Wat een super schattig pakje Mama tuttebel. Waar komt die vandaan als ik vragen mag? Nog proficiat met je vriend! Gefeliciteerd met je man Patty86, erg leuk boek is dat trouwens! Ik doe niet mee aan MVM Bibababy
Dankje! En het pakje komt van de wibra! Was samen maar 4, 50. Voor dat geld kun je t niet laten liggen...
Had me voor genomen geen test meer te doen maar kon het niet laten. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/77546-albums13266-picture85413.html Stelt me opzich wel iets gerust aangezien ik bij mijn miskraam niet zo'n donkere test heb gehad. @mvm Ik weet nog niet wat ik doe.... denk dat k me zo maar ga opgeven.
je kunt beter elkaar opgeven voor mvm toch? eerder kreeg je dan ook een kadotje als je iemand opgaf. weet niet of dat nog zo is. ik wil wel weer mee gaan doen, vind het een kleine moeite met grote gevolgen voor sommige mensen en aangezien er een tekort is..
@ Bibababy, he leuk! Ik ben ook kraamverzorgster..! Lijkt me wel gek als je dan ineens in net bed ligt ipv ernaast staat! Haha. Woensdag komt er iemand van MvM, wil het iig gaan proberen.
Net heeft moeders voor moeders gebeld. Maandag komt ze langs. Toevallig heeft die vrouw vroeger bij mij in de straat gewoond. Wel grappig Hoop nu dat de buren haar niet herkennen en weten wat ze doet (die zijn namelijk erg nieuwschierig en overal van op de hoogte). Ookal zullen ze er wel snel achterkomen met die flessen
handig al die kraamverzorgsters in ons midden Hier vandaag een ontplofte buik, geplop en geborrel en hup ineens ben ik bol, vol lcuth en darmen maar toch.. krijg mijn te grote spijkerbroek niet meer dicht ineens! Was bij de vorige zangerschap ook heel snel bol van de darmen, zal nu wel nog sneller gaan ivm de 2e. Jullie al wat opgezet? Wel leuk crol dat het een bekende is, en inderdaad maar even hopen dat de buren het niet doorhebben. En een plekje afspreken waar de flessen niet gespot worden? Komt vast goed!
Ik vroeg me trouwens af.. mijn uitgerekende datum heb ik nu overgenomen van fertility friend gebasseerd op mijn eisprong. Maar ik had een tempdip op dag 4 en teste 8 dpo al goed positief. Ik gok dus dat 4 dpo innestelingsdag was, bij het berekenen gaat fertility friend enz uit van innesteling op dag 7 toch? zal ik dan eigenlijk nu 3 dagen verder zijn omdat het hier dag 4 was? zullen het uiteindelijk natuurlijk met de echo's zien, maar was daar wel benieuwd naar of die theorie klopt..
We gaan het proberen, ik ken de vrouw persoonlijk niet woon hier pas sinds januari maar de rest hier in de straat woont hier echt al jaren. Ik heb al wel het idee dat ik een lichte bolling heb, vnl net onder mijn buik, vindt dat al snel gaan. Gelukkig kan mijn spijkerbroeken nog dicht.
Hier ook opgezwollen darmen en zit alweer aan de roosvicee laxo. Verder ook wel moe. Dames zwanger van 2e/3e kindje, merken jullie dat t nu sneller gaat met de buik? Ik hoor altijd dat je t bij de 2e sneller ziet. Mn man is nu ook overtuigd na de test van vandaag en heel blij! Verder mvm heb ik vorige x 11 weken gedaan maar ga t nu niet doen. Is niet handig omdat mn kleine mannetje zo vaak komt kijken als ik even snel op t toilet zit. Moet er niet aan denken om dan de hele tijd te moeten overgieten enzo, niet handig. Of is dit een slechte reden? Voel me er nl wel een beetje schuldig over...
@mommied Hier groeit de buik ook veel sneller! Nou ja t zijn nu nog darmen natuurlijk. ... en mvm... Ik heb bij mijn dochter niet meegedaan. Bij mijn miskraam wel een nooit last gehad van mijn dochter ermee. Nu moet ik zeggen dat mijn meisje al wat ouder is. En ik vind het een kleine moeite. Maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt! Het is geen verplichting he.
wat een drukte weer hier volgens mij nog geen bolling maar ben ook een beetje mollig nu miss komt het daardoor, bij de 2e ben ik al snle overgestapt op zwangerschapsbroeken omdat mn gewone broeken niet meer paste met een week of 10,11 was dat al ong. ben benieuwd hoe dat deze keer gaat, ik kom uit de prov. Utrecht
haha, wat leuk!! mag jij straks ook je kraamverzorgster kiezen? haha... ja indd wel raar idee he Me man zei al, we hebben toch geen kraamzorg nodig, je weet alles al haha (mannen!)
ik heb ook last van mijn darmen, in goede zin dat wel, normaal kan ik eens per week, nu dagelijks haha....
ik had trouwens bij de 2e pas een buikje met 20 weken ben dus heel benieuwd of je het nu eerder gaat zien, hoop t wel hihi.... en helemaal aan jezelf of je daar aan mee wilt doen mommieD zal niemand je scheef op aankijken hoor ik heb het bij de vorige niet gedaan dus dacht laat ik nu maar eens wel meedoen
Helloooooo lady's!! Hier ook een Juni 2014 mama. Heel onverwachts zijn wij zwanger van ons 3de kindje. Mijn man was tot gisteren nog in shock en er helemaal niet over te spreken. Gelukkig melde hij vandaag dat hij achter mijn keuze staat en we dit dan maar samen moeten doen. Zijn struikelblok was vooral dat onze dochter nog geen 9maanden is en dit erg zwaar zal valen. Het zal even bikkel zijn maar er zitten ook heeeeeel veel positieve kanten aan vast. Ik ben zoooo opgelucht dat ik eindelijk blij mag/kan zijn. Yeahhhhhhhhh
gefeliciteerd babyangel fijn dat je man er nu positief achterstaat! zeker als het ongepland is kan een man het er in het begin ff moeilijk hebben het moet dan gewoon nog ff aankomen, heeft soms even tijd nodig maar gelukkig was hij al snel om geniet ervan