Gefeliciteerd dames met de mooie echo resultaten! @Luca: komt goed meid! Lekker van genieten Hoe laat mag je?
oooo wat een mooie echo fotos en goede echo berichten! super dat de echos zo goed gaan dames! vreselijk van aza, is het een mola zwangerschap? ? gwoonan wat naar, snap je angst, deel de mening van andere gewoon echo eisen deze stress is ook waardeloos. kinderwagen, ik gebruik dat ding amper tot nooit ik heb een hele stapel draagdoeken enga geheid helemaal los als dit een meid gaat worden haha denk dat ik de kinderwagen wel meer zou gevruiken als deze baby er is, zl in de wagen ( buggy onzin als ik een goeie wagen heb ( joolz) en baby in de doek. blinq leuk dat je ook draagt!! gaan we samen deze hele juni groep aansteken haha
@ Aloha; helder, echt een heel team wat voor je werkt, maar gelukkig proberen ze wel continuïteit te leveren. Jij hebt op de high care gelegen ivm met het vroeg starten de weeën toch? Zit echt totaal niet in de ziekenhuis termen . En je staat nu ook onder begeleiding van de gyn ivm de vroegtijdige weeën, of is het ivm met de herhaalde miskramen? Hoop voor jou echt dat je deze keer een prettige zwangerschap krijgt (die je tot het eind uit mag lopen) Wbt de VK's. Heb gemerkt dat je ze niet allemaal ziet, heb een aantal vk's vorige zw-schap nauwelijks gezien. Weet ook dat je je voorkeuren moet bespreken. Maar ja als een vk dienst heeft en jij gaat net bevallen, kun je toch niet eisen dat een ander komt. Dan denk ik, ze heeft er voor gestudeerd dus zal haar werk wel goed doen @ Luca; whahaa lekker zo een kantine luchtje! @ Dreamer; wat een combinatie eerst chips en dan aarbeien! Gefeliciteerd met de goede echo, wat gaaf. Mooie echo foto! @ Knopper; beterschap hopelijk voel je je snel weer fit! @ Fedi; wat fijn meis, en wat fijn ook dat je iedere week even terug mag, moet je wel geruststellen. @ MommieD; hier doen ze standaard met 8 weken (vooral om tweelingen uit te sluiten en miskramen). Rond de 12 wk mag je dan nog een keer terug voor het termijn. de 30 en 36 weken echo wordt bij ons niet gemaakt (alleen met aanleiding.) @ Nijntje; veel plezier morgen, geniet ervan! @ Cosy; wij hebben een mutsy 4 rider, ideale wagen omdat manlief en ik wat langer zijn en het dan wat makkelijker in gebruik is. Is ook niet een super dure wagen. Moet wel zeggen dat we wagen ook maar een jaar hebben gebruikt, nu pakken we overal de buggy voor. @ Plurk; mooie echo! Bizar dat ze niks aan de te hoge bloedruk doen, wel in de gaten houden hoor. Kan volgens mij wel gevaarlijk zijn. @ Gewoonan; aachhh, hopelijk betekend het niets meis, zoals meerdere zeggen. En evt morgen de vk bellen. Knuffel, duim dat het gewoon goed zit. @ Zazu; gefeliciteerd!! @ Patty; mooie foto echt al duidelijk en wat fijn dat je vandaag echt kon genieten, niet al die stress van te voren. @ Kinderwagen tweede kindje; hier komt ook geen duowagen, ben zo onhandig met een normale wagen, weet zeker dat ik met zo een duowagen een gevaar ben. Wel wil ik veel gaan dragen (wel met een draagzak/bondolino) vind ik echt ideaal. En mss wil ik wel kiddyboard of kidsit ofzo. Gats wat vreselijk van Aza, zo vervelend En ook omdat ze straks zo lang moet wachten, bah! @ Ego; vandaag door mijn oude werk gebeld, ben gedeeltelijk werkeloos (heb twee banen). Komt er op neer dat ik wrl weer werk heb, op zeer kort termijn. Ook heel dubbel natuurlijk, want ga mijn mond houden todat ik het contract getekend heb en dan pas ga ik vertellen dat ik zwanger ben..
