Ik heb er een topic voor geopend... mischien weten jullie het: Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.Ik heb rode vlekken op mn borst en buik, en dan vooral op mn borst.Ik heb geen idee waar dit vandaan komt.. herkent iemand dit? Het maakt me erg onzeker
Gewoonan wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte! @cindy, waar in limburg kom je precies vandaan? @aloha, juni.en de dagen eromheen mama's? en je weet toch wel hoe oud ik ben! Hier doodmoe. Lig al weken om uiterlijk 9 uur in bed. Gisteren tot 1 uur achter de naaimachine gezeten besluit mijn dochterje vannacht om 5 uur dat het ochtend is....
Ik heb mijn hele leven in Susteren gewoond... een lekker rustig gezellig dorpje met leuke mensen en nu dus in Apeldoorn een mega Dorp met toch echt hele andere mensen... pfff het is echt wennen voor me Ik zelf kan hier best goed leven maar als ik er aan denk dat ik als alles goed gaat volgend jaar een kindje heb en mijn familie een eindje weg woont word ik toch echt niet blij @aloha is dat zo
Op deze site zitten ook echt vrouwen uit het hele land he... Heb ik toch nog een beetje het gevoel dat ik onder de limburgers zit haha
Ja bij mij jeukt t ook. Na een paar dagen wordt het weer "doof" en dan vlamt t weer even op. Vooral onder de douche. Heb me laten vertellen dat het door de hormonen komt.
Ik kom uit Oirsbeek en woon nu in Amstenrade. Nog een beetje zuidelijker dus. Ben nu ook.wel benieuwd waar de rest vandaan komt
luca oke dat snap ik Maar Ik vind het helemaal niet erg dat mensen mij herkennen... denk toch echt dat de kans heel klein is En heb eigenlijk ook niks te verbergen hahaha En ga natuurlijk ook mijn adres en telefoonnummer erop zetten @rode vlekken geen idee eigenlijk... eens google zoeken en anders de ha even bellen
en wij schelen ook een aantal jaar dus de kans dat we elkaar kennen is vrij klein Jij hebt meer de leeftijd van mijn nichten en zus die zou je dus veel eerder kunnen kennen
Jemig.. Nog steeds doodmoe met en kruik op de bank. Lig al sinds vanmiddag 14u zo. Net een huilbui gehad omdat ik zo baal van mn moe en misselijk heid...vl was heel lief voor me hoor.. maar toch. Voel me een waardeloze saaie muts nu.