt niet laten wachten vindt ik.. Mijn duimen draaien!

@ Plurk80: Gefeliciteerd met de mooie echo!

Kinderwagen: Wij hebben nog een Maxi Cosi Mura van onze dochter maar daar zit ze zelf al heel lang niet meer in. Ze loopt eigenlijk altijd en heel soms gaat de buggy mee. Verder heb ik niet zo vaak de kinderwagen gebruikt omdat ik verslaafd ben aan de draagdoek :D Hier komt dus geen nieuwe (duo) wagen maar wel een nieuwe draagdoek :)

19. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    jaaaa dreamer!!! wat goed, was t inwendig of toch uitwendig??

Hoever ben je nu dan?

20. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Het is nog steeds aanwezig, gelukkig geen buikpijn of kramp net wel weer lekker misselijk na het eten, heb ook testen gehaald van Kruidvat gewoon voor me gevoel even checken, knaltest met lichte urine dus ben iets geruster, het is idd nu bruin en minimaal op zich wordt steeds minder, misschien omdat ik nu ook steeds op de bank zit/lig.
    Nja op hoop van zege maar, hopelijk is het straks helemaal weg en anders morgen zo niet ga ik idd bellen voor een echo. :)

Deel Deze Pagina