GwoonAn, wat vervelend zeg, kan me zo voorstellen dat je er van schrikt! Hopelijk is het weer minder of gestopt! Al zou t voor je eigen geruststelling zijn, zou ik idd ook gewoon bellen. Wat erg voor aza! Ben er pas later bij gekomen, maar klinkt verschrikkelijk Luca spannend wordt t als t dichtbij komt he. Hopelijk gaat de tijd snel tot vrijdag! Zo leuk om ook van anderen echo foto's te zien! Krijg al weer zin in de volgende echo haha, dan maar met de benen in zo een stoel maar vind t zo bijzonder en mooi om te zien! Ik droom de laatste tijd zo gek, zo realistisch haha. Dat ik wakker word en echt even moet denken of het werkelijkheid was. Het zijn vaak wel leuke dromen Herkenbaar?
Oeii... ik ben me toch een partij misselijk. ..komt nog niet tot spugen. .. Morgen weer voor de klas...hoop wel dat t zakt... Bleeeeeeghhh
GewoonAn dat is schrikken, ken het heaas maar gewoon een echo eisen hoor!! Wat erg voor Aza, ken haar verder niet aangezien ik nog niet lang meelees maar lijkt me vreselijk. Kinderwagen. Wij hebben een Urban stroller van Kids River. Destijds gekocht voor 350 euro met alles erop en eraan, met Maxi-Cosi, buggyzit, wagenbak, voetenzak en een wippertje erbij gekregen en het is echt een ideaal ding. Ga ook geen duo kopen. Kleine in de doek en dochter in de buggy en anders kleine in de bak en dochter op een kiddyboard. Aloha je had me al aangestoken
Moggu! Ik voel me echt zo beroerd.. Hoef niet te spugen maar moe, misselijk en buikpijn... Zelfs t toilet biedt geen verlichting... Brr vind t maar niks...
Meiden met afspraken/echo's: succes vandaag. Zag dat ik ook ineens op vandaag stond in de lijst, maar is toch echt pas morgen. Wordt echo nr.6 (moest echt even tellen) @dreamer: vervelend dat je je niet lekker voelt. Sterkte ermee.
@Dreamer, hier nog een....Dit is niet grappig! @Tetta, ik las je berichtje op mn telefoon, toen ik nog in bed lag. heb een banaan gepakt en ben weer gaan liggen. @ego Het gaat nu redelijk, al moet ik er niet aan denken dat ik straks al die koters in de klas heb...Ze zijn lief, maar als ik me niet lekker voel dan vind ik ze vervelend. Nog 2,5 dag en dan mag ik weer ff bijkomen. @GewoonAn, hoe is het vandaag?
Slechte nacht gehad. Was klaar wakker grom.... en beetje misselijk maar nu dus niet meer. Maak ik me ook maar weer meteen zorgen om haha. evengeduld Hoop dat ze lief voor je zijn in de klas. Welke groep heb je?
@luca75 ik heb groep 7.( b)engeltjes van een jaar of 10. Werk fulltime en dat begint nu wel een beetje zwaar te worden, al die vergaderingen, studiedagen, scholingen, normjaartaak en ouderavonden ernaast. Ben gewoon moe!!!
Juni 2014 Mama's ( en de dagen eromheen mama's ) Uitgerekende datums: 27-05 Tetta, ?? Jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 05-06 ElisabethMather , ?? jaar, ?? kindje, thuis/zkhs, bv/fv 06-06 Crol, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv Blinq, 28 jaar, 2e kindje, thuis, bv 07-06 Kim90, 23 jaar, 1e kindje?, thuis/zkhs, bv/fv 08-06 Annamar, 28 jaar, 3e kindje, thuis, bv 09-06 Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 10-06 Patty86, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, fv Linne, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv Anne83, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Dotje26, 26 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 11-06 Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, zkhs, bv 12-06 Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 13-06 Rian89, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Teardrop, 29 jaar, 3e kindje, zkhs, bv Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 16-06 Fressie, 28 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Fedi, 32 jaar, 2e kindje, thuis, fv 17-06 Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, thuis/zkhs, bv/fv 18-06 Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Me and, 29 jaar, 2e kindje, zkhs , fv 19-06 Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, thuis, bv/fv Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, thuis, fv Knopper, 31 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 20-06 Aloha, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, bv Meikie, 30 jaar, 2e kindje zkhs, bv Rondvierkantje, 21 jaar, 1e kindje zkhs, bv Nijn86, ?? jaar, 2e kindje, zkhs/thuis, bv/fv koffiekoekje, ?? jaar, ?e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 21-06 MommieD, 30 jaar, 2e kindje, zkhs, bv Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 23-06 Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 24-06 Luca75, 34 jaar, 3e kindje, zkhs, bv/fv Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, fv Dreamer, 24 jaar, 2e kindje,zkhs, bv Cindy29, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Caramelbaby82 , 31 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Elionorah,32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 25-06 Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 26-06 Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Zazu, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv Fran88, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 27-06 Taatje84, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Aris87, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv Cosy, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 28-06 GwoonAn, 23 jaar, 1e kindje, thuis, bv 30-06 Chipje, ?? jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Evengeduldaub, 29 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 0 meisjes 0 jongens 5 verrassing/geheim 50 zwangeren Afspraken: 06-11 Teardrop: intake vk 06-11 Knopper: intake vk 06-11 Rondvierkantje: 1e echo 06-11 Nijntje01: 2e echo 07-11 Najade: 6e echo en gesprek gyn 10:15 07-11 Mama tuttebel: 2e echo & intake vk 9:50 07-11 Mumm84: 1e echo 15:40 07-11 GwoonAn intake vk 07-11 Najade: 5e echo 08-11 Pinkeltje: intake vk 08-11 Luca75: 1e echo gyn 11-11 Cosy: 1e afspraak vk 12-11 GwoonAn: 1e echo gyn 12-11 Evengeduldaub: 1e echo gyn 12-11 Cathrien: 2e echo 13-11 Knopper: 1e echo 13-11 Aqua82: 2e echo 13-11 Linnie: termijn echo 14-11 Bibababy: 1e echo en intake vk 14-11 Fran88: 3e echo 14-11 Dotje26: 1e echo en intake vk 15-11 MommieD: intake vk 15-11 Blinq: termijnecho 19-11 Mandy84: 2e echo 19-11 Aloha: 2e echo 13:45 20-11 Stephanietaal: termijnecho 21-11 Aloha: gesprek ka en gyn 16:00 21-11 Rian89: termijnecho 22-11 Fedi: 1e echo 25-11 MommieD: termijnecho 25-11 Aris: 1e echo 25-11 Mummm84: echo en uitslag combinatietest 25-11 Cathrien: intake vk 27-11 Cathrien: termijn echo 28-11 Frenzy: termijn echo 12-12 Frenzy: controle vk Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) εϊз Aza (6.0 weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Gooodmorning ladies!!! Hier met vlagen misselijk en helemaal wanneer dochterlief een poepluier heeft. Ik sta er met emmer naast.....echt erg. Ik ben totaal niet vies van mijn kind maar kan de geur van poep echt niet verdragen momenteel haha. Verder is mn moppie gisterenavond keihard met der hoofdje tegen het kozijn geknald. Met als gevolg een dikke bult. Vannacht enkele keren gewekt om te kijken hoe ze op mij reageerde maar gelukkig valt het mee.
Ach jee tuttebel. Dat is niet zo leuk. Was zeker brullen of niet? Hier gelukkig geen poepluiers meer. Maar wel veel clubjes en vriendjes over de vloer. Ga ze naar school brengen en dan boodschappen doen, wassen, huis poetsen. jongste heeft vanmiddag een feestje en de oudste neemt een vriendje mee.